Sėkmingai funkcionuojančios ir kuo geresnių rezultatų siekiančios organizacijos pagrindinis turtas – joje dirbantys kvalifikuoti darbininkai ir specialistai.
Žengiant šiuo informacinių technologijų ir kompiuterių amžiaus keliu, žmonės turi būti pasirengę aptarnauti technikos naujoves, teikti modernius patarnavimus, priimti ekonomiškus, šiuolaikinius reikalavimus atitinkančius sprendimus.
Tačiau vyresnio amžiaus, ar anksčiau parengtiems, darbuotojams suprasti ir išmanyti pažangiausias pasaulio technologijas – toli gražu ne pats lengviausias uždavinys.
Todėl kiekviena įmonė ar organizacija privalo rūpintis savo darbuotojų profesinėmis žiniomis ir kvalifikacijos lygiu, pasirinkdama jai prieinamus ir jos poreikius atitinkančius šio proceso vykdymo metodus bei sistemas. Todėl ši tema yra aktuali visoms organizacijoms.
Šio darbo tikslas atskleisti tarnautojų mokymo proceso esmę, bei pateiki darbuotojų mokymo sistemos tobulinimo galimybes.
1.1. Mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo esmė
Norėdama sukurti sėkmingai dirbančią ir perspektyvią organizaciją, jos vadovybė turi suvokti, kad didžiausia dalis pasiektų rezultatų, priklauso nuo darbuotojų, jų kvalifikacijos lygio ir turimų žinių naujumo. Visa tai būtina esant itin spartiems technikos naujovių ir aplinkos pokyčių tempams. Todėl būtina skatinti ir pačią organizaciją tobulėti.
Kvalifikacijos kėlimo būtinybė iškyla bene visose aukštų rezultatų siekiančiose organizacijose.
Šis procesas atėjęs iš labiau pažengusių pasaulio valstybių patirties. Lietuvoje kvalifikacijos kėlimo tendencija pradėjo ryškėti tik atkūrus nepriklausomybę, privatizavus įmones, pradėjus diegti naujas technologijas ir įrengimus, pritaikius modernias darbų atlikimo procedūras.
Patį kvalifikacijos kėlimą ir mokymą nagrinėja vadybos mokslas. Šiuolaikinės organizacijos valdymą nagrinėjančiose literatūros leidiniuose, kvalifikacijos kėlimas užima gana svarbią vietą, kadangi šios srities teorinių žinių būtinybė turi paklausą.
Beveik visose literatūros šaltiniuose kvalifikacijos tobulinimo procesas apibrėžiamas taip:
Kvalifikacijos tobulinimas - tai procesas, leidžiantis suvienodinti šiuo metu rengiamų ir seniau parengtų specialistų žinias.
________________________________________________________________________________
1.2.Darbuotojų mokymo strategijos
Individuali kiekvienos įmonės darbuotojų mokymo strategija numatoma atsižvelgiant į aplinkos sąlygas, įmonės vidinius veiksnius, jos poreikius bei galimybes. Esant didelei autorių gausai, esti ir nemažai kvalifikacijos kėlimo strategijų tipų. Tačiau bene dažniausiai naudojamos ir taikomos J. Bengtsson sukurtos strategijos. Autorius išskiria šias:
• Žmogaus išteklių - intensyvi strategija ( humanressoursies – intensive strategy )
• Dualinė ( poliarizacijos)...
Šį darbą sudaro 2630 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!