žinias.
Kaip žinome neformaliojo suaugusiųjų švietimo situacija Lietuvoje nėra pati geriausia. Mažas
suaugusiųjų dalyvavimas neformaliajame suaugusiųjų švietime atsilieka nuo kitų valstybių. Taip
pat galiam būtų teigti, kad Lietuvoje neegzistuoja mokymosi visa gyvenimą kultūra, kuri kitose
šalyse yra labiau išvystyta ir skatinama politiniais sprendimais ir turi didesnį prioritetą bei
politikų palankumą šiuo klausimu. Lietuvoje politiniai sprendimai vyksta siekiant pagerinti
situacija ir statistika, kuri nėra palanki Lietuvai. Yra išleisti įstatymai, vyksta projektai ir pan.
Taigi negalima sakyti, kad nėra nieko daroma šiuo klausimu. Deja praktikoje politiniai
sprendimai ir visuomenes požiūris nėra labai palankus neformaliam suaugusiųjų švietimui ir
mokymosi visa gyvenimą filosofijai. Neformaliojo suaugusiu švietimo plėtros planuose yra
keliami norimi rezultatai skiriamas kuklus finansavimas ir situacija negerėja. Remiantis LR
Valstybės kontrolės valstybinio audito ataskaita, kurioje buvo pateiktos išvados neformaliojo
suaugusiųjų švietimo plėtros klausimu galima teikti, kad reali situacija yra neadekvati. Išvadose
pateikta daug problemų tokių kaip koordinavimo trūkumas, vienpusis lėšų paskirstymas
profesiniam mokymui, netolygiai plėtojamas neformalusis suaugusiųjų švietimas savivaldybėse,
neįdiegta kvalifikacijų vertinimo ir pripažinimo sistema, kvalifikacijos tobulinimo programų ir
renginių registras nepakankamai informatyvus ir t.t. Tai rodo rimtas spragas praktiniame teorijos
įgyvendinime. Reikia labiau aiškių ir pasiekiamų tikslu su tikslesniais planais ir kaip juos
pasiekti. Manau, kad politikų požiūrio keitimas šiuo klausimu būtų didelis pasiekimas. Radau
nemažai šaltinių, kurie mini, kad visgi be politinių sprendimų negalima pasiekti realių rezultatų.
Ir aš su jais sutinku. Didesnio prioriteto suteikimas neformaliajam suaugusiųjų švietimui yra
būtinas norint pasiekti kažką apčiuopiamo. Žinoma visi veiksniai labai svarbus norint pasiekti
didesni apaugusiųjų dalyvavimą neformaliajame suaugusiųjų švietime, bet tok kol nebus rimtos
politikos, kuri siektu transformuoti žmonių požiūri ir suteikti neformaliajam švietimui svarbos
Lietuvoje situacija vargu ar pagerės. Taip pat manau, kad vidinė motyvacija ir jos skatinimas yra
labai svarbus veiksnys, kuris veikia kaip variklis , kuris užveda žmogų ir skatina jį mokytis ir
domėtis dalykais, apie kuriuos jis nežino galbūt nieko. Manau smalsumas ir veiklus gyvenimas
tiesiogiai susijęs su motyvacijos turėjimu arba jos trūkumu. Kalbant iš savo asmeninės patirties,
turiu pasakyti, kad švietėjai turi didelę įtaką ir ar...
Šį darbą sudaro 1023 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!