Nekintamų kainų.
Nesuapvalintų arba psichologinių kainų.
nes būtent jos vartojamosios savybės įgalina tenkinti pirkėjų poreikius. Po šio bloko pagal svarbumą buvo marketingo tyrimai, pardavimų valdymas ir pagaliau reklama. Pastaruoju metu dėl gamybos išlaidų ir kainų reguliavimo įtakos didėjimo blokas “kaina” tvirtai užėmė antrą vietą. Būtent kaina padeda pasiūlą pritaikyti prie paklausos rinkoje.
Kaina apibrėžiama pinigine prekės vertės išraiška arba pinigų suma, imama už prekę. Kaina teikia reikšmės visoms prekės, siūlomos pirkėjui, vartojamosioms savybėms. Kainos ir kitų marketingo blokų tarpusavio ryšys labai glaudus. Tačiau visgi nėra tiesioginės priklausomybės, pvz., tarp kainos ir prekės kokybės. Nors gana dažnai vartotojas mano, kad didelė kaina būtinai reiškia ir pačią geriausią kokybę, ir atvirkščiai- jei kaina maža, tai atitinkama kokybė.[1]
Pirkėjui nuolat atrodo, kad prekės yra per brangios. Pardavėjas dažnai
galvoja priešingai. Didžiausia marketingo sėkmė, kai abu pripažįsta,
kad kaina atitinka prekę.[2]
KAINŲ STRATEGIJOS
Norint pelningai reguliuoti firmos prekių kainas, nepakanka žinoti vien kainų nustatymo metodus. Visi jie gali duoti naudos tik tuomet, kai firma turi aiškius konkuravimo tikslus, žino, į ką atsižvelgti nustatant kainą. Be to, firmos sėkmė daugiau priklauso ne tik nuo vieno ar kito veiksmo teisingumo, kiek nuo sugebėjimo tuos veiksmus “suverti” į logišką grandinę- strategiją. Taip atsiranda ir kainų arba kainodaros strategijos. [2]
Firmos kainų politika yra pagrindas kainodaros strategijoms parengti. Kainų arba kainodaros strategijos yra firmos bendrosios strategijos dalis.
Kainų arba kainodaros strategija- tai rinkinys praktinių veiknių bei metodų, kurių tikslinga laikytis nustatant rinkos kainas firmos pirkėjams. [3]
Taigi firmai pirmiausia reikia nuspręsti, ar ji linkusi konkuruoti per kainą ar kitais būdais. Pirmuoju atveju, parenkant tinkamiausią kainą, stengiamasi tiesiog rasti firmos tikslus geriausiai atspindintį paklausos kreivės tašką. Antruoju- skiriama lėšų paklausos kreivei “pastumti” į dešinę (per reklamą, kokybės gerinimą ir kt.).
Toliau tenka apsispręsti dėl firmos tikslų. Jų gali būti įvairių. [2] Bet kuri strategija efektyvi tik tada, jei teisingai nustatyti tikslai ir uzdaviniai, o taip pat formos, metodai ir priemonės jų...
Šį darbą sudaro 3249 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!