Kaip teigiama Europos Bendrijos Komisijų „Nuolatinio mokymosi memorandume" (2000), sėkmingą perėjimą prie žiniomis grįsto ūkio ir visuomenės turi lydėti perėjimas prie nuolatinio mokymosi, kuris laiduotų naujų įgūdžių įgijimą, senųjų - atnaujinimą, mokymo ir mokymosi metodų priimtinumą, įtraukiant visus narius į visuomenės kokybišką nuolatinį mokymąsi. Tik nuolatinis suaugusiųjų mokymasis padeda neatsilikti nuo sparčios mokslo, technologijos ir žinių raidos, laiduoja galimybę išlikti kompetentingu specialistu šiuolaikinės darbo rinkos sąlygomis.
Norint išlikti kompetentingam ir gebėti konkuruoti Europos Sąjungoje, būtina nuolat atnaujinti savo žinias bei įgūdžius. Kaip teigiama Mokymosi visą gyvenimą memorandume (2001), svarbiausi įgūdžiai, reikalingi norint rasti darbą Europos Sąjungoje, yra įgūdžiai, įrašyti į Lisabonos Europos tarybos išvadų 26 paragrafą, t. y.: „informacinės technologijos, užsienio kalbas, technologinė kultūra, verslumas ir socialiniai gebėjimai" (p. 17).
Suaugusiųjų mokymasis, jų tolesnio mokymosi motyvacija ypač aktualu dabartiniu laikotarpiu. Šiuolaikinė visuomenė išgyvena pastovios kaitos laikotarpį naujus technologijų, politinius, ekonominius ir socialinius pasikeitimus. Lietuvoje ryškėja kokybiniai darbo rinkos pasikeitimai, socialinė nelygybė, visuomenės sluoksniavimasis. Kaitos sąlygomis suaugusiesiems iškyla būtinybė įgyti naujų žinių ir. mokėjimų, išaugo bendrųjų gebėjimų reikšmė (Jovaiša, Shaw, 1998).
Lietuva išgyvena nuolatinės kaitos laikotarpį, darbo ieškančių žmonių nuolat daugėja. Vieni nori susirasti naują ir jų galimybes atitinkantį darbą, kad galėtų realizuoti savo sugebėjimus, kitų profesijos nyksta, tampa nebereikalingos, treti praranda darbo vietas dėl prastos ekonominės situacijos. Suaugusiųjų mokymasis - perspektyvi galimybė bedarbiams integruotis į visuomenę. Pastarųjų metų socialinės apklausos atkleidė, kad tik mažas suaugusiųjų gyventojų procentas dalyvauja tęstinėje mokymo sistemoje.
Būtina ugdyti nuolatinį suaugusiųjų mokymosi poreikį. Tokia situacija rodo, jog reikalinga, kad darbo rinkos mokymo sistema būtų orientuota į nuoseklią švietimo sistemą. Jeigu nėra mokymosi motyvacijos, bedarbių mokymasis ir jų integracija į visuomenę negalima. Todėl svarbu tirti bedarbių mokymosi motyvaciją ir jos raidą, tuo labiau kad tyrimų šioje srityje beveik nėra.
Šio darbo objektas - mokymosi visą gyvenimą koncepcija šiuolaikinėje Lietuvos visuomenėje, tarptautinių organizacijų veikloje, švietimo sistemoje, jos Įteisinimas dokumentuose.
Tyrimo tikslas - nustatyti skirtingo...
Šį darbą sudaro 7825 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!