ĮVADAS
Šiais tobulėjimo ir modernizavimo laikais, prireikus kokios nors informacijos, labai lengvai galima ją gauti pasinaudojus informacijos tarnybų paslaugomis. Šiuo metu yra tikrai nemažai įmonių, teikiančių tokias paslaugas. Tai labai patogu, kai skubiai reikia kokios nors įmonės ar asmens telefono numerio, sužinoti autobuso, lėktuvo ar traukinio tvarkaraštį bet kuriame mieste, išgirsti dienos horoskopą , kurios nors valstybės sostinę ar valiutos kursą.
Šio kursinio darbo tema - “Vartotojų požiūris į UAB ”Lintel” teikiamą paslaugą 118”.
Nors anksčiau jau buvo atlikta tyrimų apie 118 paslaugas, šis interviu padės įvertinti vartotojų požiūrį į šią paslaugą .
Tyrimo objektas : UAB „Lintel“ 118 teikiamos paslaugos.
Darbo tikslas - išsiaiškinti vartotojų požiūrį į Informacijos 118 paslaugą.
Pagrindiniai uždaviniai :
1. Išskirti pagrindinius paslaugų teikimo rodiklius.
2. Nustatyti, ar vartotojams pakanka informacijos apie teikiamas Informacijos 118 paslaugų rūšis bei informacijos pateikimo būdus.
3. Išsiaiškinti kaip dažnai vartotojai naudojasi informacijos paslaugomis.
4. Išsiaiškinti, stipriausias paslaugos 118 savybes, nulemiančias vartotojų pasirinkimą.
Tyrimo metodai: vadybinės literatūros analizė, interviu, duomenų sisteminimas ir apibendrinimas.
1. PASLAUGA. KOKYBĖS SAMPRATA IR JOS REIKŠMĖ PASLAUGŲ VALDYME
Apibūdinant paslaugų kokybę, dažnai remiamasi asmeniniu požiūriu, todėl galima būtų išvardinti daug kokybę nusakančių ypatybių. Paslaugų marketingas bendrą paslaugų kokybę nusako, remdamasis marketingo koncepcijomis, kurių dėka išskiriami pagrindiniai kokybę apibūdinantys teiginiai bei nustatomi jai įtaką darantys veiksniai [L. Bagdonienė, p. 34].
Kokybės apibrėžimų yra daug ir įvairių. Labai dažnai kokybė apibūdinama kaip reikalavimų, kurie suvokiami kaip kažkas apibrėžto ir nustatyto normatyvais, atitikimas. Tokia kokybės samprata tiesiogiai perimta iš pramonės ir kitų daiktinės gamybos sričių, kur prekės kokybės ekspertizė atliekama ją pagaminus - tikrinant tam tikrus parametrus. Tačiau paslaugų atveju tokia kokybės samprata netinka. Dėl neapčiuopiamos paslaugų prigimties, teikėjo ir gamintojo sąveikos, gamybos ir vartojimo momentų sutapimo paslaugų kokybė yra momentinė būsena, kurią, kaip taikliai pažymi E. Gummesson, galima palyginti su "...asmens būsena momentinės fotografijos metu, fotografui tikrinant ir reguliuojant prožektorių".
Norint parodyti, kaip įvairūs autoriai bandė apibūdinti kokybę, pateikiama keletą populiariausių paslaugų kokybės...
Šį darbą sudaro 3095 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!