2.2.3. darbuotojų motyvacijos įgyvendinimo principai 28
2.2. PERSONALO SKATINIMAS TURIZMO PASLAUGŲ ĮMONĖJE 30
2.2.1. MAŽOJO VERSLO VALDYMO ANALIZĖ 31
2.3. PERSONALO SKATINIMO TYRIMAS 33
2.3.1. TURIZMO organizatoriai ir jų tarpininkavimo funkcijos 39
2.3.2. Kelionių agentai turizmo produkto pateikimo sistemoje 42
III. DARBO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 45
3.1. BENDROJI TURIZMO APŽVALGA 45
3.2. Turizmo rinkos DARBUOTOJŲ vaidmuo įgyvendinant Lietuvos
turizmo prioritetus 48
3.3. Lietuvos turizmo DARBUOTOJŲ veiklos tobulinimo galimybės 49
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 51
LITERATŪROS SĄRAŠAS 53
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
LENTELĖS:
1 lentelė. Turizmo paslaugų realizavimo schema 15
2 lentelė. Integracijos lygiai kelionių organizavimo procese 17
PAVEIKSLAI (grafikai, schemos):
1 pav. Darbuotuojų motyvacijos modelis 19
2 pav. Turizmo įmonių darbuotojų sistema schema 39
3 pav. Kelionių agentūrų personalo sistemos schema 40
4 pav. Turizmo paslaugų realizavimo schema 42
5 pav. Turizmo įmonių personalo užimtumas: turistinė statistika 47
6 pav. Turizmo įmonių personalo užimtumas: užsieniečių pasiskirstymas apgyvendinimo
įmonėse 47
ANOTACIJA
Baigiamojo darbo tema: Turizmo paslaugų verslo personalo skatinimas.
Baigiamojo darbo tikslas: Išanalizuoti turizmo paslaujgų verslo personalo skatinimą, jo priemones, principus.
Darbe atskleidžiami turizmo verslo specifiniai bruožai, įvardinti turizmo rinkos darbuotojai ir išanalizuotos jų funkcijos bei skatinimas, pateiktos rekomendacijos Lietuvos turizmo personalo veiklos tobulinimo galimybės.
Šio darbo nauda: atliktas tyrimas ir analizė galėtų sudominti turizmo ir kelionių agentūrų spacialistus, siekiančius intensyviau plėtoti tturizmo paslaugas bei verslą.
SUMMARY
The Topic of Diploma work: The Services of personal encouragement of Tourism Market.
The Aim of work: To analyse the services of personal eployers in Tourism market and estimate the meaning to the broadening of tourism.
The specific features of tourism business are opened in this work, the mediators of tourism market are named and their functions are analyed. The recommendations and possibilities of perfection to Lithuaninian tourism mediators are enclosed here.
The advantage of work: The research and analysis could be interesting to the specialist of tourism and travel agencies, wishing to develop international tourism.
PROFESINIŲ KOMPETENCIJŲ SĄRAŠAS
• Turizmo įmonės veiklos organizavimas;
• Turizmo paslaugų įmonės veiklos kontrolė ir optimizavimas;
• Turizmo paslaugų įmonės rinkos tyrimas.
ĮVADAS
Pasaulyje šiandien turizmo klestėjimo ir...
Šį darbą sudaro 13067 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!