„Svarbu ne tai, kas esame, bet kuo
būtumėme galėję būti, galime būti, dar negalėjome, bet galėsime ir vieną kartą būsime, vieną kartą...“
Inger Christensen.“Tai“
Mokykloje vyksta ypatingas žmogaus kūrimo, mokymo procesas. „Mokykla, duodama žinių ir įprasmindama bei susistemindama iš įvairių šaltinių įgytą informaciją suteikia mokslo pagrindą ir bendražmogiškų vertybių sistemą, t.y., svarbiausią ir būtiniausią žmogui patirties dalį“ (Rajackas V., 1999, p. 4).
Jau daugiau kaip dešimt metų Lietuvoje vyksta švietimo reforma. Ji nuolat yra tobulinama siekiant įgyvendinti užsibrėžtus tikslus, tarnauti sparčiai kintantiems visuomenės poreikiams. Keliami nauji reikalavimai mokyklai, visai ugdymo sistemai.
Kaip žinome, mokykla ne tik vykdo ugdymo programas, bet taip pat visapusiškai ugdo ir formuoja ateities žmogų. Pakankamai ilgas bręstančio žmogaus gyvenimo etapas praleidžiamas švietimo įstaigoje.
Šiandien stiprėjanti, bet taip pat šaknis praeityje turinti mintis siūlo mokyklos atmosferą artinti prie šeimos atmosferos, prie įprastinio žmogaus gyvenimo, bendravimo ir darbo formų.
Dabartinėje mokykloje ugdoma asmenybė, puoselėjamos bendrosios ir krikščioniškosios vertybės: artimo meilė, sąžinės ir minties laisvė, prigimtinė žmonių lygybė, sugebėjimas bendrauti, pakantumas, pagarba tiesai ir išminčiai. Taigi, šiuolaikinė bendrojo lavinimo mokykla - tai institucija, kurioje ugdomas asmens bendruomeniškumas, jo gebėjimai derinti savo siekius su pilietiniais bendruomenės siekiais, gebėjimai pažinti, mokytis ir orientuotis žinių erdvėje, šiuolaikinės kultūros kompetencijos ugdymas, informacinių technologijų ir informacijos prieinamumas. Labai svarbus yra meninio skonio, etninės ir dorinės kultūros ugdymas, mokymas gerai pažinti save ir pasaulį. Ugdo ne vien pamokose perteikiamas ugdymo turinys, bet visas mokyklos gyvenimas: jos klimatas, kurį sudaro mokyklos bendruomenės narių santykių įvairovė, mokytojo etosas, santykiai su visuomene, pats mokyklos darbo organizavimas, funkcionali mokyklos erdvė, ugdymo būdai ir metodai.
Labai svarbu ugdyti visapusišką asmenybę, skatinti mokinį kūrybai ir meninei saviraiškai. Čia muzikos dalykas ypatingai gali padėti. Jis ne tik auklėja, bet ir lavina žmogų. Muzikinis auklėjimas bendrojo lavinimo mokykloje turtina vaikų dvasinį pasaulį, daro juos jautresnius meno, visuomeninio gyvenimo, buities grožiui. Mokykloje ugdytiniai lavinami taikant įvairias muzikines veiklos formas: muzikos klausymą, dainavimą,...
Šį darbą sudaro 9069 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!