5. Pritaikymas.
Svarbu pripažinti, kad visi šie žingsniai yra veikiami išorinių veiksnių.
Kaip ir bet kuri planuojama veikla, taip ir kainų politika pradedama nustatant aiškius tikslus ir baigiama pritaikymu arba koregavimu. Kainų nustatymo sprendimams ypatingai svarbu, kad jie būtų įtraukti į visą įmonės rinkodarą.
1pav. Kainų strategijos plėtojimo ir pritaikymo struktūra.
Grįžtamasis ryšys Veiksniai veikiantys
nustatant kainą:
Kainų strategija
Kainų sudarymo pagrindas gali būti:
1. Savikaina;
2. Paklausa;
3. Konkurencija;
4. Arba jų kombinacija.
Kainų sudarymas savikainos pagrindu
Nustatant kainas, remiantis savikainos pagrindu, įmonė susumuoja prekių pirkimo, paslaugų teikimo, ir pridėtines išlaidas ir prideda antkainį, kuris turėtų padėti pasiekti įmonės tikslų. Šias kainas yra palyginti lengva nustatyti, nes nėra reikalo atsižvelgti į paklausos elastingumą ar konkurentų reakcijos į kainų pokyčius. Galų gale, kainos savikainos pagrindu, siekia gauti pagrįstą pelną, nes jos turi padengti visų tipų išlaidas. Kainos savikainos pagrindu dažnai naudojamos kompanijose, kurių tikslas yra nustatytų terminų pelnas arba investicijų grąžinimas. Kainų grindys yra žemiausia priimtina įmonei kaina, kuriai esant, įmonė dar gali pasiekti savo tikslinį pelningumą.
Pavyzdžiui, jungtinė krovinių gabenimo įmonė nustatydama kainas labai atsižvelgia į savikainą. Įmonė žino, kad patiria daug skirtingų išlaidų, užsiiminėdama verslu ir, kad privalo gauti pakankamas pajamas padengti šioms išlaidoms, ir išmokėti akcininkams dividendus. Įmonės išlaidas sudaro pardavimo, komunalinės, atsargų, bendros administracijos, vietinių mokesčių, licenzijos, kuro, transporto priemonių ir eksploatacijos.
Naudojant tik savikainos pagrindo metodą, nustatant kainas, atsiranda daugybė trūkumų: neatsižvelgiama į rinkos sąlygas, rinkos perpildymo padarinius, konkurencines kainas, produkto fazę jo gyvavimo cikle, vartotojų galimybę mokėti, ir kt.
Kartais yra sunku apskaičiuoti, kaip tokios pridėtinės išlaidos kaip nuoma, personalo samda, apšvietimas, turėtų būti paskirstytos kiekvienam produktui. Šios išlaidos dažnai būna priskirtos bazinėms produkto pardavimo išlaidoms.
Yra išskiriamos 5 kainodaros savikainos pagrindu metodikos:
1. Savikaina –plius kainodara.
Iš anksto nustatytas pelnas pridedamas prie savikainos.
2. Antkainio kainodara
Antkainio kainodara apsprendžia vieneto savikainą ir antkainį, reikalingą padengti pardavimo išlaidas ir pelną.
3. Tikslinė kainodara
Siekia apibrėžtos pelno normos, esant apibrėžtam produkcijos dydžiui.
4. Kainos grindų kainodara
Apibrėžia žemiausią kainą, kuriai...
Šį darbą sudaro 1571 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!