VADYBA.
Darbuotojų mokymas ir tobulinimas.
Nagrinėdami personalo ugdymo sistemą, susiduriame su įvairiomis šios sistemos traktuotėmis. Labai dažnai sunku skirti personalo ugdymo ir darbo su personalų organizavimo sistemas, nes abiem yra būdingas kompleksiškumas.
1. Atskiriant personalo formavimą ir ugdymą. Šiuo atveju personalo ugdymas suprantamas labiau kaip rezervo formavimas, karjeros planavimas, kvalifikacijos kelimas, perkvalifikavimas; darbuotojų priėmimas, atleidimas priklauso personalo formavimo sričiai.
2. Sujungiant personalo formavimą ir ugdymą. Šiuo atveju personalo priėmimas yra pradinis personalo ugdymo momentas, jis dažnai lemia ir tolesnio ugdymo poreikį.
Ugdymo išskyrimas yra labiau organizacinė, o ne esmės problema. Personalo ugdymas yra nenutrūkstamas procesas. Jis prasideda nuo darbuotojo priėmimo ar net anksčiau ir baigiasi jo atleidimu.
Šiuo požiūriu personalo ugdymo samprata yra tolygi personalo organizavimo sampratai.
Personalo ugdymo sistema yra sudėtinga sistema. Jai būdingos visos sudėtingų sistemų charakteristikos.
1. Visų pirma jai būdinga sudėtinga organizacinė struktūra. Galima skirti posisteminius pagal objektus (valdymo personalas, darbininkai), lygius (visas ūkis, šaka, įmonė), planavimo terminus (ilgalaikis – stratėginis, vidutinių terminų ir trumpalaikis – operatyvinis planavimas), posistemių funkcionavimo turinį (personalo parinkimas, paskirstymas, kvalifikacijos kelimo organizavimas ir pan.).
2. Sistema turi bendrų tikslų, nustatytų vadovaujantis bendrais įmonės ir personalo politikos tikslais.
3. Personalo ugdymo sistema yra kelių lygių, derina centralizuotą valdymą su atskirų posisteminių autonomiškumu; joje, be vertikalių ryšių, jungiančių skirtingų lygių posistemius, yra ir horizontalių ryšių tarp vieno lygio posistemių.
4. Jai būdingas kryptingumas ir sudėtingi ryšiai tarp atskiru posistemių ir su aplinka. Vieno posistemio parametrų pasikeitimas būtinai sukelia kitų posistemių ir visos sistemos keitimąsi.
Įgyvendinant sisteminį požiūrį, personalo ugdyme derėtų skirti atskirus posistemius pagal personalo kategorijas ir toliau jas diferencijuoti pagal ugdymo lygius ir terminus. Tokio požiūrio privalumai yra šie:
1. Išsklaidžius į posistemius personalo ugdymo procesą galima išreikšti paprastais modeliais, nedideliu kintamųjų skaičiumi, adekvačiai atspindinčiu tikruosius procesus.
2. Galima įvertinti kiekvieno posistemio, jo funkcionavimo mechanizmo ypatumus, susijusius su personalo ugdymo objektu, lygiu ir terminais, nepažeidžiant personalo ugdymo sistemos vientisumo. Posistemiai gali būti savarankiški detalaus tyrimo objektai.
3....
Šį darbą sudaro 5873 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!