Šiuo metu įvairiose rinkose yra labai daug rūšių vartojimui skirtų prekių, todėl kiekvienas gali rinktis jam reikalingą prekę pagal poreikius ir kišenę. Kiekvienais metais visos rinkos yra papildomos naujų rūšių prekėmis, o tai didina konkurenciją tarp konkrečių prekių gamintojų dėl vartotojų. Todėl akivaizdu, kad pagrindinis tikslas, dėl ko konkuruoja įmonės - kuo didesnio vartotojų skaičiaus pritraukimo. Intensyvios konkurencijos sąlygomis kiekvienoje rinkoje galės išlikti tik tos įmonės, kurios vartotojų poreikius tenkina visapusiškai, t.y. pasiūlydamos ne tik patį produktą, bet ir spręsdamos vartotojų problemas.
Gamintojai ir prekybininkai, norėdami išlaikyti savo pozicijas rinkoje, turi labai gerai pažinoti savo prekių vartotojų poreikius, lūkesčius, būtent jų gaminamų ar parduodamų prekių pasirinkimą lemiančius veiksmus. Tam būtina turėti kuo daugiau informacijos apie vartotojų elgseną, nes vartotojo elgesys yra vienas iš nuolat kintančių ir sunkiai apibrėžiamų veiksnių.
Temos aktualumą lėmė tai, jog spartėjanti integracija ir technologinis vystymasis sąlygoja ne tik aplinkos dinamiką, bet ir individualių charakteristikų pokyčius. Tai reiškia, jog keičiasi poreikiai ir atitinkamai vartotojų elgsena perkant vartojimo prekes. Reikia pažymėti, jog šiuolaikiniai vartotojai tapo labiau informuoti, daugiau besitikintys, turintys daugiau pasirinkimo variantų bei geresnės kokybės produktų mažesnėmis kainomis.
Darbo tikslas – išanalizuoti vartotojų jautrumą teorišku ir praktišku aspektu.
1. Išnagrinėti vartotojų jautrumą lemiančius veiksnius.
2. Ištirti vartotojų jautrumą atskiriems rinkodaros elementams.
3. Išanalizuoti vartotojų elgsenos ypatumus, gaminamai mėsos perdirbimo įmonės „X“ produkcijai.
Darbo objektas – vartotojų jautrumas.
Metodai. Analizuojamai temai atskleisti buvo naudojama mokslinė praktinė literatūra, bei mėsos perdirbimo įmonės „X“ ūkinės komercinės veiklos apskaitos dokumentų analizė.
1. VARTOTOJŲ JAUTRUMO TYRIMO METODIKA
1.1. Vartotojų jautrumo samprata
Kiekvienoje rinkoje vis dažniau iškyla tokių problemų, kurioms įveikti jau nepakanka vien ekonomikos teorijos ar vadybos žinių ir metodų. Būtent vartotojų elgsena generuoja naujus metodus specifinėms rinkos ūkio problemoms pažinti ir spręsti. Taigi, pirmiausia reikia išsiaiškinti, kas yra vartotojų elgsena.
Vartotojų elgsena – gana jauna mokslinė disciplina, kurios pirmieji vadovėliai Amerikoje pasirodė tik 7 dešimtmetyje [5 p.7]. Be šios disciplinos neapsieina nei viena...
Šį darbą sudaro 6015 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!