Referatai

Prekių kainų strategija

10   (3 atsiliepimai)
Prekių kainų strategija 1 puslapis
Prekių kainų strategija 2 puslapis
Prekių kainų strategija 3 puslapis
Prekių kainų strategija 4 puslapis
Prekių kainų strategija 5 puslapis
Prekių kainų strategija 6 puslapis
Prekių kainų strategija 7 puslapis
Prekių kainų strategija 8 puslapis
Prekių kainų strategija 9 puslapis
Prekių kainų strategija 10 puslapis
Prekių kainų strategija 11 puslapis
Prekių kainų strategija 12 puslapis
Prekių kainų strategija 13 puslapis
Prekių kainų strategija 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nekintamų kainų.
Nesuapvalintų arba psichologinių kainų.
nes būtent jos vartojamosios savybės įgalina tenkinti pirkėjų poreikius. Po šio bloko pagal svarbumą buvo marketingo tyrimai, pardavimų valdymas ir pagaliau reklama. Pastaruoju metu dėl gamybos išlaidų ir kainų reguliavimo įtakos didėjimo blokas “kaina” tvirtai užėmė antrą vietą. Būtent kaina padeda pasiūlą pritaikyti prie paklausos rinkoje.
Kaina apibrėžiama pinigine prekės vertės išraiška arba pinigų suma, imama už prekę. Kaina teikia reikšmės visoms prekės, siūlomos pirkėjui, vartojamosioms savybėms. Kainos ir kitų marketingo blokų tarpusavio ryšys labai glaudus. Tačiau visgi nėra tiesioginės priklausomybės, pvz., tarp kainos ir prekės kokybės. Nors gana dažnai vartotojas mano, kad didelė kaina būtinai reiškia ir pačią geriausią kokybę, ir atvirkščiai- jei kaina maža, tai atitinkama kokybė.[1]
Pirkėjui nuolat atrodo, kad prekės yra per brangios. Pardavėjas dažnai
galvoja priešingai. Didžiausia marketingo sėkmė, kai abu pripažįsta,
kad kaina atitinka prekę.[2]
KAINŲ STRATEGIJOS
Norint pelningai reguliuoti firmos prekių kainas, nepakanka žinoti vien kainų nustatymo metodus. Visi jie gali duoti naudos tik tuomet, kai firma turi aiškius konkuravimo tikslus, žino, į ką atsižvelgti nustatant kainą. Be to, firmos sėkmė daugiau priklauso ne tik nuo vieno ar kito veiksmo teisingumo, kiek nuo sugebėjimo tuos veiksmus “suverti” į logišką grandinę- strategiją. Taip atsiranda ir kainų arba kainodaros strategijos. [2]
Firmos kainų politika yra pagrindas kainodaros strategijoms parengti. Kainų arba kainodaros strategijos yra firmos bendrosios strategijos dalis.
Kainų arba kainodaros strategija- tai rinkinys praktinių veiknių bei metodų, kurių tikslinga laikytis nustatant rinkos kainas firmos pirkėjams. [3]
Taigi firmai pirmiausia reikia nuspręsti, ar ji linkusi konkuruoti per kainą ar kitais būdais. Pirmuoju atveju, parenkant tinkamiausią kainą, stengiamasi tiesiog rasti firmos tikslus geriausiai atspindintį paklausos kreivės tašką. Antruoju- skiriama lėšų paklausos kreivei “pastumti” į dešinę (per reklamą, kokybės gerinimą ir kt.).
Toliau tenka apsispręsti dėl firmos tikslų. Jų gali būti įvairių. [2] Bet kuri strategija efektyvi tik tada, jei teisingai nustatyti tikslai ir uzdaviniai, o taip pat formos, metodai ir priemonės jų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3249 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas 2
  • 2. Kainų strategijos 2
  • 3. Nugriebimo strategija 4
  • 4. Vidutinių kainų strategija 5
  • 5. Skverbimosi strategija 5
  • 6. Tikslinių kainų strategija 8
  • 7. Lengvatinių kainų strategija 8
  • 8. Jungtinės kainodaros strategija 8
  • 9. Sekimo lyderiu strategija 8
  • 10. Kainos ir kokyb4s strategija 9
  • 11.Rečiau naudojamos strategijos:

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3249 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (3249 ž.)
  • Word failas 827 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt