Kursiniai darbai

Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras"

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 1 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 2 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 3 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 4 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 5 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 6 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 7 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 8 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 9 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 10 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 11 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 12 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 13 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 14 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 15 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 16 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 17 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 18 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 19 puslapis
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu vis labiau vartotojų poreikiai tenkinami įvairias prekes bei paslaugas jiems teikiant dideliuose prekybiniuose centruose. Tiesa ta, kad iš tikrųjų didelė dalis vartotojų kaip akivaizdžią naudą pripažįsta patogumą apsipirkinėti dideliuose prekybos centruose, kur vienoje vietoje galima rasti praktiškai visas vartojimui reikalingas prekes.
Nežiūrint į tai, kai kurie vartotojai vis dar linkę apsipirkinėti mažose specializuotose parduotuvėlėse, kuriose jiems gali būti pasiūlyta kita pirkimo vertė - dėmesys klientui, artimesnis pirkėjo ir pardavėjo kontaktas, galimybė išvengti grūsties bei diskomforto, patiriamo stovint eilėse prekybos centruose. Be to, tikėtina, jog vienoje srityje dirbanti parduotuvė gali pasiūlyti platesnį ir gilesnį prekių asortimentą.
Todėl šio darbo tikslas - išsiaiškinti, kokios galimybės mažoms specializuotoms parduotuvėms išlikti rinkoje konkurencingomis didiesiems prekybos centrams. Darbe siauriau koncentruojamasi į ne maisto produktais prekiaujančias parduotuves, konkrečiau - dėmesys kreipiamas į suvenyrų bei kitų kultūros produktų prekyba užsiimančias parduotuves.
Darbo objektas – suvenyrais prekiaujanti UAB „Suvenyras“.
4. Nustatyti polinkio pirkti pasiskirstymą pagal amžiaus grupes, lytį.
1. TEORINĖ ASORTIMENTO FORMAVIMO YPATUMŲ ANALIZĖ
1.1. Prekė
Prekė - tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu. Šie sprendimai ir veiksmai apima prekių kūrimą ir tobulinimą, jų identifikavimą ir įpakavimą, asortimento valdymą ir t.t. Šiame darbe tiriama prekė - suvenyrai.
Prekės turi daug įvairių savybių, kurias galima suskirstyti į tris lygmenis:
• Pirminė prekė - tai pačios pagrindinės prekės savybės, atspindinčios prekės paskirtį. Pvz., svarbiausia dantų pastos paskirtis - išplauti, balinti dantis, lemputės - skleisti šviesą ir t.t.
• Apčiuopiama prekė - ji apima prekės formą lemiančias savybes, pakuotę, ženklą ir kt.
• Išplėstinė prekė - priskiriamos savybės kurių vizualiai pastebėti neįmanoma, tačiau kaip tik jos dažnai nulemia prekės savitumą ir išskirtinumą. Būtent jomis (įvaizdžiu, garantijomis ir pan.) pirkėjai dažnai pagrindžia savo pasirinkimą pirkti vieną ar kitą iš konkuruojančių prekių.
1.1.1. Prekių asortimentas
Prekių asortimentas, kurį iš dalies sąlygoja gamybinės ir techninės įmonės galimybės, suprantamas, kaip visų, skirtų parduoti prekių (jų grupių) visuma.
•...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6318 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • 1. TEORINĖ ASORTIMENTO FORMAVIMO YPATUMŲ ANALIZĖ 4
  • 1.1. Prekė 4
  • 1.1.1. Prekių asortimentas 4
  • 1.1.2. Prekių klasifikavimas 5
  • 1.2. Kaina 6
  • 1.2.1. Kainų politikos ir tikslų nustatymas 7
  • 1.2.2. Kaštų poveikis kainai 8
  • 1.2.3. Kainos nustatymo metodai 8
  • 1.3. Paskirstymas 9
  • 1.3.1. Paskirstymo kanalai 9
  • 1.4. Rėmimas 11
  • 1.5. Rinka 12
  • 2. SUVENYRŲ ASORTIMENTO FORMAVIMO YPATUMŲ ANALIZĖ 13
  • 2.1. Įmonės charakteristika 13
  • 2.2. Tyrimo metodologija 13
  • 2.3. Suvenyrų tyrimas 16
  • 2.3.1. Suvenyrų grupė 16
  • 2.3.2. Suvenyrų klasifikavimas 17
  • 2.4. Vartotojų tyrimas 17
  • 2.4.1. Respondentų demografinės, socialinės charakteristikos 18
  • 2.4.2. Vartotojų elgsenos perkant suvenyrus tyrimo rezultatai 19
  • 2.5. Rinkos tyrimas 26
  • 2.5.1. Rinkos pozicionavimas ir pardavimų prognozė 27
  • 2.6. Konkurencinės aplinkos tyrimas 27
  • 2.6.1. Konkurentų analizė 27
  • 2.6.2. Konkurencinių pranašumų nustatymas 28
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 29
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS: 30
  • PRIEDAI 31

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (6318 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 33 psl., (6318 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt