Darbą atliko VV 1-2-1 gr. stud.
asist. Rasa Vaitkuvienė
2006-04-11
Kretinga, 2006
ĮVADAS
Visi gaminiai ir paslaugos turi savo kainą, taip pat ir vertę. Kainos mus supa iš visų pusių. Reikia mokėti nuomą už butą, tam tikrą mokestį už savo mokslus, stomotologui už sutaisytą dantį. Keliaujant lėktuvu, traukiniu, taksi ar autobusu, reikia turėti bilietą, už paimtą paimtą paslkolą bankas reikalauja palūkanų…
Prekių rinkos šiandien plėtojasi labai dinamiškai, todėl kainodaros metodai nuolat tobulinami. Juolab, kad kaina yra lanksti ir nuolat kinta. Firmos norėdamos nustatyti tinkamą ir efektyvią kainą, turi nuolat dibrti: rinkti ir analizuoti informaciją, padėsiančią priimti teisingus sprendimus, apskaičiuoti bazinę kainą ir jos konkurencingumą, skatinant paradvimus (taikant nuolaidas, nustatant galutinę kainą ir pan.).
Vienas įdomiausų ir tiksliausių rinkos apibrėžimų yra toks: rinka – tai pardavėjų ir pirkėjų interesų derinimo mechanizmas nustatant tinkamą kainą. Vadinasi, kaina padeda ne tik gauti pelno, bet ir suderinti interesus. Toks svarbus kainos vaidmuo leidžia ją efekltyviai naudoti kovoje dėl pirkėjo.
Be to, viena pagrindinių kainodaros strategijos kūrimo problemų – būtinybė derinti ne tik išorės (pardavėjas ir vartotojas, gamintojas ir pardavėjas, gamintojas ir konkurentai, pardavėjai ir konkurentai), bet ir vidaus interesus.
Atsižvelgiant į anksčiau aptartas problemas, galima išsikelti darbo tikslą:
• teoriškai bei praktišakai įrodyti, kokie yra kainų strategijos taikymo ypatumai.
Nustačius darbo tikslą, galima įvardinti darbo uždavinius:
• apibrėžti, kas yra kaina ir kokios yra jos rūšys;
• nustatyti, kokie veiksniai daro įtaką kainodaros sprendimams;
• išskirti, kokie yra kainodaros tikslai ir metodai;
• parodyti, kokia yra kainų poltikos reikšmė, rengiant kainodaros strategiją;
• išanalizuoti, kokie yra kainų strategijos taikymo ypatumai.
1. KAINOS SAMPRATA IR RŪŠYS
Kaina yra svarbiausias marketingo elementas. Kaina – tai pinigų suma, mokama už produktą ar paslaugą, arba vertybių suma, kurią vartotojai išmaino į naudą, gaunamą turint arba vartojant gaminį ar paslaugą. [2/572]
Kaip nustatoma kaina? Istoriškai kainos susiklostė, tarpusavyje derantis dėl jos pirkėjams ir pardavėjams. Paradvėjai prašydavo aukštesnės kainos, negu galėjo iš tikrųjų tikėtis, o pirkėjai siūlydavo mažiau, nei...
Šį darbą sudaro 6156 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!