Diplominiai darbai

Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms

10   (1 atsiliepimai)
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 1 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 2 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 3 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 4 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 5 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 6 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 7 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 8 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 9 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 10 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 11 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 12 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 13 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 14 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 15 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 16 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 17 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 18 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 19 puslapis
Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vilnius, 2006
PATVIRTINIMAS APIE ATLIKTO BAKALAURINIO DARBO SAVARANKIŠKUMĄ
Patvirtinu, kad įteikiamas bakalaurnis darbas yra:
1. Atliktas savarankiškai ir nėra pateiktas kitam kursui šiame ar ankstesniuose semestruose.
2. Nebuvo naudotas kitame Institute/Universitete Lietuvoje ar užsienyje.
3. Nedaro nuorodų į kitus darbus, jeigu jie nėra nurodyti darbe.
4. Pateikia visą panaudotos literatūros sąrašą.
Daiva Bankovskytė
TURINYS
Įvadas............................................................................................................................................5
1. Vertybinės orientacijos ir jų funkcionavimas visuomenėje............……………………..........7
1.1. vertybės sąvoka ir jos aiškinimai…………………...…………….............…..7
1.2. vertybių savybės ir jų gyvavimo ciklas……………...…………….…............10
1.3. vertybinių orientacijų funkcionavimo ypatumai sociume……….......….........12
2. Paauglio gebėjimas internalizuoti vertybes……………………………………….....……....14
3. Vyresnių klasių moksleivių aplinkos analizė……………………...………………….....…...18
3.1. šeima, kaip pirminė socializacijos institucija………………………..........…18
3.2. mokykla, kaip antrinė socializacijos institucija…..……………….................21
3.3. bendraamžių grupių poveikis……………….………...…....………...............23
3.4. televizijos poveikio analizė...…………………...……....…………..........…..26
4. Socialinės aplinkos poveikis vyresnių klasių moksleivių vertybinėms orientacijoms
tyrimas..........................................................................................................................................29
4.1. Tyrimo išvados…………………………...................……………........….....47
Rekomendacijos…………………………………...…………………………………..........…..48
Išvados.........................................................................................................................................49
Literatūra......................................................................................................................................52
Priedai..........................................................................................................................................53
Įvadas
Visi, kurie kada nors susimąstė apie žmonijos valdymo meną, sutinka, kad imperijų likimas priklauso nuo jaunimo ugdymo. Vertybės – auklėjimo turinio pagrindas, o vienas iš valdymo tobulumo principų ir yra valdymas remiantis vertybėmis.
Pirmykštėje gentyje žmogaus aplinką, be gamtinės aplinkos, sudarė kaimas arba stovyklavietė. Čia buvo sutelkta vos ne visa tuometinė materialinė ir dvasinė kultūra. O dabar – ir šeima, ir mokykla, ir radijas, ir televizija, ir kinas, ir bendraamžių grupės, ir paprasčiausiai - gatvė – su visu savo pulsuojančiu margumynu. Šiuolaikinis gyvenimas suteikia labai daug galimybių pasirinkimui, tuo pačiu supainiodamas žmogų, o ypatingai jauną besivystančią asmenybę.
„Mūsų kultūra pakankamai demokratiška ir pliuralistiška, kad suteiktų labai daug erdvės inividams susiformuoti norimą charakterį, su sąlyga, kad išorinis jų elgesys nekeltų grėsmės ir negąsdintų“ (Maslow, 2006:321).
Vertybė - tai abstraktus, bendras elgesio principas, standartas, pateisinant konkrečius veiksmus ir tikslus. Vertybes asmuo įsisavina socializacijos procese, sutapatina save su jomis emociškai - internalizuoja. Vertybės yra bendri elgesio standartai, kurie yra išreiškiami socialinėmis normomis. Visuomenėje galima išskirti tokias gausias vertybėmis sritis: pinigai, draugystė, šeima, religija ir moralė, politika ir socialinė organizacija, meilė ir seksas, laisvalaikis, subrendimas, charakterio bruožai ir darbas.
Socialinės vertybės apima kiekvieną objektą į kurį individas gali reaguoti, susidaryti požiūrį (orientaciją) tai gali būti įsitikinimai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 12285 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
58 psl., (12285 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 58 psl., (12285 ž.)
  • Word failas 823 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt