Savarankiško darbo vadovė Laima STEIBLIENĖ
Vertinimas
Įteikimo data
Vilnius
2008
ĮVADAS
Rinkodara traktuojama kaip procesas, kurio metu įmonės ištekliai derinami su esamais arba formuojamais klientų ar vartotojų poreikiais tokiu būdu, kad tai atitiktų visų suinteresuotų šalių poreikius ir lūkesčius. Tai pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos.
Darbo tikslas - pateikti įmonės „Ąžuola“ rinkodaros strategiją, praktines užduotis, kurios padės suprasti apie įmonės veiklai reikalingos informacijos svarbą, kad būtų užtikrintas veiklos pelningumas ir efektyvumas.
Darbo uždaviniai:
1. Nurodyti marketingo komplekso elementus;
2. Pateikti argumentus kokią ir kodėl naudojame rinkodaros koncepciją;
3. Apžvelgti įmonės „Ąžuola“ mikroaplinkos elementus;
4. Apžvelgti įmonę veikiančius makroaplinkos elementus;
5. Atlikti rinkos tyrimą ir išanalizuoti potencialių klientų poreikius, pasiskirstymą;
6. Susegmentuoti rinką ir nustatyti tikslinę grupę;
7. Nustatyti prekių politiką bei prekių kainų nustatymo strategijas;
8. Nustatyti pateikimo kanalą ir strategiją;
9. Nustatyti prekių kainų, pateikimo bei rėmimo politikas;
10. Išanalizuoti konkurentus.
Darbo objektas – Įmonės „Ąžuola“ rinkodaros sistema.
Darbo metodai:
1. Reikiamos informacijos paieška;
2. Praktinių situacijų nagrinėjimas;
3. Kūrybingumo įgyvendinimas.
Praktinis darbas Nr. 1
Įmonės „Ąžuola” rinkodaros komplekso elementai:
1P: Ąžuolinės durys, langų rėmai, palangės.
2P: Aukšta kaina.
3P: Gamybinės ir administracinės patalpos Vilniuje, produkcija išvežiojama į mažmenininkų parduotuves. Atstovybės: Utenoje UAB „Bikuva“, Mariampolėje UAB „Senukai“.
4P: Reklama: laikraštyje, internete, skrajutės, stendas.
Pardavimų skatinimas: perkant daugiau nei10 vienetų gaminių, taikoma nuolaida, švenčių progomis nuolaidos (pvz.: Kalėdinė nuolaida 20%). Pristatymas iki 2 savaičių, nemokamas įstatymas.
Asmeninis pardavimas: Paslaugumas, malonus ir geras pirkėjų aptarnavimas.
Populiarinimas: Produkcijos pristatymas.
Mūsų įmonė naudos Prekių tobulumo koncepciją, todėl, kad šių dienų vartotojui svarbiausia yra pasirinktos prekės kokybė, kuria vartotojas liktų patenkintas, o kokybė tuo pačiu atitiktų ir prekės kainą.
Praktinis darbas Nr. 2-1
Mikroaplinkos elementai, kurie veiks įmonę.
Tiekėjai
Tieks trumpalaikį materialųjį turtą:
• mediena – UAB „Biržų mediena“, UAB „Sritoma“;
• rankenėlės, lankstai ir pan. – UAB „Diforma“.
Tieks ilgalaikį materialųjį turtą:
• gamybai reikalinga įranga – UAB „Infleks“;
• gamybos patalpos – nekilnojamojo turto agentūra „Edomus“, adresas: Vilniaus apsk., Vilniaus m. sav., Užupis, Paupio...
Šį darbą sudaro 2896 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!