Referatai

Kainų koregavimo strategijos

10   (2 atsiliepimai)
Kainų koregavimo strategijos 1 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 2 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 3 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 4 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 5 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 6 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 7 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 8 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 9 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 10 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 11 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 12 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 13 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 14 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 15 puslapis
Kainų koregavimo strategijos 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paprastai bendrovės savo bazines kainas koreguoja atsižvelgdamos į vartotojų jautrumą kainai ir besikeičiančias rinkos situacijas. Pagrindinės yra šios 7 kainų koregavimo strategijos: nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara, segmentinė kainodara, psichologinė kainodara, rėmimo kainodara, vertės kainodara, geografinė kainodara bei tarptautinė kainodara.
Darbo tikslas – remiantis teorija išanalizuoti pagrindines kainų koregavimo strategijas.
• Išnagrinėti pagrindines kainų koregavimo strategijas.
• Aptarti pagrindinius kainų koregavimo strategijų aspektus bei pateikti pavyzdžių.
Darbo tyrimo metodas – mokslinės literatūros analizė.
1. KAINOS KOREGAVIMO STRATEGIJOS
1.1. lentelėje yra apibendrintos septynios kainų koregavimo strategijos:
1.1 Lentelė. Kainų koregavimo strategijos
Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara
Segmentinė kainodara
Psichologinė kainodara
Rėmimo kainodara
Vertės kainodara
Geografinė kainodara
Tarptautinė kainodara
Kainų mažinimas, siekiant skatinti tam tikrą klientų elgseną, pvz., už pirmalaikį atsiskaitymą ar didelį įsigytų produktų kiekį.
Skirtingų kainų nustatymas, atsižvelgiant į vartotojų, prekių charakteristikų arba vartotojų gyvenamosios vietovės skirtumus.
Kainų koregavimas, siekiant psichologiškai paveikti pirkėją.
Kainų koregavimas, siekiant pateikti vartotojams tinkamą kokybės ir paslaugos derinį už prieinamą kainą.
Trumpalaikis kainų mažinimas, siekiant padidinti pardavimus.
Kainų koregavimas, atsižvelgiant į klientų geografinę padėtį.
Kainų koregavimas tarptautinėse rinkose.
1.1. NUOLAIDŲ IR BUTINŲJŲ NUOLAIDŲ KAINODARA
Dauguma bendrovių savo bazinę kainą koreguoja tuomet, kai nori atsilyginti klientams už tam tikrą elgseną, pavyzdžiui, už pirmalaikį sąskaitų apmokėjimą, kai perkami dideli prekių kiekiai arba už pirkimą ne sezono metu. Šie kainų pakeitimai – nuolaidos ir būtinosios nuolaidos – yra įvairių formų.
Greito atsiskaitymo nuolaida yra kainos nuolaida pirkėjams, kurie greitai apmoka savo sąskaitas. Tipiškai tokios nuolaidos pavyzdys gali būti „2/10, net 30“, kuris reiškia, kad nors atsiskaityti reikia per 30 dienų, pirkėjas gali gauti 2% nuolaida, jei sąskaita bus apmokėta per 10 dienų. Ši nuolaida teikiama visiems klientams, išpildžiusiems šia sąlygą. Tokios nuolaidos yra įprastas dalykas daugelyje pramonės šakų, jos padeda pagerinti finansinę pardavėjo padėtį, sutrumpina beviltiškų skolininkų sąrašą bei sumažina sąnaudas, susijusias su skolų išieškojimu.
Kiekybinė nuolaida yra kainos mažinimas pirkėjams, perkantiems didelius prekių kiekius. Tipiškas kiekybinės nuolaidos pavyzdys yra „Pilot Hi – Tecpoint“ tušinukų kainos, perkant iš „Staples Office“: 6 eurai už...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3297 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • 1. KAINOS KOREGAVIMO STRATEGIJOS 4
  • 1.1. NUOLAIDŲ IR BUTINŲJŲ NUOLAIDŲ KAINODARA 4
  • 1.2. SEGMENTINĖ KAINODARA 7
  • 1.3. PSICHOLOGINĖ KAINODARA 8
  • 1.4. RĖMIMO KAINODARA 9
  • 1.5. VERTĖS KAINODARA 10
  • 1.6. GEOGRAFINĖ KAINODARA 11
  • 1.7. TARPTAUTINĖ KAINODARA 13
  • IŠVADOS 15
  • LITERATŪRA 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (3297 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 16 psl., (3297 ž.)
  • Word failas 105 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt