Verslas yra asmeninio pobūdžio.
Nėra verslo, nėra veiklos, kuri nebūtų susijusi su rizika. Visada ir visur egzistuoja tam tikra tikimybė ko nors netekti, ką nors prarasti. Todėl rizikos apibrėžimą daugelis autorių sieja su ko nors netekimu, su tam tikromis išlaidomis, nuostolių, nepasisekimo tikimybe (pavyzdžiui, nepasiekti tikslo, patirti nepageidaujamą įvykį, prarasti dalį išteklių ir kt.). Dažnai rizika apibūdinama kaip grėsmė, kad kokia nors ūkinė operacija ar ūkinis įvykis neigiamai paveiks įmonės dabartinę veiklą ir tolesnes jos galimybes siekiant numatytų tikslų, kaip tikimybė, jog faktinė įmonės veiklos būklė ir finansiniai rezultatai bus kitokie, negu buvo planuota. (J. Mackevičius).
Tačiau rizikavimas yra būtinas visuomenės pažangai. Ji nedaug pasiektų, jei niekas nedrįstų imtis naujų sumanymų – geležinkelių, radijo ir televizijos, teatrų – realizavimo rizikos. Todėl pelnas traktuojamas kaip visuomenės atlyginimas tiems, kurie sėkmingai atlaikė riziką, neatskiriamą nuo pažangos proceso.
Verslas visada daugiau ar mažiau susijęs su galimu nepasisekimu, t.y. rizika. Todėl verslininkas turi ne vengti rizikos, bet išmokti ją jausti, siekti ją sumažinti, įvertinti jos laipsnį ir neperžengti leistinų rizikos ribų (Martinkus, Žilinskas, 1997 p. 667).
Šią temą pasirinkau, nes buvo įdomu sužinoti kokie yra verslo rizikos veiksniai ir kaip jie veikia verslą ir rinkodarą.
Tyrimo objektas – verslo rizikos veiksniai.
Darbo tikslas – pateikti verslo rizikos veiksnius ir jų įvertinimo svarbą rinkodarai.
Tyrimo metodai – dokumentų analizė, jų lyginimas, mokslinės literatūros analizė.
1. VERSLO RIZIKOS VEIKSNIAI
1.2 Verslo rizikos esmė
Verslo rizika (business risk) – tai galimų nuostolių tikimybė, arba pajamų praradimas palyginti su verslo plane priimtu variantu, numatančiu racionalių išteklių naudojimu. (Martinkus, Žilinskas, 1997 p. 668) Rinkos ekonomikoje verslo sėkmė priklauso nuo pasirinktos rizikos priimant valdymo sprendimus laipsnio. Verslas visada yra susijęs su galima nesėkme, t.y. rizika. (Martinkus, Žičkienė 2007. p. 269)
Verslas visada daugiau ar mažiau susijęs su galimu nepasisekimu, t.y. rizika. Todėl verslininkas turi ne vengti rizikos, bet išmokti ją jausti, siekti ją sumažinti, įvertinti jos laipsnį ir neperžengti leistinų rizikos...
Šį darbą sudaro 4164 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!