Vartotojas (lot. consumens) – fizinis asmuo, kuris pareiškia savo valią pirkti, perka ir naudoja prekę ar paslaugą asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesija, tenkinti.
Vartotojų rinka – asmenys ir namų ūkiai, perkantys prekes bei paslaugas asmeniniam vartojimui (6, p. 205).
Istorinės vartotojo kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketingo specialistus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais – pardavimais, o ne veiksniais, kurie daro įtaką siekiant to rezultato.
Dinamiškos ir nuolat kintančios rinkos sąlygomis vartotojų reikmės ir preferencijos sparčiai kinta. Vartotojų prioritetai skiriasi, o elgsena kiekvienu atveju – sunkiai nuspėjama. Kad vartotojų elgsenos tyrimai būtų pragmatiškesni ir aiškiau interpretuojami, pradėti kurti vartotojų elgsenos modeliai. Teorinė analizė rodo, kad kiekvieno modelio pagrindas yra tam tikra tvarka išsidėstę kintamieji. Skirtingas situacijas iliustruojantys modeliai grindžiami skirtingais kintamaisiais, nevienodomis jų tarpusavio sąveikomis. Dėl tos priežasties modelio kintamųjų struktūra neretai tampa mokslinių tyrimų objektu.
Taigi, todėl buvo pasirinkta nagrinėti ši tema, todėl, kad ši tema – svarbi marketingo sudedamoji dalis ir ją svarbu gerai išanalizuoti.
Darbo objektas – vartojimo prekių bei gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas.
Darbo tikslas – išanalizuoti Vartojimo bei gamybinės paskirties prekių pirkimo procesą.
1. Pateikti vartotojo ir vartotojo elgsenos sampratas.
2. Apžvelgti vartojimo prekių pirkimo procesą.
3. Apžvelgti gamybinės paskirties prekių pirkimo procesą.
Darbo metodai: buvo analizuota įvairių autorių literatūra ( Bakanauskas, A,Gaižutis, A Hanna, N., Hanna, M. and Wozniak, R. Pranulis, V., Pajuodis, A., Urbonavičius, S., Virvilaitė, R Urbanskienė, R., Kotler, Ph., Keller, K. L Hajamas ) bei šaltiniai internete.
Darbo struktūra: Darbą sudaro įvadas, teorinė dalis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis 20 puslapių.
I. VARTOTOJO IR VARTOTOJO ELGSENOS SAMPRATA
Pagal teisinę praktiką vartotojas visų pirma turi būti fizinis asmuo, kuris pareiškia norą pirkti, perka ir naudoja prekę ar paslaugą su verslu ar profesija nesusijusiu tikslu, t. y. vartotojo asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams tenkinti. Juridinį asmenį galima laikyti vartotoju, jei jis pirktų prekių...
Šį darbą sudaro 4821 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!