Šiuo metu visa Lietuvos bei kitų Baltijos regiono šalių ekonominė ir finansinė politika yra orientuota į integraciją į Europos Sąjungą. Šiuo tikslu vadovaujasi Lietuvos Respublikos Vyriausybė, rengdama Vidutinės trukmės pramonės plėtojimo politiką ir jos įgyvendinimo strategiją. Joje keliami tikslai atitinka esamo laikotarpio politinę, ekonominę ir socialinę padėtį ir valstybės finansinės paramos pramonei galimybes. Prieš keletą metų, kai privatus sektorius pramonėje tik formavosi, didžiausios pastangos buvo koncentruotos įmonių privatizavimui, teisinės bazės ir institucijų, reikalingų privataus sektoriaus normaliam funkcionavimui, kūrimui, įmonių valdymo pertvarkymui ir kitų rinkos veiksnių, be kurių nebūtų pribrendęs ir technologinis įmonių pertvarkymas, stiprinimui.
Šiuo metu jau sukurtas ekonominis technologinio įmonių pertvarkymo pagrindas, todėl pramonės plėtojimo politika ir strategija įgauna naujus bruožus, atsiranda nauji tikslai ir jų įgyvendinimo būdai. Šiuo metu labai svarbu yra atitikti tarptautinio konkurencingumo reikalavimus, suprasti ir sugebėti prisiderinti prie naujų tendencijų tarptautinėje rinkoje – globalizacijos, žinių ekonomikos, spartus technologijų pasikeitimo greitis ir hiperkonkurencijos.
Šio darbo pagrindinis tikslas – atskleisti pagrindines tarptautinio konkurencingumo tendencijų esmę ir parodyti, kaip konkreti Lietuvos įmonė kuria savo verslo strategiją, reaguodama į šias naujas tendencijas ir ES keliamus ekonominius bei politinius reikalavimus. Darbas apima dvi pagrindines dalis: 1. AB Rapfood veiklos apžvalga ir 2. Tarptautinio konkurencingumo pagrindinės tendencijos. Pirmoje dalyje aprašomas nagrinėjamos firmos veiklos pobūdis, jos padėtis rinkoje, analizuojamos parduodamų prekių savybės, prekės vartotojų segmentavimas, įmonės pagrindiniai konkurentai Lietuvos rinkoje. Antroje dalyje apibrėžiamos šiuolaikinės tendencijos pasaulinėje rinkoje, jų įtaka tarptautiniam įmonės konkurencingumui. Čia taip pat analizuojama, kaip įmonė reaguoja arba turėtų reaguoti į šias tendencijas.
Atskira įmonė įgauna konkurencinį pranašumą dėl tų pačių veiksnių, kaip ir šalis. Svarbiausią vaidmenį šioje srityje vaidina vidiniai įmonės resursai, vartotojų poreikių struktūros apibrėžimas ir įvertinimas, makroaplinkos veiksniai, o taip pat firmos strategija, struktūra ir konkurencijos vedimo būdai bei metodai.
Šiame darbe aš nagrinėsiu firmos Rapfood veiklą. AB Rapfood priklauso suomių kompanijai CHIPS ABP. CHIPS ABP, kurios produktai yra įvairūs sūrūs...
Šį darbą sudaro 2226 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!