Referatai

Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose

10   (1 atsiliepimai)
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 1 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 2 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 3 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 4 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 5 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 6 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 7 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 8 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 9 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 10 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 11 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 12 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 13 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 14 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 15 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 16 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 17 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 18 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 19 puslapis
Europos Sąjungos (ES) šalių asmenų požiūris į neįgaliųjų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ASM.KOD. 2 paskutiniai skaičiai – 68.
Laisvalaikio ped., neakiv.skyr.
2005m.
Vilnius
II. SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ ASMENŲ UGDYMO LIETUVOJE
SITUACIJOS ANALIZĖ
1. Nacionalinės specialiojo ugdymo politikos analizė
2. Specialiosiose mokyklose ugdomų moksleivių pasiskirstymas pagal negalių sunkumo lygį
3. Silpnaregių ir aklų vaikų integracinio mokymo trūkumai bei problemos
4. Neįgaliųjų kompleksinės reabilitacijos modeliai
5. Mokomųjų priemonių stoka
6. Integruotai bendrojo lavinimo mokyklose ugdomų SPM procentinis pasiskirstymas
pagal negalių tipus
III. SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ ASMENŲ UGDYMO FINANSAVIMAS VAKARŲ EUROPOS ŠALYSE IR LIETUVOJE
1. ES šalių patirtis ir modeliai SPM ugdymo finansavimo politikoje
2. Specialiojo ugdymo finansavimas Lietuvoje
3. Sveikatos ekonomikos centro 2001 metais atliktas mokslinis tyrimas „Neįgaliųjų socialinės integracijos programų finansavimo metodai bei šių programų įgyvendinimo efektyvumas“
Literatūra
Įvadas
Lietuvos nacionalinės politikos tikslas – Euro-atlantinė integracija – ir pasirašyti tarptautiniai dokumentai įpareigoja vykdyti tarptautinius įsipareigojimus, vadovautis Europos Sąjungos teisiniais dokumentais, paisyti tarptautinių nuostatų ir bendrai priimtų rekomendacijų visose visuomenės gyvenimo srityse. Socialinė bei specialiųjų poreikių asmenų ugdymo politika privalo atitikti bendrą nacionalinės politikos kontekstą, t.y. būti grindžiamos tarptautiniais reikalavimais užtikrinant socialinę specialiųjų poreikių asmenų apsaugą bei ugdymą(si) pagal jų gebėjimus ir interesus.
Specialiųjų poreikių asmenų (SPA) ugdymas turėtų būti neatskiriama integruota Lietuvos švietimo ir mokslo sritis bei sudaryti vieną svarbiausių neįgalių asmenų socialinės integracinės politikos dalį, apimančią formalųjį ikimokyklinį, pradinį, vidurinį ir profesinį ugdymą, aukštąjį išsilavinimą, suaugusiųjų švietimą bei jų neformalųjį ugdymą.
Kokybiškų švietimo paslaugų specialiųjų poreikių asmenims, besiugdantiems drauge su bendraamžiais vieningoje švietimo sistemoje, teikimo užtikrinimas nėra vienalaikis (politiniai lozungai, deklaratyvios tesinės nuostatos, visuomenės narių pasisakymai, teigiami pavyzdžiai ir t.t.), bet sudėtingas, ilgai trunkantis vyksmas, reikalaujantis konstruktyvių ir koordinuotų valstybės valdymo ir švietimą administruojančių bei jam talkinančių institucijų veiksmų bei pačios visuomenės sąmoningumo. Visuomeninės organizacijos, vienijančios specialiųjų poreikių asmenis, privalo ne tik kovoti dėl savo narių interesų, bet taip pat savo veiksmus derinti ir koordinuoti su vyriausybinėmis organizacijomis.
Tradicinio medicininio-reabilitacinio segregacinio požiūrio pakeitimas į socialinį lygių galimybių integracinį modelį neįgalių asmenų ugdymo politikoje Vakarų demokratinėse valstybėse vyko ilgai (apie 30 metų), nes tam tikros socialinės grupės,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7788 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Specialiųjų poreikių asmenų ugdymo reformos klausimai
  • 2. Specialiųjų poreikių grupių kategorijų ir specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimas ugdymo sistemoje
  • 3. Duomenų apie specialiųjų poreikių moksleivių (SPM) ugdymą segreguotomis ir integruotomis sąlygomis įvairiose ES šalyse palyginimas su Lietuvos duomenimis
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (7788 ž.)
Darbo duomenys
  • Specialiosios pedagogikos referatas
  • 32 psl., (7788 ž.)
  • Word failas 329 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūris į matematiką kaip dalyką

Specialiųjų poreikių mokinių, besimokančių bendrojo lavinimo mokykloje, požiūris į matematiką kaip dalyką Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Specialiųjų poreikių vaikų integracija bendrojo lavinimo mokykloje

Specialiųjų poreikių vaikų integracija bendrojo lavinimo mokykloje Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Krizių valdymas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose

Krizių valdymas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą

Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas

Individualizuotas vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, integruotų į bendrojo lavinimo mokyklą, ugdymas Specialioji pedagogika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą