Kursiniai darbai

Vartotojų elgsenos tyrimas

10   (3 atsiliepimai)
Vartotojų elgsenos tyrimas 1 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 2 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 3 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 4 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 5 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 6 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 7 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 8 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 9 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 10 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 11 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 12 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 13 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 14 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 15 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 16 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 17 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 18 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 19 puslapis
Vartotojų elgsenos tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuo metu įvairiose rinkose yra labai daug rūšių vartojimui skirtų prekių, todėl kiekvienas gali rinktis jam reikalingą prekę pagal poreikius ir kišenę. Kiekvienais metais visos rinkos yra papildomos naujų rūšių prekėmis, o tai didina konkurenciją tarp konkrečių prekių gamintojų dėl vartotojų. Todėl akivaizdu, kad pagrindinis tikslas, dėl ko konkuruoja įmonės - kuo didesnio vartotojų skaičiaus pritraukimo. Intensyvios konkurencijos sąlygomis kiekvienoje rinkoje galės išlikti tik tos įmonės, kurios vartotojų poreikius tenkina visapusiškai, t.y. pasiūlydamos ne tik patį produktą, bet ir spręsdamos vartotojų problemas.
Gamintojai ir prekybininkai, norėdami išlaikyti savo pozicijas rinkoje, turi labai gerai pažinoti savo prekių vartotojų poreikius, lūkesčius, būtent jų gaminamų ar parduodamų prekių pasirinkimą lemiančius veiksmus. Tam būtina turėti kuo daugiau informacijos apie vartotojų elgseną, nes vartotojo elgesys yra vienas iš nuolat kintančių ir sunkiai apibrėžiamų veiksnių.
Temos aktualumą lėmė tai, jog spartėjanti integracija ir technologinis vystymasis sąlygoja ne tik aplinkos dinamiką, bet ir individualių charakteristikų pokyčius. Tai reiškia, jog keičiasi poreikiai ir atitinkamai vartotojų elgsena perkant vartojimo prekes. Reikia pažymėti, jog šiuolaikiniai vartotojai tapo labiau informuoti, daugiau besitikintys, turintys daugiau pasirinkimo variantų bei geresnės kokybės produktų mažesnėmis kainomis.
Darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų jautrumą teorišku ir praktišku aspektu.
1. Išnagrinėti vartotojų jautrumą lemiančius veiksnius.
2. Ištirti vartotojų jautrumą atskiriems rinkodaros elementams.
3. Išanalizuoti vartotojų elgsenos ypatumus, gaminamai mėsos perdirbimo įmonės „X“ produkcijai.
Darbo objektas – vartotojų jautrumas.
Metodai. Analizuojamai temai atskleisti buvo naudojama mokslinė praktinė literatūra, bei mėsos perdirbimo įmonės „X“ ūkinės komercinės veiklos apskaitos dokumentų analizė.
1. VARTOTOJŲ JAUTRUMO TYRIMO METODIKA
1.1. Vartotojų jautrumo samprata
Kiekvienoje rinkoje vis dažniau iškyla tokių problemų, kurioms įveikti jau nepakanka vien ekonomikos teorijos ar vadybos žinių ir metodų. Būtent vartotojų elgsena generuoja naujus metodus specifinėms rinkos ūkio problemoms pažinti ir spręsti. Taigi, pirmiausia reikia išsiaiškinti, kas yra vartotojų elgsena.
Vartotojų elgsena – gana jauna mokslinė disciplina, kurios pirmieji vadovėliai Amerikoje pasirodė tik 7 dešimtmetyje [5 p.7]. Be šios disciplinos neapsieina nei viena...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6015 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3
  • 1. VARTOTOJŲ JAUTRUMO TYRIMO METODIKA4
  • 1.1. Vartotojų jautrumo samprata..4
  • 1.2. Vartotojų jautrumą lemiantys veiksniai.6
  • 1.2.1. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną6
  • 1.2.2. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną8
  • 1.3. Vartotojų jautrumo analizės metodai ir jų rodikliai9
  • 1.3.1. Segmentavimo taikymas vartotojų elgsenos tyrimuose10
  • 1.3.2. Vartotojų jautrumas kainai..12
  • 2. MĖSOS PERDIRBIMO ĮMONĖS „X“ ŪKINĖS KOMERCINĖS VEIKLOS ANALIZĖ. VARTOTOJŲ JAUTRUMO ATSKIRIEMS RINKODAROS ELEMENTAMS TYRIMAS.14
  • 2.2. Organizacinė struktūra15
  • 2.3. Vartotojai..16
  • 2.4. Produkcija.17
  • 2.5. Kainų politika.18
  • 2.6. Paskirstymas18
  • 2.7. Rėmimas19
  • 3. MĖSOS PERDIRBIMO ĮMONĖS „X“ ŪKINĖS KOMERCINĖS VEIKLOS REZULTATŲ VERTINIMAS..19
  • 3.1. Pagrindinių mėsos rūšių suvartojimas Lietuvoje..19
  • 3.2. Gaminamos produkcijos realizavimas20
  • 3.3. Mėsos perdirbimo įmonės „X“ stipriosios ir silpnosios pusės..22
  • IŠVADOS.23
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS..24

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (6015 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 23 psl., (6015 ž.)
  • Word failas 213 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt