Mokymas –tai tikslinga mokinio ir mokytojo sąveika.
Mokymasis- mokinio sąveika su informacijos šaltiniais, kurio tikslas išmokti.
Įsisavinimas- tikslingas sąmonės procesas: žinios pažiūros, vertybės.
Dėstymas-mokinio turinio atskleidimo procesas,taikant įvairius mokymo metodus ir priemones per paskaitą ar per pamoką.
Mokymo ir mokymosi priemonės- visi reikmenys panaudoti mokymo procese
Mokytojas, dėstytojas-kvalifikuotas ugdymo veikėjas
Mokinys-asmuo kuris kieno nors mokomasir mokosi.
3.Kas yra didaktikos pradidininkas?
Komenskis
4. Kuo skiriasi mokymas nuo auklėjimo?
Mokymas-yra pagalba mokymuisi,tikslinga mokytojo ir mokiniosąveika,padedanti stimuliuoti ir organizuoti mokinio pažintinę ir praktinę veiklą.
Auklėjimo esmė tai - pagalba ir vadovavimas žmogui santykiauti su aplinka pagal aukščiausias vertybes.Auklėjimas- tai asmenybės dvasinių poreikių, įsitikinimų, charakterio bruožų, kultūringo elgesio įgūdžių, asmenybės vidinio pasaulio, dorovingumo ugdymas.
5.Kas yra mokymo pagrindai? Ką jie tiria?
Mokymo pagrindas yra mokymas.Jie tiria apie mokymo tikslus ir uždavinius. Mokymo ar didaktikos principus.
Ko mokyti? Kaip mokyti ir kaip mokytis? Kokie šiuolaikiniai reikalavimai pedagogue ir ugdytiniui?
6. Mokymosi ir mokymo ryšys.
Mokymąsi ir mokymą sąlygoja: mokytojo ir mokinio aktyvumas, bendravimo pobūdis, mokymo turinys ir metodai, sąlygos , situacija.
7. Didaktiniai principai.
Mokymo arba didaktiniai principai- tai pagrindiniai teiginiai išreiškiantieji mokymo dėsningumus bei svarbiausius reikalavimus mokymui liečia tiek visą mokymo procesą, tiek atskirų dalykų mokymą.
8. Reikšmingos šių dienų Komenskio idėjos.
Sukūrė vieningą atitikimo gamtai principu paremtą mokymo teoriją. Jis iš esmės teisingai nusakė žinių paremimo procesą, o mokymo teoriją grindė realistine sensualinizmo teorija. Jis pagrindė šiuos mokymo principus: sąmoningumo
Sistemingumo
Nuoseklumo
Prieinamumo
Žinių tvirrtumo
Iškėlė visuotinio 6 m mokymo idėją ir įvedė klasės- pamokos sistemą.
9. Tradicinės ir šiuolaikinės didaktinės nuostatos
Tradicinės
• Poreikis būti mokomam ką galvoti, o ne kaip galvoti(mokinys išmoks kaip galvoti jei turės ką galvoti)
• Poreikis kad būtų pasakomi apibrėžimai paaiškinimai, taisyklės, mokymosi priežastys
• Poreikis kad testai, užduotys būtų orieantuoti į detales.
Šiuolaikinės
Pagal šiuolaikines nuostatas mokytojai turi išmanyti, kaip mokiniai įgyja informaciją ir kaip vyksta pažintinė raida. Mokiniai turi suvokti kad mokosi sau, jie turi atskirti tai ką jie žino, atpažinti ko nesuvokė. Mokytojai leidžia savo klaidas mokiniams pataisyti. Teiginys “ką išmokyti” virsta reikalavimu “ kaip išmokyti”...
Šį darbą sudaro 2484 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!