Diplominiai darbai

VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla

10   (1 atsiliepimai)
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 1 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 2 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 3 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 4 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 5 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 6 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 7 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 8 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 9 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 10 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 11 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 12 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 13 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 14 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 15 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 16 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 17 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 18 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 19 puslapis
VI–IX klasių moksleivių muzikinis ugdymas chorine veikla 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

„Svarbu ne tai, kas esame, bet kuo
būtumėme galėję būti, galime būti, dar negalėjome, bet galėsime ir vieną kartą būsime, vieną kartą...“
Inger Christensen.“Tai“
Mokykloje vyksta ypatingas žmogaus kūrimo, mokymo procesas. „Mokykla, duodama žinių ir įprasmindama bei susistemindama iš įvairių šaltinių įgytą informaciją suteikia mokslo pagrindą ir bendražmogiškų vertybių sistemą, t.y., svarbiausią ir būtiniausią žmogui patirties dalį“ (Rajackas V., 1999, p. 4).
Jau daugiau kaip dešimt metų Lietuvoje vyksta švietimo reforma. Ji nuolat yra tobulinama siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tarnauti sparčiai kintantiems visuomenės poreikiams. Keliami nauji reikalavimai mokyklai, visai ugdymo sistemai.
Kaip žinome, mokykla ne tik vykdo ugdymo programas, bet taip pat visapusiškai ugdo ir formuoja ateities žmogų. Pakankamai ilgas bręstančio žmogaus gyvenimo etapas praleidžiamas švietimo įstaigoje.
Šiandien stiprėjanti, bet taip pat šaknis praeityje turinti mintis siūlo mokyklos atmosferą artinti prie šeimos atmosferos, prie įprastinio žmogaus gyvenimo, bendravimo ir darbo formų.
Dabartinėje mokykloje ugdoma asmenybė, puoselėjamos bendrosios ir krikščioniškosios vertybės: artimo meilė, sąžinės ir minties laisvė, prigimtinė žmonių lygybė, sugebėjimas bendrauti, pakantumas, pagarba tiesai ir išminčiai. Taigi, šiuolaikinė bendrojo lavinimo mokykla - tai institucija, kurioje ugdomas asmens bendruomeniškumas, jo gebėjimai derinti savo siekius su pilietiniais bendruomenės siekiais, gebėjimai pažinti, mokytis ir orientuotis žinių erdvėje, šiuolaikinės kultūros kompetencijos ugdymas, informacinių technologijų ir informacijos prieinamumas. Labai svarbus yra meninio skonio, etninės ir dorinės kultūros ugdymas, mokymas gerai pažinti save ir pasaulį. Ugdo ne vien pamokose perteikiamas ugdymo turinys, bet visas mokyklos gyvenimas: jos klimatas, kurį sudaro mokyklos bendruomenės narių santykių įvairovė, mokytojo etosas, santykiai su visuomene, pats mokyklos darbo organizavimas, funkcionali mokyklos erdvė, ugdymo būdai ir metodai.
Labai svarbu ugdyti visapusišką asmenybę, skatinti mokinį kūrybai ir meninei saviraiškai. Čia muzikos dalykas ypatingai gali padėti. Jis ne tik auklėja, bet ir lavina žmogų. Muzikinis auklėjimas bendrojo lavinimo mokykloje turtina vaikų dvasinį pasaulį, daro juos jautresnius meno, visuomeninio gyvenimo, buities grožiui. Mokykloje ugdytiniai lavinami taikant įvairias muzikines veiklos formas: muzikos klausymą, dainavimą,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9069 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. CHORINĖ VEIKLA LIETUVOS MUZIKINIO UGDYMO KONTEKSTE 7
  • 1.1. Chorinio dainavimo raida Lietuvoje 7
  • 1.2. Chorinio dainavimo įtaka moksleivių muzikiniam ugdymui 12
  • 1.3. VI-IX klasių moksleivių amžiaus tarpsnis ir muzikinis ugdymas 15
  • 2. VI-IX KLASIŲ MOKSLEIVIŲ MUZIKINIO UGDYMO CHORINE VEIKLA KONSTATUOJAMASIS TYRIMAS 18
  • 2.1. Konstatuojamojo tyrimo organizavimas ir metodika 18
  • 2.2. Tyrimo bazės charakteristika. konstatuojamojo tyrimo duomenų analizė 18
  • 2.3. Apibendrinimas 29
  • 3. MOKSLEIVIŲ MUZIKINIS UGDYMAS KAUNO ŠILAINIŲ VIDURINĖS MOKYKLOS JAUNIŲ CHORE (PATIRTIES APIBENDRINIMAS)30
  • IŠVADOS 33
  • LITERATŪRA 34
  • PRIEDAI 36

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (9069 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos diplominis darbas
  • 40 psl., (9069 ž.)
  • Word failas 322 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Pradinių klasių muzikinis ugdymas

Pradinių klasių muzikinis ugdymas Pedagogika Peržiūrėti darbą

5 – 10 klasių moksleivių požiūrio į Lietuvos etnografinius regionus tyrimas

5 – 10 klasių moksleivių požiūrio į Lietuvos etnografinius regionus tyrimas Pedagogika Peržiūrėti darbą

Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si)

Šokio pedagogų ir V-X klasių mokinių tarpusavio santykiai ir jų įtaka ugdymui(-si) Pedagogika Peržiūrėti darbą

Asmenybės ugdymas (-is) ir vystymas (-is)

Asmenybės ugdymas (-is) ir vystymas (-is) Pedagogika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt