• Įmonės pavadinimas.
2001 gruodžio mėn. banko pavadinimas pakeistas iš AB Lietuvos taupomojo banko (LTB) į AB bankas "Hansa - LTB".
2003 m. balandžio mėn. oficialus banko pavadinimas pakeistas į AB bankas "Hansabankas". Nors šiaip dokumentuose randame, kad šis pavadinimas galiojo jau nuo 2002 metų antros pusės.
Šis pavadinimas išliko ir iki dabar. 2003 metų pabaigoje atlikus bankų žinomumo bei įvaizdžio tyrimą, paaiškėjo, kad daugiausiai Lietuvos gyventojų žino „Hansabank“ (74 proc.). Tokie rezultatai ypatingai geri, žinant, jog tai naujasis privatizuoto Lietuvos taupomojo banko pavadinimas nuo 2002 metų antros pusės.2005 metais konkurse “Baltic Brand” “Hansabank” užėmė trečiąją geriausio prekės ženklo Lietuvoje vietą. Geriausiu prekės ženklu Baltijos šalyse 2005 metais antrus iš eilės metus išrinktas “Hansabank”. Tai patvirtina ir 2005 metais atlikti rinkos tyrimai, kurių duomenimis, „Hansabank“ yra žinomiausias šalies bankas, turintis didžiausią gyventojų pasitikėjimą bei geriausiai vertinamą įvaizdį. Taip pat tais pačiais 2005 metais „Hansabank“ užsakymu „TNS Gallup“ atliktas prekės ženklo tyrimas parodė, kad „Hansabank“ žinomumas siekė net 96 proc.
„Hansabank“ logotipas susideda iš H raidės abstraktaus simbolio ir iš žodžio Hansabank. Logotipas įkūnija nenutrūkstamą kilimą (tobulėjimą) nuo pat Hansos atsiradimo laikų ir Hansabank plėtros bei progreso siekiant firmos tikslų. H raidės simbolizuoja gyvybiškumą, kryptingumą ir naujų verčių kūrimą. Spalvų reikšmė: žaliai mėlyna – jūros atspalvio, tai rami ir subalansuota, išreiškianti natūralią gamtą (kur ir susikūrė pagr. firmos sektorius), patikimumą ir tvirtumą spalva. Oranžinė – gyva, vaizdinga, ryški, teigiama, gyvybinga spalva, kuri simbolizuoja „Hansabank“ atvirumą, pasirengimą iššūkiams, naujovėms ir dinamiškumui. Dualumas prekiniame ženkle išreiškia partnerystę tarp banko ir vartotojo.
• Įmonės istorija.
2001 metų birželio pradžioje įsigaliojo sutartis, kuria Lietuvos Respublikos Vyriausybė pardavė Estijoje įregistruotam bankui AS Hansabank AB Lietuvos taupomojo banko (LTB) akcijų paketą ir LTB tapo privačiu banku.
Suprasdami klientų poreikius, bankas siūlo jiems vertingiausius finansinius sprendimus, kurie gerina klientų kasdienį gyvenimą. Taip veikdami, nuolat didina kompanijos vertę ir įprasmina jos teigiamą vaidmenį visuomenėje.
◦ Vizija (ko...
Šį darbą sudaro 2743 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!