1 priedas. Mokymo metodų apibūdinimai
Įvadas
Įmonių veiklos galutinį rezultatą visada nulemia žmonės. Jei jie noriai bendradarbiauja, siekia bendrų tikslų, sistema visada tobulėja ir visada būna gyvybinga bei klestinti, jei žmogus to nedaro – sistema nyksta. Norėdama sukurti sėkmingai dirbančią ir perspektyvią organizaciją, jos vadovybė turi suvokti, kad technikos naujovių ir aplinkos pokyčių tempai neišvengiamai spartės, todėl skains ir pačią organizaciją tobulėti. Besimokanti organizacija skatina savo narius nuolat mokytis ir tobulėti, pertvarkydama savo struktūrą ir siekdama aukštesnės darbo kokybės (Leonienė B., 2001, p. 90).
Mano nuomone, mokymasis ir kvalifikacijos kėlimas naudingas tuo, kad padeda rasti įvairių problemų sprendimus; padidina darbinės veiklos vertę ir darbo našumą; sustiprina darbuotojo pasitikėjimą savo jėgomis; sukuria platesnes perspektyvas karjerai, skatina motyvacijos augimą ir didina lankstumą. Bet kurios įmonės vadovas nori ir siekia, kad jo įmonėje dirbantis personalas būtų aukštos kvalifikacijos, gerai išmanytų savo darbą. Todėl įmonės rengia įvairius apmokymus, kurie padėtų darbuotojams kelti kvalifikaciją ir tobulėti.
Darbo tikslas – išanalizuoti, kokiais būdais keliama personalo kvalifikacija ir mokymo sistema.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti personalo mokymo procesą;
2. Išnagrinėti kvalifikacijos kėlimo metodus ir principus;
3. Išanalizuoti stažuočių už ES lėšas programą.
4. Išnagrinėti Kauno darbo biržos, UAB ,,Lintel“ ir UAB ,,Sba baldai“ personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo galimybes.
Darbo metodas:
Literatūros šaltinių lyginamoji analizė.
1. Personalo mokymo procesas
Pasak Dessler G. (2001), mokymas – tai įvairūs būdai, kaip naujam ar jau dirbančiam darbuotojui suteikti įgūdžių, reikalingų tam tikram darbui atlikti.
Pastaraisiais metais mokymo turinys buvo praplėstas. Anksčiau mokant dėmesys buvo sutelktas vien tik į darbo įgūdžių formavimą. Šiandien mokymas gali reikšti ir korekcines priemones, padedančias užpildyti žinių spragas, nes įgyvendinant kokybės gerinimo programas iš darbuotojų tikimasi, kad jie sugebės sudaryti įvairias lenteles bei grafikus ir analizuoti duomenis. Šiandien darbuotojai gali būti mokomi, kaip suburti komandą, priimti sprendimus ir kaip bendrauti. O kadangi firmos vis labiau techniškai tobulėja, atsiranda poreikis suteikti darbuotojams įvairių techninių ir kompiuteriu įgūdžių (p. 156).
Leonienės B. (2001) teigimu,...
Šį darbą sudaro 4709 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!