Marijampolė
2008
ĮVADAS
Augdamas jaunas žmogus susiduria su daugybe įvairiausių ir sudėtingiausių vertybių, nuostatų ir normų. Dažna visuomenė, kiekviename vystymosi etape sukuria tam tikrų dorovinių bei socialinių vertybių sistemą, elgesio taisykles, idealus. Tuo siekiama, kad jaunas žmogus suvoktų esamas socialines visuomenės normas ir galėtų tapti tos visuomenės pilnateisiu nariu. Veikla, kuria siekiama suteikti asmeniui visaverčio savarankiško gyvenimo pagrindus ir padėti jam nuolat tobulinti savo gebėjimus yra – švietimas.
Sėkmingam vaikų mokymuisi didelę įtaką daro motyvai – visa tai, kas skatina mokytis. Kiekvieno moksleivio motyvacijos sfera yra individuali. Visi mokymosi motyvai skirstomi į dvi dalis: vieni susiję su mokymosi turiniu, kiti nulemti plačių santykių su aplinka. Abi motyvų grupės, pagal L. Božovič, svarbios sėkmingai mokymosi veiklai. Mokymosi motyvaciją stiprina tėvai, mokykla, glaudus tėvų, pedagogų ir mokyklos vadovų bendradarbiavimas, supratimas. Visi tėvai nori, kad jų vaikai sėkmingai mokytųsi mokykloje, daug pasiektų gyvenime, kad būtų savimi pasitikintys, patenkinti. Todėl sėkmingam vaikų mokymuisi didelę įtaką daro teisingas vaikų auklėjimas bei visapusis tėvų ir visuomenės rūpinimasis jais. Mokykla – antroji vaiko bendruomenė į kurią vaikas patenka po šeimos ir kurioje socializuojasi. Joje įgaunami tam tikri elgesio, bendravimo su bendraamžiais ir vyresniais žmonėmis įgūdžiai. Kiekvienam moksleiviui mokyklos bendruomenė dažniausiai yra artimiausia (po šeimos) socialinė aplinka, kurioje pasireiškia jo gebėjimai, vyksta socializacijos procesas. Jei mokykla kartu su šeima skiepija vaikui teisingumą, padorumą, moralumą ir pilietines vertybes, tai vaikas ilgainiui susitapatina su suaugusiais ir perima tas pačias vertybes (Rupšienė L., 2000).
Pagal LR įstatymą, visi sveiki vaikai iki 16 metų privalo mokytis. Tačiau, Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės duomenimis, ne visi vaikai, neturintys 16 metų ir galintys mokytis, lanko mokyklas. 2007m. Statistikos departamento duomenimis mokyklos nelankančių mokinių nuo 7 iki 16m. skaičius siekė 5500, daugiau nei pusė nesimokančių vaikų – berniukai. Remiantis šiais duomenimis mokyklos nelankymas ir iškritimas iš jos yra itin opi problema. Švietimo sistemoje nedalyvavę asmenys gali likti socialiniu požiūriu...
Šį darbą sudaro 3624 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!