Tiek Lietuvoje, tiek ir kitose pasaulio šalyse kompiuterinių žaidimų priklausomybė tampa kaip liga, kuri sąlygoja smurtinius išpuolius jaunimo tarpe, iškraipo tam tikrus dorovinius principus (užuojauta, pagalba kitam...). Vaikas tampa atsiskyręs, šiurkštus savo artimųjų bei visuomenės atžvilgiu.
Atskleisti kaip kompiuteriniai žaidimai įtakoja vaikų bendravimą ir elgesį visuomenėje, bei kokie neigiami ir teigiami pokyčiai.
1. Įvardinti internetinių žaidimų skirstymą pagal žanrus ir populiarumą.
2. Apibūdinti kas tai yra vaikas.
3. Išanalizuoti, kiek vaikų Lietuvoje ir kokio amžiaus žaidžia kompiuterinius žaidimus.
4. Atskleisti kompiuterinių žaidimų įtakos augimą vaikams, jų sukeliamą neigiamą ir teigiamą poveikį.
5. Nurodyti būdus kaip galima būtų mažinti internetinę priklausomybę.
Metodas:
Aprašomasis. Remtasi literatūra bei atliktų tyrimų analize.
Kompiuterinių žaidimų istorija
Kompiuterinis žaidimas – žaidimas naudojant kompiuterį. Dažnai kompiuterinis žaidimas žaidžiamas asmeniniu kompiuteriu, tačiau yra pritaikytų įrenginių kaip pvz. Playstation ir Xbox skirti žaisti video žaidimus , pats įrenginys vadinamas žaidimų konsole1.
Istorija
Nuo ko prasidėjo tikroji kompiuterinių žaidimų era nėra vieningos nuomonės ar atspirties taško, tačiau bendru susitarimu yra laikomi šie 3 įvykiai:
• Ralfo Baerio interaktyviosios2 televizijos idėja pasiūlyta XX a.6-ajame deš., kuri nebuvo realizuota.
• A. S. Duglaso(Kembridžo universitetas) sukurta 1952m.sukurta programa „OXO:Game of Naughts and Crosses“(nuliukai ir kryžiukai), parašyta kompiuteriu EDSAC3 kuris nurodė sąveiką tarp žmogaus ir kompiuterio.
• Viljamas Higinbotemas(William Higinbotham) 1958 m.sukurtas žaidimas, kuris vaizdavo virtualią teniso aikštelę su kamuoliuku.
Kompiuterinių žaidimų žanrai
• Nuotykių (adventure)- svarbiausia žaidimo dalis yra siužetas ir istorija, pagal kurią žaidėjas turi įvykdyti tam tikras numatytas užduotis, iš dalies jau sukurtą istoriją gali įtakoti atlikdamas vieną veiksmą pirma kito. Žaidimai dažniausiai būna paremti tikra istorija, knyga ar filmu.
• Strateginiai - svarbiausias yra mąstymas. Žaidėjas dažnai turi vadovauti kokiai nors įmonei ar valstybei. Žasidimas labiau orientuotas į įdomumą, nei į tikroviškumą, valdymo aspektai yra supaprastinti arba jų išvis nėra. Pagal prasmę strateginiai žaidimai atitinka stalo žaidimus (monopolis ar šachmatai). Strateginiai žaidimai dar skirtomi į poskyrius:
◦ Realaus laiko – karo, ekonominė strategija.
◦ Valstybės - verslo strategija
◦ Taktiniai4 –...
Šį darbą sudaro 1948 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!