Kaunas, 2005
Ks A. Kavinės marketingo strategijos kūrimas UAB „X“ pavyzdžiu: Bakalauro baigiamasis darbas / moksl. vadovas dokt. G. Snė; Kauno technologijos universitetas, Ekonomikos ir vadybos fakultetas, Marketingo katedra. – Kaunas, 2005.- p.
SANTRAUKA
Bakalauro darbo tema yra aktuali. Lietuva, kaip ir kai kurios kitos Europos šalys, pergyvena sudėtingą laikotarpį. Šiose šalyse ekonomika transformuojasi iš planinės – komandinės sistemos į rinkos santykių sistemą, todėl vyksta esminiai ūkio pokyčiai, išnyksta vienos ir atsiranda kitos organizacijos, keičiasi ekonominiai santykiai tarp gyventojų ir jų grupių, plečiasi integracijos į pasaulinę ūkio sistemą procesai.
SUMMARY
The analysis
profit in future.
LENTELĖS
1 lentelė Pagrindiniai UAB “X” konkurentai 10
2 lentelė UAB “X” darbuotojai ir akcininkai 12
Šaltinis: (R. Palšaitis, 1993) 15
PAVEIKSLAI
1 pav. UAB “X” darbuotojų struktūra 12
2 pav. Pagrindiniai strategijos elementai 13
3 pav. Marketingo strategijos paslaugų įmonėje 15
ĮVADAS
Šiais laikais rizika verslininko tyko visur. Kartais verslo rizikos šaltiniu gali tapti įvykiai, vykstantys labai toli nuo verslo vystymo vietos. Pabrangusios žaliavos ar padidėjusios paskolos aptarnavimo išlaidos gali priversti suabejoti, ar buvo verta investuoti į dabar vykdomą verslą. Kartais rizikos šaltiniu gali tapti nesutvarkyta apskaita, laiku neapmokėta sąskaita, nenumatytas darbo inspektoriaus vizitas…
Būna laikas, kai verslo vystymui nebepakanka nuosavų lėšų. Dabar gausu pačių įvairiausių verslo finansavimo alternatyvų. Besikeičianti teisinė aplinka suteikia naujų verslo vystymo galimybių, tačiau kartu iškelia ir naujų uždavinių. Todėl būtina įvertinti finansinės rizikos įtaką konkrečiai įmonei ir pritaikyti atitinkamas rizikos draudimo priemones, kad visas jėgas galima būtų skirti savo verslo vystymui.
Visa tai šiandieninis verslininkas turi žinoti kaip daugybos lentelę. Tačiau yra dar viena sena vadovėlinė taisyklė, kuri, mano manymu, turėtų būti bet kokios veiklos išeities taškas – „...verslo sėkmę (net jei ją visokeriopai skatintų kokia nors liberali valdžia) lemia gebėjimas gaminti ir parduoti vartotojams reikalingas prekes arba suteikti jiems būtinas paslaugas“.
Kaip ir bet kurioje kitoje, viešojo maitinimo ir pramogų srityje veikianti įmonė, norinti išsilaikyti rinkoje ir pasiekti gerų rezultatų, privalo sukurti nuoseklią marketingo priemonių taikymo sistemą....
Šį darbą sudaro 5345 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!