Referatai

Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams

9.0   (3 atsiliepimai)
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 1 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 2 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 3 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 4 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 5 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 6 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 7 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 8 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 9 puslapis
Kompiuterinių žaidimų įtaka vaikams 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tiek Lietuvoje, tiek ir kitose pasaulio šalyse kompiuterinių žaidimų priklausomybė tampa kaip liga, kuri sąlygoja smurtinius išpuolius jaunimo tarpe, iškraipo tam tikrus dorovinius principus (užuojauta, pagalba kitam...). Vaikas tampa atsiskyręs, šiurkštus savo artimųjų bei visuomenės atžvilgiu.
Atskleisti kaip kompiuteriniai žaidimai įtakoja vaikų bendravimą ir elgesį visuomenėje, bei kokie neigiami ir teigiami pokyčiai.
1. Įvardinti internetinių žaidimų skirstymą pagal žanrus ir populiarumą.
2. Apibūdinti kas tai yra vaikas.
3. Išanalizuoti, kiek vaikų Lietuvoje ir kokio amžiaus žaidžia kompiuterinius žaidimus.
4. Atskleisti kompiuterinių žaidimų įtakos augimą vaikams, jų sukeliamą neigiamą ir teigiamą poveikį.
5. Nurodyti būdus kaip galima būtų mažinti internetinę priklausomybę.
Metodas:
Aprašomasis. Remtasi literatūra bei atliktų tyrimų analize.
Kompiuterinių žaidimų istorija
Kompiuterinis žaidimas – žaidimas naudojant kompiuterį. Dažnai kompiuterinis žaidimas žaidžiamas asmeniniu kompiuteriu, tačiau yra pritaikytų įrenginių kaip pvz. Playstation ir Xbox skirti žaisti video žaidimus , pats įrenginys vadinamas žaidimų konsole1.
Istorija
Nuo ko prasidėjo tikroji kompiuterinių žaidimų era nėra vieningos nuomonės ar atspirties taško, tačiau bendru susitarimu yra laikomi šie 3 įvykiai:
• Ralfo Baerio interaktyviosios2 televizijos idėja pasiūlyta XX a.6-ajame deš., kuri nebuvo realizuota.
• A. S. Duglaso(Kembridžo universitetas) sukurta 1952m.sukurta programa „OXO:Game of Naughts and Crosses“(nuliukai ir kryžiukai), parašyta kompiuteriu EDSAC3 kuris nurodė sąveiką tarp žmogaus ir kompiuterio.
• Viljamas Higinbotemas(William Higinbotham) 1958 m.sukurtas žaidimas, kuris vaizdavo virtualią teniso aikštelę su kamuoliuku.
Kompiuterinių žaidimų žanrai
• Nuotykių (adventure)- svarbiausia žaidimo dalis yra siužetas ir istorija, pagal kurią žaidėjas turi įvykdyti tam tikras numatytas užduotis, iš dalies jau sukurtą istoriją gali įtakoti atlikdamas vieną veiksmą pirma kito. Žaidimai dažniausiai būna paremti tikra istorija, knyga ar filmu.
• Strateginiai - svarbiausias yra mąstymas. Žaidėjas dažnai turi vadovauti kokiai nors įmonei ar valstybei. Žasidimas labiau orientuotas į įdomumą, nei į tikroviškumą, valdymo aspektai yra supaprastinti arba jų išvis nėra. Pagal prasmę strateginiai žaidimai atitinka stalo žaidimus (monopolis ar šachmatai). Strateginiai žaidimai dar skirtomi į poskyrius:
◦ Realaus laiko – karo, ekonominė strategija.
◦ Valstybės - verslo strategija
◦ Taktiniai4 –...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1948 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1948 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos referatas
  • 10 psl., (1948 ž.)
  • Word failas 121 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Gamtamokslinių didaktinių žaidimų įtaka pradinių klasių mokinių ugdymui

Gamtamokslinių didaktinių žaidimų įtaka pradinių klasių mokinių ugdymui Pedagogika Peržiūrėti darbą

Žaidimų įtaka vaiko vaizduotės lavinimui

Žaidimų įtaka vaiko vaizduotės lavinimui Pedagogika Peržiūrėti darbą

2010-2012 m. švietimo reformos įtaka darbuotojų kaitai ir jos vertinimas

2010-2012 m. švietimo reformos įtaka darbuotojų kaitai ir jos vertinimas Pedagogika Peržiūrėti darbą

Priešmokyklinis ugdymas: auklėtojų įtaka ruošiant vaiką mokyklai

Priešmokyklinis ugdymas: auklėtojų įtaka ruošiant vaiką mokyklai Pedagogika Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt