Tyrimo objektas- priešmokyklinis muzikinis ugdymas.
Tyrimo tikslas- atskleisti didaktinius priešmokyklinio muzikinio ugdymo aspektus.
1. Atskleisti didaktines priešmokyklinio muzikinio ugdymo nuostatas.
2. Pateikti kokybės sampratą priešmokykliniame muzikiniame ugdyme.
3. Apžvelgti tyrimo rezultatus.
Metodai: mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimas.
Lietuvos valstybiniuose 2003- 2012 mm švietimo strategijos nuostatuose teigiama, jog švietimas turi būti plėtojamas atsižvelgiant į Lietuvos visuomenei tenkančius naujus iššūkius ir atsiveriančias naujas galimybes: demokratijos ir rinkos ūkio plėtrą, globalizaciją, informacijos gausą, sparčią kaitą, visuomenės išsiskaidymą. Švietimas turi padėti asmeniui ir visuomenei atsakyti į šiuos iššūkius ir pasinaudoti naujomis galimybėmis. Tam būtini esminiai Lietuvos švietimo sistemos pokyčiai, kurie padėtų didinti švietimo sistemos efektyvumą, išplėsti švietimo prieinamumą, sukurti sąlygas tęstiniam, visą gyvenimą trunkančiam mokymuisi, užtikrinti europinius standartus ir šiuolaikinės Lietuvos visuomenės poreikius atitinkančią švietimo kokybę.
Muzika yra viena iš pagrindinių ikimokyklinio ugdymo sričių, todėl keičiantis mūsų šalies dabartiniam edukaciniam, ekonominiam, socialiniam, kultūriniam kontekstui, nūdienos ir ateities iššūkiams mūsų visuomenėje ( naujos žinių sampratos, išteklių, socializacijos), labai svarbu nusakyti sėkmingo priešmokyklinio muzikinio ugdymo(si) veiksnius bei sąlygas, kokybės sampratą, didaktines nuostatas, ugdymosi motyvaciją; taip pat reikia įžvelgti individualius vaiko muzikinius sugebėjimus, imlumą muzikai, sėkmingo ugdymo prielaidas.
O.Monkevičienės nuomone (2003), priešmokyklinio amžiaus vaikai išgyvena sudėtingą raidos laikotarpį, kuris lemia tolesnio ugdymosi mokykloje sėkmę. Priešmokyklinio amžiaus pedagogams svarbu žinoti psichologinius šio amžiaus vaiko ypatumus, jų ugdymosi motyvacijas, kad galėtų kurti vaiko ugdymui(si) palankų mikroklimatą, kad patenkintų jo poreikius.
Priešmokykliniame amžiuje ypač išryškėja vaiko pažintiniai motyvai (vaikas nori daug sužinoti, išmokti skaityti, rašyti, pažinti pasaulį ir kt.), atsiranda vidinė ugdymosi motyvacija- gebėjimas be išorinio palaikymo ilgą laiką atlikti tam tikrą veiklą, pačiam įveikti kilusius keblumus, nepasiduoti ištikus nesėkmei. Šio amžiaus vaikams malonumą teikia pats veiklos procesas, todėl vaiko ugdymas šiame amžiaus tarpsnyje turi būti džiugus. Pažinimo ir kūrybos džiaugsmas žadina vaiko vidinę motyvaciją mokytis.
O.Monkevičienės teigimu (2003), priešmokyklinio amžiaus vaikui labai svarbu padėti išgyventi sėkmės jausmą. Jei vaikas jaučia, kad ta ar kita veikla jam sekasi, jis ir...
Šį darbą sudaro 1707 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!