A . Bendros žinios apie pamoką.
• Išsiaiškinti teisinės valstybės trūkumus ir grėsmes
• Suformuluoti konkrečią išvadą
Pamokos tipas: žinių perteikimo ir įtvirtinimo pamoka
Metodai:
• Aiškinimas žodžiu
• Minčių lietus
• Darbas grupėse
Priemonės:
• Lenta ir kreida
• Vadovėlis S. Bitlieriūtė „Pilietiškumo pagrindai“
• Dideli popieriaus lapai
B. Pamokos protokolas
Pamokos dalys ir laikas
Mokytojo veikla
Mokinio veikla
Pastabos
Organizacinė dalis
Mokytoja pasisveikina su mokiniais. Pradžioje pamini, kad pradedamas naujas skyrius, kurio pavadinimas „Įstatymo valdžia“. Pristato šiandieninės pamokos temą „Teisinė valstybė. Kas tai?“ Lentoje užrašo temos pavadinimą ir puslapius knygoje.
Pasisveikina. Nerangiai ruošiasi pamokai, tik dabar išsitraukinėja vadovėlius, sąsiuvinius. Šurmuliuoja, plepa tarpusavyje.
Užsirašo pamokos temą.
Nors ir nuskambėjo skambutis, klasėje vis dar šurmulys.
Frontali apklausa
Mokytoja prašo vaikų užsiversti knygas ir nežiūrėti, o stengtis patiems pasakyti, kas šauna į galvą, kai perskaitote temą teisinė valstybė?
Prašoma mokinių užsirašyti tai, kas lentoje.
Užrašo kiekvieną pasakytą žodį, kuris tinka teisinei valstybei apibūdinti lentoje.
Prašo mokinių prioritetų tvarka 1, 2,3 suskirstyti, kas jų manymu yra svarbiausia. Svarbiausia teisinėje valstybėje yra...
Mokytoja apibraukia žodį įstatymai, kuris užrašytas lentoje ir užrašo prie jo NR. 1
Klausia, kas antroje vietoje?
Apibraukiamas žodis demokratija lentoje ir užrašomas NR. 2
Klausia, kas galėtų būti III vietoje pagal svarbumą, nepaisant to, kad visi teiginiai yra svarbūs?
Mokytoja apibraukia žodžių junginį teisės ir pareigos.
Mokiniai sako po žodį ar žodžių junginį: „įstatymai, teismai, teisės, pareigos, demokratija, teisinė valdžia“.
Mokiniai konspektuoja tai, kas yra sakoma.
Mokiniai atsakinėja.
Sako įstatymai.
Sako demokratija.
Sako teisės ir pareigos.
Naudojamas metodas minčių lietus. Aiškiai matosi aktyviausi mokiniai.
Kai kurie mokiniai visiškai pasyviai sėdi.
Naujos medžiagos dėstymas ir medžiagos įtvirtinimas
Dabar prašom atsiversti vadovėlį psl 79 – 84.
Mokiniai paskirstomi į dvi grupes, prašoma susėsti į ratą, kad vieni kitus matytų.
Kiekvienai grupei duodama po didelį popieriaus lapą.
I grupė. Užduotis. Kokie yra teisinės valstybės privalumai ir galimybės?
II grupė. Užduotis. Kokie yra teisinės valstybės trūkumai ir rizikos?
Mokytojas praneša, kad darbui yra skiriama apie 20min. Ant baltų popieriaus lapų paruošiate pristatymą, punktais surašote tai, ko reikalaujama užduotyje.
Paklausia ar aiški užduotis?
Mokytoja prieina individualiai prie kiekvienos grupės, pažiūri kaip sekasi dirbti.
Atsako,...
Šį darbą sudaro 1357 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!