LENTELĖS:
3.1.1. Lentelė Profesinio mokymo sistemos sudedamosios dalys..................................................... .10
PAVEIKSLAI:
3.2.1 pav. AB „Volkswagen“ projektinės kvalifikacijos kėlimo schema....................................... ....13
3.3.1 pav. Mokymo metu išdėstytos medžiagos išlaikymo atmintyje lygis, esant skirtingiems mokymo metodams ........................................................................................................................ ...14
4.1.1. pav. Besimokiusieji asmenys pagal veiklos sritis.............................................................. .......22
4.1.2 pav. Besimokiusieji asmenys pagal profesijas.................................................................... ......22
5.2.1. pav. Kvalifikacijos tobulinimo planas VŠĮ Alytaus lopšelyje-darželyje „Vyturėlis“........ .......25
5.3.1. pav. Alytaus lopšelio-darželio "Vyturėlis" auklėtojų kvalifikacija 2008-2009 mokslo metų pradžioje......................................................................................................................................... .....26
5.3.2. pav. 2008-2009 m.m. vykusių kvalifikacijos tobulinimo renginių pasiskirstymas........... ........26
5.3.3. pav. Siunčiamųjų į kvalifikacijos kursus darbuotojų skaičius,............................................ ......27
5.3.4. pav. Dalyvavimo kvalifikacijos tobulinimo renginiuose pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją........................................................................................................ .....................................27
5.3.5. pav. Kvalifikacijos kėlimo formų pasiskirstymas................................. ....................................28
5.3.6. pav. Alytaus lopšelio-darželio "Vyturėlis" auklėtojų kvalifikacija 2008-2009 mokslo metų pabaigoje...................................................................................................................... ........................28
5.3.6. pav. Alytaus lopšelio-darželio auklėtojų kvalifikacinės kategorijos 2008-2009 m.m. pradžioje ir pabaigoje............................................................................................................... ...........................29ĮVADAS
Techninė, ypač informacinė pažanga, veiklos internacionalizavimas, globalizavimas, visuomeninio ir ekonominio gyvenimo demokratizavimas siejamas su šiandieną labai plačiai propaguojamos informacinės visuomenės formavimusi. Žinios, mokėjimas jas įsisavinti, tampa svarbiausiu šios visuomenės požymiu. Tai kelia naujus reikalavimus ne tik visumoje, bet ir kiekvienos įmonės darbuotojui, bei atskiram individui.
Tik nuolat besimokantis, prisitaikantis ar net aplenkiantis visuomenės, technikos, technologijos ir kitus pokyčius darbuotojas yra vertingas įmonei bei visuomenei. Toks žmogus ras savo vietą visuomenėje.
Kiekviena įmonė, atsižvelgdama į aplinkos sąlygas ir savo vidinius veiksnius, suformuoja individualią kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo strategiją, kadangi bazinis profesinis mokymas negali visiškai patenkinti pasikeitusių darbo rinkos reikalavimų, ypač naujose srityse, nes bazinio mokymosi žinios sparčiai sensta, jas nuolat reikia atnaujinti. Tai jau kvalifikacijos tobulinimo sistemos uždavinys.
Darbo objektas – VŠĮ Alytaus lopšelio-darželio „Vyturėlis“ personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistema.
Darbo tikslas – išanalizuoti personalo kvalifikacijos kėlimo sistemą VŠĮ Alytaus lopšelis-darželis „Vyturėlis“.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti besimokančios organizacijos sampratą;
2. Charakterizuoti personalo mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistemą;
3. Aptarti darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo tendencijas Lietuvoje;
4. Išanalizuoti VŠĮ Alytaus lopšelio-darželio „Vyturėlis“ personalo kvalifikacijos kėlimo sistemą.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros apžvalga ir analizė;
2. Dokumentų analizė.
1. BESIMOKANTI ORGANIZACIJA.
TURINYS IR FORMAVIMAS
Egzistuoja glaudus ryšys tarp...
Šį darbą sudaro 6645 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!