Paprastai bendrovės savo bazines kainas koreguoja atsižvelgdamos į vartotojų jautrumą kainai ir besikeičiančias rinkos situacijas. Pagrindinės yra šios 7 kainų koregavimo strategijos: nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara, segmentinė kainodara, psichologinė kainodara, rėmimo kainodara, vertės kainodara, geografinė kainodara bei tarptautinė kainodara.
Darbo tikslas – remiantis teorija išanalizuoti pagrindines kainų koregavimo strategijas.
• Išnagrinėti pagrindines kainų koregavimo strategijas.
• Aptarti pagrindinius kainų koregavimo strategijų aspektus bei pateikti pavyzdžių.
Darbo tyrimo metodas – mokslinės literatūros analizė.
1. KAINOS KOREGAVIMO STRATEGIJOS
1.1. lentelėje yra apibendrintos septynios kainų koregavimo strategijos:
1.1 Lentelė. Kainų koregavimo strategijos
Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara
Segmentinė kainodara
Psichologinė kainodara
Rėmimo kainodara
Vertės kainodara
Geografinė kainodara
Tarptautinė kainodara
Kainų mažinimas, siekiant skatinti tam tikrą klientų elgseną, pvz., už pirmalaikį atsiskaitymą ar didelį įsigytų produktų kiekį.
Skirtingų kainų nustatymas, atsižvelgiant į vartotojų, prekių charakteristikų arba vartotojų gyvenamosios vietovės skirtumus.
Kainų koregavimas, siekiant psichologiškai paveikti pirkėją.
Kainų koregavimas, siekiant pateikti vartotojams tinkamą kokybės ir paslaugos derinį už prieinamą kainą.
Trumpalaikis kainų mažinimas, siekiant padidinti pardavimus.
Kainų koregavimas, atsižvelgiant į klientų geografinę padėtį.
Kainų koregavimas tarptautinėse rinkose.
1.1. NUOLAIDŲ IR BUTINŲJŲ NUOLAIDŲ KAINODARA
Dauguma bendrovių savo bazinę kainą koreguoja tuomet, kai nori atsilyginti klientams už tam tikrą elgseną, pavyzdžiui, už pirmalaikį sąskaitų apmokėjimą, kai perkami dideli prekių kiekiai arba už pirkimą ne sezono metu. Šie kainų pakeitimai – nuolaidos ir būtinosios nuolaidos – yra įvairių formų.
Greito atsiskaitymo nuolaida yra kainos nuolaida pirkėjams, kurie greitai apmoka savo sąskaitas. Tipiškai tokios nuolaidos pavyzdys gali būti „2/10, net 30“, kuris reiškia, kad nors atsiskaityti reikia per 30 dienų, pirkėjas gali gauti 2% nuolaida, jei sąskaita bus apmokėta per 10 dienų. Ši nuolaida teikiama visiems klientams, išpildžiusiems šia sąlygą. Tokios nuolaidos yra įprastas dalykas daugelyje pramonės šakų, jos padeda pagerinti finansinę pardavėjo padėtį, sutrumpina beviltiškų skolininkų sąrašą bei sumažina sąnaudas, susijusias su skolų išieškojimu.
Kiekybinė nuolaida yra kainos mažinimas pirkėjams, perkantiems didelius prekių kiekius. Tipiškas kiekybinės nuolaidos pavyzdys yra „Pilot Hi – Tecpoint“ tušinukų kainos, perkant iš „Staples Office“: 6 eurai už...
Šį darbą sudaro 3297 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!