Kursiniai darbai

Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

10   (1 atsiliepimai)
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 1 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 2 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 3 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 4 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 5 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 6 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 7 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 8 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 9 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 10 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 11 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 12 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 13 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 14 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 15 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 16 puslapis
Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

PRIEDAI
ĮVADAS
Daugelis ryto, draugiško pasiplepėjimo, dalykiško pokalbio, pasisėdėjimo kavinėje neįsivaizduoja be kvapnios kavos puodelio. Kava tapo kasdieniniu mūsų palydovu ir net ritualu. Puodelis juodos, stiprios kavos išblaško miegus, pakelia nuotaiką. Dabar maisto prekių parduotuvėse galime nusipirkti įvairiausių kavos rūšių. Kava parduodama pupelėmis ir malta. Būna ir be kofeino. Yra ir tirpių kavų. Dažniausiai patinkančios kavos rūšį atsirenkame gerdami. Kartais pigiau kainuojanti kava geresnio skonio negu brangesnė.
Šis tas apie kavą.
Kava - kasdieninis gėrimas ant mūsų stalo. Vieni geria pupelių, kiti - tirpią kavą. Kavos pupelės parduodamos fasuotos ir nefasuotos. Maltą ir tirpią perkame tik fasuotą. Kava yra fasuojama į tam tikro svorio pakelius. Kavos pupelės pilstomos į 250, 500 gramų, į kilogramo pakelius. Didelėse maisto prekių parduotuvėse geros kokybės kavos pupelės supilamos į stiklinius indus. Kiekvienas pirkėjas mato, kokios yra pupelės, gali pauostyti. Malta pupelių kava fasuojama panašiai. Įpakavimas nėra pats svarbiausias dalykas: tai neatspindi kavos kokybės, tai tik dizainerių gudrybės, stengimasis prisivilioti pirkėją. Vieniems patinka popieriniai, kitiems - skardiniai indeliai. Tai skonio reikalas.
Daug informacijos sužinome iš kavos pakelio. Ant ne Lietuvoje išpilstytos kavos pakelio būtinai turi būti lietuviškas užrašas, trumpai nusakantis, koks produktas įpakavimo viduje. Paėmę į rankas kavos pakelį, pirmiausia sužinome kavos pavadinimą, svorį, esame informuojami, su kofeinu kava ar be. Kai kurie gamintojai (ypač būdinga Prancūzijoje „Sati“, „Columbia“ išfasuotai kavai), norėdami palengvinti pirkėjams pasirinkimą, pakelyje įmontuoja specialų filtrą. Atplėšę popieriuką, užuodžiame kavos aromatą. Pas mus dažniausiai geriama „Jacobs“. Ant jos pakelio yra užrašytos raidės. Daugelis mano, jog tam tikra raidė - E, D - kokybės rodiklis. Iš tikrųjų E, D raidės reiškia kavos išpilstymo šalį. Iš įpakavimo taip pat sužinome kavos gamintoją, importuotoją, kavos sudėtį. Dažniausiai malta kava yra kelių kavos pupelių rūšių mišinys. Lietuvoje labiausiai paplitusi „Arabica“. Kainos įvairios. Kiekvienas renkamės pagal savo kišenę.
NEMALTA PUPELIŲ KAVA. Ji parduodama fasuota ir nefasuota. Fasuota yra pigesnė. Aišku, kokybė nukenčia. Fasuotos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2970 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS. 3
  • 1. Arašomoji dalis. 4
  • 1.1. Kavos rinkos apžvalga ir pagrindinės vartojimo tendencijos Lietuvoje.. 4
  • 1.2. Kavos vartotojų sprendimų priėmimo tipai ir ypatumai.. 4
  • 2. Aiškinamoji dalis. 7
  • 2.1. Tyrimo metodika.. 7
  • 2.2. Apklausos rezultatų aptarimas.. 9
  • 3. Prognostinė dalis 13
  • 3.1. Išplėstinis kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelis.. 14
  • Išvados ir rekomendacijos. 15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (2970 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 17 psl., (2970 ž.)
  • Word failas 280 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt