Kursinio darbo aktualumas. Šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones bei organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų prekių bei paslaugų kokybė (2, p. 34). Taigi kokybės svarba didžiąja dalimi yra sąlygota padidėjusios konkurencijos paslaugų rinkoje, kur atskiros firmos vieta bei jos komercinė sėkmė priklauso nuo to, ar firma savo teikiamomis paslaugomis gali patraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Svarbiausia priemonė tam pasiekti – garantuoti geresnę paslaugų kokybę, negu tai gali padaryti konkurentas (3, p. 54-55), todėl viena iš efektyviausių priemonių, kurias naudoja paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – pastovi aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Svarbiausia nuolat garantuoti, kad klientas gautų tokios pat ar aukštesnės kokybės paslaugas, kokių tikisi. Todėl šiame darbe bus nagrinėjama maitinimo (nes beveik kiekvienas gana dažnai susiduria su maitinimo įstaigų teikiamomis paslaugomis) paslaugų kokybė: vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertė.
Kursinio darbo tikslas: atskleisti vieno iš didžiausių picerijų tinklo maitinimo paslaugų kokybę lemiančius veiksnius.
• aptarti bendruosius paslaugų kokybės suvokimo pagrindus;
• atlikti restoranų/picerijų tinklo maitinimo paslaugų komplekso analizę ir vertinimą;
• atlikti teorinėje darbo dalyje keliamos problemos tyrimą picerijos maitinimo paslaugų atžvilgiu;
• pateikti pasiūlymus bei rekomendacijas picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso tobulinimui ir išvadas.
Kursinio darbo metodai: Lietuvos bei užsienio šalių autorių mokslinės literatūros analizė, Interneto šaltinių bei spaudos analizė, picerijos „slaptų pirkėjų“ stebėjimas (atlikto tyrimo (slapto stebėjimo metu) įvertinta picerijos paslaugų suvokta kokybė buvo mažesnė nei laukiama, t.y. stebėtojų patyrimas, gaunant paslaugą, neatitiko jų lūkesčių; tuo tarpu techninė paslaugos kokybė tiek prieš paslaugos gavimą, tiek ją gavus buvo įvertinta geriau nei funkcinė, o tai parodo, jog stebėtojoms buvo itin svarbu, kaip yra teikiama paslauga).
Kursinio darbo turinys. Pirmojoje darbo dalyje aptariami bendrieji paslaugų kokybės suvokimo pagrindai (paslaugų kokybės samprata, paslaugų kokybės veiksniai, paslaugų kokybės dimensijos ir bendrąją suvoktą paslaugų kokybę lemiantys veiksniai). Antrojoje darbo dalyje atliekama picerijos maitinimo paslaugų komplekso analizė ir vertinimas. Trečiojoje darbo dalyje aptariamas teorinėje darbo...
Šį darbą sudaro 21106 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!