Pastaruoju metu vis labiau vartotojų poreikiai tenkinami įvairias prekes bei paslaugas jiems teikiant dideliuose prekybiniuose centruose. Tiesa ta, kad iš tikrųjų didelė dalis vartotojų kaip akivaizdžią naudą pripažįsta patogumą apsipirkinėti dideliuose prekybos centruose, kur vienoje vietoje galima rasti praktiškai visas vartojimui reikalingas prekes.
Nežiūrint į tai, kai kurie vartotojai vis dar linkę apsipirkinėti mažose specializuotose parduotuvėlėse, kuriose jiems gali būti pasiūlyta kita pirkimo vertė - dėmesys klientui, artimesnis pirkėjo ir pardavėjo kontaktas, galimybė išvengti grūsties bei diskomforto, patiriamo stovint eilėse prekybos centruose. Be to, tikėtina, jog vienoje srityje dirbanti parduotuvė gali pasiūlyti platesnį ir gilesnį prekių asortimentą.
Todėl šio darbo tikslas - išsiaiškinti, kokios galimybės mažoms specializuotoms parduotuvėms išlikti rinkoje konkurencingomis didiesiems prekybos centrams. Darbe siauriau koncentruojamasi į ne maisto produktais prekiaujančias parduotuves, konkrečiau - dėmesys kreipiamas į suvenyrų bei kitų kultūros produktų prekyba užsiimančias parduotuves.
Darbo objektas – suvenyrais prekiaujanti UAB „Suvenyras“.
4. Nustatyti polinkio pirkti pasiskirstymą pagal amžiaus grupes, lytį.
1. TEORINĖ ASORTIMENTO FORMAVIMO YPATUMŲ ANALIZĖ
1.1. Prekė
Prekė - tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu. Šie sprendimai ir veiksmai apima prekių kūrimą ir tobulinimą, jų identifikavimą ir įpakavimą, asortimento valdymą ir t.t. Šiame darbe tiriama prekė - suvenyrai.
Prekės turi daug įvairių savybių, kurias galima suskirstyti į tris lygmenis:
• Pirminė prekė - tai pačios pagrindinės prekės savybės, atspindinčios prekės paskirtį. Pvz., svarbiausia dantų pastos paskirtis - išplauti, balinti dantis, lemputės - skleisti šviesą ir t.t.
• Apčiuopiama prekė - ji apima prekės formą lemiančias savybes, pakuotę, ženklą ir kt.
• Išplėstinė prekė - priskiriamos savybės kurių vizualiai pastebėti neįmanoma, tačiau kaip tik jos dažnai nulemia prekės savitumą ir išskirtinumą. Būtent jomis (įvaizdžiu, garantijomis ir pan.) pirkėjai dažnai pagrindžia savo pasirinkimą pirkti vieną ar kitą iš konkuruojančių prekių.
1.1.1. Prekių asortimentas
Prekių asortimentas, kurį iš dalies sąlygoja gamybinės ir techninės įmonės galimybės, suprantamas, kaip visų, skirtų parduoti prekių (jų grupių) visuma.
•...
Šį darbą sudaro 6318 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!