Norint sukurti sėkmingai dirbančią ir perspektyvią organizacija reikia suvokti, kad laikas ne stovi vietoje, atsiranda vis daugiau techninių naujovių, informacinės technologijos sparčiau tobulėja. Tai skatina tobulėti ir organizacijoje dirbančius žmones. Kadangi šiais laikais viskas greitu tempu eina į priekį kiekvienas darbuotojas turi nuolat tobulinti savo kvalifikaciją ir mokytis. Tuo turi buti suinteresuotas ir darbdavys, kuris siekia kad jo įmonė tobulėtu, ir pats darbuotojas, kuris siekia didesnio atliginimo ar geresnių pareigų.
Šio darbo objektas – personalo mokymas ir kvalifikacijos kėlimas įmonėje.
Darbo tikslas – išanalizuoti kvalifikacijos kėlimo ir mokymu sistema, išnagrinėti personalo mokymo metodus pasinaudojus AB banko „ Hansabankas“ pavyzdžiu.
Investavimas į įmonę – tai ne tik investavimas į modernius įrenginius, pastatus bet ir investavimas į įmonės darbuotojus. Kiekviena organizacija siekia kuo aukštesnės darbo kokybės Besimokanti ir tobulėjanti organizacija skatina mokytis ir tobulinti savo žinias ir personalą. Tai daroma būtent įvairių mokymo ir kvalifikacijos kėlimo kursu pagalba.
Kvalifikacija - tai darbuotojo tam tikros profesijos, specialybės įvaldymo laipsnis, specialių žinių ir darbo įgūdžių visuma, kurią žmogus įgijęs gali kokybiškai (kompetentingai) dirbti atitinkamos rūšies darbą.
Kvalifikacijos kėlimas yra svarbus ir darbdaviui ir darbuotojui. Darbuotojui tuo kad padidina darbo našumą, stiprina pasitikėjimą savimi, leidžia siekti aukštesnių pareigų ir tikėtis didesnio darbo užmokesčio. O darbdaviui tai naudinga tuo ,kad kvalifikuoti, išsimokslinę darbuotojai kokybiškiau dirbs ir garantuos įmonės sėkmingą veiklą. Todėl kiekviena organizacija turi nuolat atsinaujinti, sudaryti visas sąlygas mokytis ir tobulėti.
Mokymas – tai būdas kaip naujam ar jau dirbančiam žmogui įgyti įgūdžių tam tikram darbui atlikti. Mokymas padeda žmonėms praplėsti akiratį, kas yra naudinga kiekvienam iš mūsų.
Mokymo programas galima įsivaizduoti kaip 5 etapų procesą:
• Poreikio analizė. Šiame etape reikia išsiaiškinti kokie būtent darbo įgūdžiai reikalingi kam, kad padidinti darbo kokybę ir našumą. Taip pat galima ugdyti bendrąją darbuotojo kompetenciją.
Bendroji kompetencija – tai pagrindinių įgūdžių kompleksas, įgalinantis juos pritaikyti įvairiuose srityse ir būtinas efektyviai veiklai užtikrinti. (Leonienė B., 2001, p. 98)...
Šį darbą sudaro 3314 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!