Kursiniai darbai

Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa"

9.4   (3 atsiliepimai)
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 1 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 2 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 3 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 4 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 5 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 6 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 7 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 8 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 9 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 10 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 11 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 12 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 13 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 14 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 15 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 16 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 17 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 18 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 19 puslapis
Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Didėjanti konkurencija paslaugų rinkoje ir aukšti vartotojų reikalavimai verčia paslaugų firmas vis labiau domėtis marketingu. Paslaugų marketingas turi tam tikrų ypatumų, nes paslaugų įmonėse, kitaip nei pramonės įmonėse, siūlomos paslaugos, kurių kokybė mažiau garantuota ir pasižymi heterogeniškumu (nevienodumu). Kuo didesnė konkurencija paslaugų rinkoje, tuo labiau turi būti apgalvoti paslaugų įmonės marketingo sprendimai ir veiksmai.
Viena iš efektyviausių priemonių, kurias naudoja paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – pastovi aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Svarbiausia nuolat garantuoti, kad klientas gautų tokios pat ar aukštesnės kokybės paslaugas, kokių tikisi. Šiuos lūkesčius formuoja kliento patirtis, pažįstamųjų pasakojimai, įmonės reklama. Tai lemia kliento apsisprendimą apsilankyti vienoje ar kitoje paslaugų įmonėje. Pasinaudojęs paslauga, jis palygina jos kokybę su lauktąja ir nusprendžia, ar ateityje naudosis šios įmonės patarnavimais. Todėl paslaugų įmonė turi ištirti savo tikslinės rinkos lūkesčius dėl kiekvienos jos teikiamos paslaugos kokybės. Per kokybę taip pat formuojamas ir įmonės įvaizdis visuomenėje.
Tyrimo tikslas.
Atlikti kavinės – baro „ Arfa“ paslaugų kokybės tyrimą.
Tyrimo uždaviniai.
1. Išanalizuoti veiksnius, lemiančius paslaugų kokybę kavinėje „ Arfa“.
2. Ištirti kavinės lankytojų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę.
Hipotezė.
Atliktas tyrimas padės nustatyti kavinės paslaugų kokybę įtakojančius veiksnius, vartotojų poreikių tenkinimo trūkumus.
Tyrimo struktūra, uždavinių sprendimo seka:
1. Literatūros apžvalga.
2. Įmonės veiklos apibūdinimas.
3. Apklausos rezultatų tyrimas.
4. Rekomendacijų pateikimas.
Tyrimo metodai.
Duomenys tyrimui buvo renkami kavinės lankytojų anketinės apklausos būdu, atsitiktinai parenkant 30 klientų.
Tyrimo organizavimas.
1. Literatūros studijavimas.
2. Teorinės dalies ruošimas
3. Anketos sudarymas.
4. Apklausos organizavimas
5. Gautų duomenų apdorojimas
6. Praktinės dalies ruošimas
1. TEORINĖ DALIS
1.1. Paslaugų kokybės samprata
Apibūdinant paslaugas galima būtų sugalvoti daugybę įvairiausių apibrėžimų. Išsamiau apibūdinant paslaugų veiklą, būtina akcentuoti paslaugų savybes , skirtumus nuo industrinės veiklos, o tai neišvengiamai susiję su kokybe. Dažniausiai minimos šios paslaugų savybės: neapčiuopiamumas, nekaupiamumas, neatskiriamumas, nevienodumas.
Paslaugos negalima pamatyti, paragauti, pačiupinėti ar išgirsti, kol jos neįsigyjama. Paslaugos neturi apčiuopiamų savybių, kurias klientas galėtų įvertinti prieš jas įsigydamas. Suvokimas apie kokią nors paslaugą ateina per patyrimą, kartą pasinaudojęs paslauga žmogus jau susidaro nuomonę apie ją....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4505 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. Teorinė dalis . 4
  • 1.1. Paslaugų kokybės samprata .. 4
  • 1.2. Bendrai suvoktos kokybės modelis 5
  • 1.3. Kokybės vertinimas, jos gerinimo galimybės .. 6
  • 2. Tyrimo rezultatų analizė .. 11
  • 2.1. Įmonės charakteristika, probleminė sritis . 11
  • 2.2. Aplinkos analizė 12
  • 2.3. Apklausos rezultatų analizė . 13
  • Išvados ir pasiūlymai 19
  • Literatūros sąrašas . 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (4505 ž.)
Darbo duomenys
  • Kokybių vadybos kursinis darbas
  • 24 psl., (4505 ž.)
  • Word failas 189 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Paslaugų kokybės tyrimas: Kauno regiono turizmo informacijos centras (TIC), sporto klubas "Akvaera" ir sveikatingumo konsultacij

Paslaugų kokybės tyrimas: Kauno regiono turizmo informacijos centras (TIC), sporto klubas "Akvaera" ir sveikatingumo konsultacij Kokybės vadyba Peržiūrėti darbą

Teikiamų paslaugų kokybės analizė: svečių namai "Pas Stefą"

Teikiamų paslaugų kokybės analizė: svečių namai "Pas Stefą" Kokybės vadyba Peržiūrėti darbą

Darbuotojų požiūrio į visuotinės kokybės vadybą tyrimas: UAB "Vaivorykštė"

Darbuotojų požiūrio į visuotinės kokybės vadybą tyrimas: UAB "Vaivorykštė" Kokybės vadyba Peržiūrėti darbą

Paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais

Paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais Kokybės vadyba Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt