Namų darbai

Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 1 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 2 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 3 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 4 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 5 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 6 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 7 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 8 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 9 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 10 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 11 puslapis
Marketingo analizė: finansinės paslaugos AB "Hansabankas" 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Įmonės pavadinimas.
2001 gruodžio mėn. banko pavadinimas pakeistas iš AB Lietuvos taupomojo banko (LTB) į AB bankas "Hansa - LTB".
2003 m. balandžio mėn. oficialus banko pavadinimas pakeistas į AB bankas "Hansabankas". Nors šiaip dokumentuose randame, kad šis pavadinimas galiojo jau nuo 2002 metų antros pusės.
Šis pavadinimas išliko ir iki dabar. 2003 metų pabaigoje atlikus bankų žinomumo bei įvaizdžio tyrimą, paaiškėjo, kad daugiausiai Lietuvos gyventojų žino „Hansabank“ (74 proc.). Tokie rezultatai ypatingai geri, žinant, jog tai naujasis privatizuoto Lietuvos taupomojo banko pavadinimas nuo 2002 metų antros pusės.2005 metais konkurse “Baltic Brand” “Hansabank” užėmė trečiąją geriausio prekės ženklo Lietuvoje vietą. Geriausiu prekės ženklu Baltijos šalyse 2005 metais antrus iš eilės metus išrinktas “Hansabank”. Tai patvirtina ir 2005 metais atlikti rinkos tyrimai, kurių duomenimis, „Hansabank“ yra žinomiausias šalies bankas, turintis didžiausią gyventojų pasitikėjimą bei geriausiai vertinamą įvaizdį. Taip pat tais pačiais 2005 metais „Hansabank“ užsakymu „TNS Gallup“ atliktas prekės ženklo tyrimas parodė, kad „Hansabank“ žinomumas siekė net 96 proc.
„Hansabank“ logotipas susideda iš H raidės abstraktaus simbolio ir iš žodžio Hansabank. Logotipas įkūnija nenutrūkstamą kilimą (tobulėjimą) nuo pat Hansos atsiradimo laikų ir Hansabank plėtros bei progreso siekiant firmos tikslų. H raidės simbolizuoja gyvybiškumą, kryptingumą ir naujų verčių kūrimą. Spalvų reikšmė: žaliai mėlyna – jūros atspalvio, tai rami ir subalansuota, išreiškianti natūralią gamtą (kur ir susikūrė pagr. firmos sektorius), patikimumą ir tvirtumą spalva. Oranžinė – gyva, vaizdinga, ryški, teigiama, gyvybinga spalva, kuri simbolizuoja „Hansabank“ atvirumą, pasirengimą iššūkiams, naujovėms ir dinamiškumui. Dualumas prekiniame ženkle išreiškia partnerystę tarp banko ir vartotojo.
• Įmonės istorija.
2001 metų birželio pradžioje įsigaliojo sutartis, kuria Lietuvos Respublikos Vyriausybė pardavė Estijoje įregistruotam bankui AS Hansabank AB Lietuvos taupomojo banko (LTB) akcijų paketą ir LTB tapo privačiu banku.
Suprasdami klientų poreikius, bankas siūlo jiems vertingiausius finansinius sprendimus, kurie gerina klientų kasdienį gyvenimą. Taip veikdami, nuolat didina kompanijos vertę ir įprasmina jos teigiamą vaidmenį visuomenėje.
◦ Vizija (ko...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2743 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2743 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 12 psl., (2743 ž.)
  • Word failas 128 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt