1. M.B. (5 kl.) - specifiniai pažinimo sutrikimai :mokymosi negalė dėl girdimojo suvokimo ir lingvistinių procesų; savireguliacijos sutrikimas (dėmesio stoka, lėta veikla).
2. A. R. (5kl.) - kompleksinė mokymosi negalė: specifiniai pažinimo sutrikimai ( girdimojo, regimojo suvokimo, lingvistinių procesų).
3. R. J. (5 kl.) – raidos sutrikimas (ribotas intelektas).
Tema: Dešimtainių trupmenų sudėtis ir atimtis.
2. lavinti pažintines funkcijas, formuoti loginį mąstymą;
3. formuoti sąvoką „trupmena“;
4. mokyti sudėti ir atimti dešimtaines trupmenas.
Metodai: pokalbis, aiškinimas, savarankiškas darbas.
Priemonės: padalomoji medžiaga: daugybos lentelė, individualios užduotys.
Laikas, pamokų dalys (etapai)
Pamokos eiga
(Specialiojo pedagogo ir mokinių veikla)
Pastabos
9.25
Organizacinė dalis
9.30
Pasikartojimas apie dešimtainių trupmenų sudėtį ir atimtį
9.40
Trupmenų sprendimas
9.55
Individualios pratybos
10.15
Pratybų užbaigimas
Kai lieka kelios minutės iki skambučio į pamoką, pedagogė išeina parsivesti mokinius.
Mokiniai susėda į savo vietas. Pedagogė išdalina sąsiuvinius ir padalomąją medžiagą (daugybos lenteles).
Mokiniai su pedagogės pagalba prisimena dešimtainių trupmenų sudėties ir atimties taisykles:
1. Sudėties: dešimtainės trupmenos sudedamos taip pat kaip ir natūralieji skaičiai. Rašant jas stulpeliu, kablelis turi būti po kableliu, o vienvardžiai skyriai – vienas po kitu. Sumos kablelis rašomas po dėmenų kableliu.
2. Atimties: atimdami dešimtaines trupmenas, atėminį po turiniu rašome taip, kad kablelis būtų po kableliu, vienvardžiai skyriai – vienas po kitu. Atimame taip, kaip natūraliuosius skaičius.
Pedagogė lentoje užrašo lygtis, kurias mokiniai sprendžia kartu su pedagogės pagalba:
+ 2,325 +42,25 -5,163 -45,13
4,12 13,28 3,22 21,42
Mokiniai savarankiškai sprendžia sudėtingesnes lygtis sąsiuviniuose:
+ 67,2 +1,768 +27,63160 -57,28
88,7 0,05 34,248 13,19
54,3 8,36 0,087 2,56
Mokiniams paaiškinamas lengvesnis sprendimo būdas: pirma sudedame du pirmuosius skaičių junginius, o paskui pridedame paskutinį.
Pedagogė mokiniams išdalina individualias užduotis.
1. Suvienodinkite skaitmenų skaičių po kablelio ir sudėkite skaičius.
+13,5 +14,24 +9,248 +5,34 +18,2
24,132 8,9 8,17 1,126 29,37
2. Teisingai atėmę dešimtaines trupmenas, sužinosite vieno iš Lietuvos prezidento pavardę.
-81,32 -26,7 -37,14 -92,3 -7,1
14,5 15,48 18,9 45,12 2,456
Z S B A R
-15,5 -4 -13 -6,11 -52,7
8,13 1,25 8,43 4,216 16
A S A K U
Nuskambėjus skambučiui mokiniai palieka individualias užduotis, susitvarko savo darbo vietą ir išeina į klasę.
Mokiniai nuolat pamiršta, kad...
Šį darbą sudaro 7993 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!