Referatai

Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 1 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 2 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 3 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 4 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 5 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 6 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 7 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 8 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 9 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 10 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 11 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 12 puslapis
Vartotojų elgsenos modeliai bei vartotojų lojalumas 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Sekant ilgalaikę verslo praktiką, dažniausiai išskiriamos penkios pagrindinės verslo orientacijos: gamybos, prekės, pardavimo, marketingo ir socialinio-etinio marketingo. Galima teigti, jog šios orientacijos evoliucionavo viena iš kitos. Pirmiausia buvo praktikuojama gamybos orientacija, kurios pagrindinė idėja buvo tobulinti gamybos procesą ir didinti jos mastą, mažinant prekių savikainą bei kainą. Pigiai pagaminę ir pardavę prekes, gamintojai galėdavo sėkmingai konkuruoti, o gautą pelną investuoti toliau į gamybos proceso tobulinimą ir kaštų mažinimą. Ilgainiui praktika parodė, jog vartotojai nori ne tik pigių, bet ir kokybiškų prekių. Taip gimė prekės orientacija: buvo siekiama pigiai gaminti kuo kokybiškesnes prekes, o uždirbtą pelną investuoti į produktų kokybės tobulinimą. Dar vėliau pastebėta, kad sėmingai konkuruoti rinkoje padeda ne tik pigiai ir kokybiškai pagamintos prekės, bet ir aktyvios pardavimo pastangos. Pardavimo orientacija remiasi idėja pagamintas prekes parduoti tam tikra nustatyta kaina (kuri gali būti tiek didesnė, tiek mažesnė nei konkurentų) panaudojant efektyvius pardavimo metodus (reklamą, asmeninį pardavimą ir pan.). Tokios orientacijos pagrindinis trūkumas buvo tas, jog neretai vartotojams būdavo įsiūloma tai, kas jiems nebuvo reikalinga ar ne visiškai atitiko jų poreikius, ir nebuvo ugdomas lojalių vartotojų ratas. Pagrindinė marketingo orientacijos idėja ta, kad įmonei naudingiau ne daug parduoti vieną kartą, bet siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių rezultatų sukuriant lojalų pirkėjų ratą. Tą padaryti įgalina orientavimasis į vartotojų poreikius. Įmonė gali gaminti kokybiškas prekes kuo mažesne savikaina, naudoti intensyvias pardavimo pastangas, tačiau visa tai ji turi daryti atsižvelgdama į vartotojų poreikius. Todėl norint sėkmingai diegti ir palaikyti marketingo orientaciją įmonėje, būtina išmanyti vartotojų elgsenos ypatumus. Socialinio-etinio marketingo orientacija žvelgia dar toliau: individualių vartotojų poreikiai turi būti tenkinami nepažeidžiant visuomenės normų ar interesų, dėl to įmonės, gaminančios produktus, galinčius kenkti vartotojams ar visuomenei (pvz., tabaką, alkoholį, kitus produktus, kurių gamyba ir vartojimas kenkia aplinkai), balansuoja kurdamos savo teigiamą įvaizdį tiek tarp potencialių vartotojų, tiek tarp kitų visuomenės narių.
Vartotojo elgsena – tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2726 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS . . 3
  • 1. VARTOTOJŲ ELGSENOS MODELIAI 5
  • 2. VARTOTOJŲ LOJALUMAS .. 8
  • 3. APSISPRENDIMO PIRKTI PROCESAS .11
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI .. 13
  • LITERATŪRA . 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2726 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 13 psl., (2726 ž.)
  • Word failas 112 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt