Diplominiai darbai

Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai

9.2   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 1 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 2 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 3 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 4 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 5 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 6 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 7 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 8 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 9 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 10 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 11 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 12 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 13 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 14 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 15 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 16 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 17 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 18 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 19 puslapis
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tačiau Palubinskas įvardindamas marketingo strategiją, labiau akcentuoja marketingo komplekso elementus. Kurie jo požiūriu yra reikšmingiausi formuojant marketingo strategiją.
Apibendrinant mokslininkų apibrėžimus, galima teigti, jog jos atspindi 1 paveiksle pateiktų strategiją lemiančių veiksnių sąsają ir priklausomybę tarpusavyje.
1. kuo maksimalesnio vartojimo siekimas;
2. maksimalaus poreikio tenkinimas;
3. maksimalaus prekių ir paslaugų pasiūlos teikimas;
4. gyvenimo kokybės gerinimas;
5. rinkotyros išlaidų mažinimas;
6. ėjimas į naujas rinkas;
7. užimamos rinkos dalies didinimas;
8. naujų gaminių diegimas ir įvaizdžio gerinimas.
Kitaip tariant, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius, pasiekti kaip įmanoma didesnio pelno- pagrindinis marketingo tikslas.
Norint, jog strateginis įmonės tikslas būtų pasiektas , reikia suformuoti atitinkamus marketingo uždavinius. R. Virvilaitė išskiria tris pagrindines uždavinių grupes:
1. susijusius su poreikių analize ir rinkos tyrimu;
2. susijusius su poveikiu pirkėjui, formuojant jo poreikius;
3. susijusius su įmonės gaminamos produkcijos atitikimu rinkos struktūrą.
Marketingo uždaviniai yra sąlygojami marketingo funkcijos, kuria remiasi kuriant marketingo strategiją. Pagrindinės marketingo funkcijos:
1. išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimas; marketingo tyrimai;
2. prekių, atitinkančių vartotojų poreikius sukūrimas ir gamyba.
3. marketingo komplekso valdymas;
4. marketingo planavimas ir kontrolė. [16,21,34,40].
Apibendrinant galima, teigti, kad marketingo strategija turi atsakyti į tris pagrindinius klausimus:
◦ Kur konkuruoti?
◦ Kada konkuruoti?
◦ Kaip konkuruoti? [28, p.250-251]
Visų pirma parenkama atitinkama rinka, bei konkuravimo priemonės. Analizuojant ir stebint rinką parenkamas pats tinkamiausias laikas įsiskverbimui į rinką.
Marketingo strategija yra organizacijos vadybos planas, reikalingas pasirinktiems tikslams ir uždaviniams įgyvendinti. Ši funkcinė strategija yra tarpininkas tarp organizacijos ir vartotojo, todėl jos organizavimą lemia tiek bendroji organizacijos strategija bei resursai, tiek vartotojai, konkurentai bei esamoji marketingo situacija.
1.2 Marketingo strategijos formavimo mechanizmas
1.2.1 Strateginis planavimas
Įmonės tikslams pasiekti rengiamos marketingo strategijos. Šios strategijos rengimas, bei įgyvendinimas remiasi atitinkama planavimo sistema, bei organizavimu. [22] visų pirma reikia numatyti keletą veiklos variantų kurie orientuos įmonę marketingo tikslų ir uždavinių įgyvendinimui. ( žr. 2 pav.). [3]. Šių elementų nustatymas padės įvertinti išorinę ir vidinę organizacijos aplinką, bei potencialias grėsmes, silpnybes ir galimybes.
Tikslai

Uždaviniai

Tikslinė rinka

Padėtis rinkoje

Strategija
2 pav. Strategijos formavimo procesas
Šaltinis: Banytė ,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5752 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (5752 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 25 psl., (5752 ž.)
  • Word failas 238 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt