Vilnius, 2021 m.
Vienas svarbiausių šiuolaikinės mokyklos siekių – padėti vaikui išsiugdyti kūrybos kompetenciją, suprantamą kaip gebėjimą originaliai, lanksčiai, tikslingai ir produktyviai mąstyti ir veikti. Kitaip tariant, mokykla turėtų ugdyti mąstantį, gebantį spręsti problemas, veržlų, laisvą, savarankišką žmogų. Ugdant kūrybos kompetenciją, plėtojami tokie itin svarbūs mūsų laikui asmenybės bruožai, kaip smalsumas, imlumas naujovėms, nebijojimas rizikuoti, tikėjimas ir pasitikėjimas savo jėgomis ir t. t., kurie suaugusiajam turėtų laiduoti sėkmingą įsitraukimą į gyvenimą, rasti savo vietą jame bei būti laimingam. Kūrybiškumas yra pačios gamtos dovanotas gebėjimas daryti gyvenimą prasmingesnį, gražesnį, įdomesnį, gebėjimas atsisakyti stereotipų, klišių ir kurti naujas idėjas, mintis. Kūrybiškumas taip pat skatina žmogų atidžiau pažvelgti į save, geriau suvokti savo polinkius ir išgales, savo vertę. Tik laisvai, kūrybiškai veikdamas žmogus ima suvokti save kaip subjektą, laisvą pasirinkti ir spręsti bei atsakingą už savo veiksmus. Itin vertinga asmenybės savybe kūrybiškumą daro pozityvi gyvenimo pozicija, atsakomybė už savo veiksmus ir poelgius, tauri moralė ir didūs idealai.
Kūrybiškumas – daugeliui žmonių būdinga savybė. Psichologai, filosofai, sociologai, pedagogai ir kitų mokslų atstovai jau seniai tiria kūrybiškumo reikšmę asmenybei ir visuomenei. Psichologus pirmiausia domina kūrybinio mąstymo dėsningumai ir kūrybiškos asmenybės ugdymo problema. Nustatyta, kad kūrybinė veikla yra ne koks nors išskirtinis reiškinys, o daugeliui žmonių būdinga savybė, pasireiškianti įvairiose veiklos sferose – moksle, mene, gamyboje, pagaliau buityje. Kūrybiškumas labai svarbus ir žmonių bendravimui. Todėl jį siūloma nagrinėti ne kaip ypatingą talentingos asmenybės (kompozitoriaus, architekto, mokslininko) veiklos rūšį, o kaip kiekvieno žmogaus veiklos stilių.
Kūrybiškumas – sugebėjimas kelti naujas idėjas, mąstyti savarankiškai, nestereotipiškai, greitai orientuotis sudėtingoje situacijoje, lengvai ir netipiškai spręsti. Kūrybiškumą daugiausia lemia individualios asmenybės savybės (vaizduotės lakumas, mąstymo greitumas, tikslumas, lankstumas, išradingumas, konstruktyvumas, smalsumas, motyvacinė įtampa, poreikis nuolat tobulinti savo veiklą), jos patyrimas, auklėjimas ir saviaukla.
Daugelis vaikų esti kūrybingi, tik dėl netinkamo auklėjimo ir mokymo savo kūrybiškumo neugdo. Kūrybiška asmenybė siekia saviraiškos pirmiausia per kūrybą. Tokia asmenybė...
Šį darbą sudaro 2332 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!