Diplominiai darbai

Marketingo strategijos kūrimas: kavinė

9.2   (3 atsiliepimai)
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 1 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 2 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 3 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 4 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 5 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 6 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 7 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 8 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 9 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 10 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 11 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 12 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 13 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 14 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 15 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 16 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 17 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 18 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 19 puslapis
Marketingo strategijos kūrimas: kavinė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kaunas, 2005
Ks A. Kavinės marketingo strategijos kūrimas UAB „X“ pavyzdžiu: Bakalauro baigiamasis darbas / moksl. vadovas dokt. G. Snė; Kauno technologijos universitetas, Ekonomikos ir vadybos fakultetas, Marketingo katedra. – Kaunas, 2005.- p.
SANTRAUKA
Bakalauro darbo tema yra aktuali. Lietuva, kaip ir kai kurios kitos Europos šalys, pergyvena sudėtingą laikotarpį. Šiose šalyse ekonomika transformuojasi iš planinės – komandinės sistemos į rinkos santykių sistemą, todėl vyksta esminiai ūkio pokyčiai, išnyksta vienos ir atsiranda kitos orga­nizacijos, keičiasi ekonominiai santykiai tarp gyventojų ir jų gru­pių, plečiasi integracijos į pasaulinę ūkio sistemą procesai.
SUMMARY
The analysis
profit in future.
LENTELĖS
1 lentelė Pagrindiniai UAB “X” konkurentai 10
2 lentelė UAB “X” darbuotojai ir akcininkai 12
Šaltinis: (R. Palšaitis, 1993) 15
PAVEIKSLAI
1 pav. UAB “X” darbuotojų struktūra 12
2 pav. Pagrindiniai strategijos elementai 13
3 pav. Marketingo strategijos paslaugų įmonėje 15
ĮVADAS
Šiais laikais rizika verslininko tyko visur. Kartais verslo rizikos šaltiniu gali tapti įvykiai, vykstantys labai toli nuo verslo vystymo vietos. Pabrangusios žaliavos ar padidėjusios paskolos aptarnavimo išlaidos gali priversti suabejoti, ar buvo verta investuoti į dabar vykdomą verslą. Kartais rizikos šaltiniu gali tapti nesutvarkyta apskaita, laiku neapmokėta sąskaita, nenumatytas darbo inspektoriaus vizitas…
Būna laikas, kai verslo vystymui nebepakanka nuosavų lėšų. Dabar gausu pačių įvairiausių verslo finansavimo alternatyvų. Besikeičianti teisinė aplinka suteikia naujų verslo vystymo galimybių, tačiau kartu iškelia ir naujų uždavinių. Todėl būtina įvertinti finansinės rizikos įtaką konkrečiai įmonei ir pritaikyti atitinkamas rizikos draudimo priemones, kad visas jėgas galima būtų skirti savo verslo vystymui.
Visa tai šiandieninis verslininkas turi žinoti kaip daugybos lentelę. Tačiau yra dar viena sena vadovėlinė taisyklė, kuri, mano manymu, turėtų būti bet kokios veiklos išeities taškas – „...verslo sėkmę (net jei ją visokeriopai skatintų kokia nors liberali valdžia) lemia gebėjimas gaminti ir parduoti vartotojams reikalingas prekes arba suteikti jiems būtinas paslaugas“.
Kaip ir bet kurioje kitoje, viešojo maitinimo ir pramogų srityje veikianti įmonė, norinti išsilaikyti rinkoje ir pasiekti gerų rezultatų, privalo sukurti nuoseklią marketingo priemonių taikymo sistemą....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5345 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 7
  • 1. SITUACIJOS ANALIZĖ 9
  • 1.1. Teikiamų paslaugų ir rinkoje dalyvaujančių firmų apžvalga 9
  • 1.2. UAB “X” charakteristika 10
  • 2. TYRIMŲ METODIKA 12
  • 2.1. Marketingo strategija ir valdymas 12
  • 2.1.1. Benrdosios marketingo strategijos 12
  • 2.1.2. Paslaugų strategijos 12
  • 2.3. Kitos problemos sprendimo teorinės prielaidos 15
  • 3. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI 16
  • 3.1. Kavinės įvaizdžio kūrimas 16
  • 3.1.1. Kavinės įvaizdžio formavimas 16
  • 3.1.2. Logotipo įvaizdžio gerinimas 16
  • 3.2. Prekės tobulinimas ir kainodara 17
  • 3.2.1. Asortimento tobulinimas 17
  • 2.2. Maisto kokybės gerinimas 17
  • 2.3. Aptarnavimo kokybės tobulinimas 17
  • 2.4. Kainos strategija 18
  • 3.3. Darbo organizavimas 18
  • 3.3.1. Darbo laiko keitimas 18
  • 3.3.2. Personalo darbo organizavimas 18
  • 3.3.3. Marketingo duomenų bazės sukūrimas 19
  • 3.4. Pardavimų skatinimas 19
  • 3.5. Reklama 20
  • 3.5.1. Spausdinta reklama 21
  • 5.2. Transliacinė reklama 21
  • 3.5.3. Stacionari reklama 22
  • 3.5.4. Reklama “Internete” 22
  • 3.5.5. Ryšiai su visuomene 22
  • 3.6. Tolesnių veiksmų marketingo srityje gairės 22
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 24
  • LITERATŪRA 26
  • PRIEDAI 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (5345 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 31 psl., (5345 ž.)
  • Word failas 274 KB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt