Konspektai

Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos

10   (1 atsiliepimai)
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 1 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 2 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 3 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 4 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 5 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 6 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 7 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 8 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 9 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 10 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 11 puslapis
Didaktikos samprata, turinys, pagrindinės sąvokos 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

TURINYS. Mokymo (si) tikslai – mokymo turinys- mokymo(si) metodai, mokymo(si) priemonės/resursai-mokymo formos-kontrolė ir diagnostika.
Mokymo procesas – ilgalaikė mokytojų ir mokinių sąveika, turinti tikslą parengti mokinius tolesniam mokymuisi ir praktinei veiklai.
Mokymas – tikslinga mokytojo ir mokinių sąveika, padedant stimuliuoti ir organizuoti mokinio pažintinę ir praktinę veiklą.
Įsisavinimas - tikslingas sąmonės procesas, kai tikrovės reiškiniai tampa individo vidiniu turiniu: žiniomis, pažiūromis, vertybėmis.
Išmokimas- patirties sąlygotas individo vidinių ir išorinių veiksmų pakitimas.
Dėstymas- tikslingas ir nuoseklus mokymo turinio atskleidimo procesas per konkrečias mokomąsias situacijas.
Mokomoji medžiaga – kultūros vertybių visumas, kurios mokomasi.
Mokinys- asmuo, kuris kieno nors mokomas ir mokosi
Mokytojas- kvalifikuotas ugdymo veikėjas, mokymo proceso vadybininkas.
Istorinė didaktikos dalyko apžvalga.
Didaktikos terminas kilęs iš senosios graikų kalbos žodžių didaskein (mokyti), didaskeles (mokytojai). Didaktikos terminą pirmą kartą pavartojo XVII (1613) ir mokymo teorijos pagrindus padėjo Chanas Luisas Vivas ir Volfgangas Ratkė. Didaktiką, kaip mokymo ir auklėjimo teoriją savo veikale „Didžioji didaktika“ (1637m.) nagrinėjo mokymo teorijos kūrėjas Jonas Amonas Komenskis ,kuris sukūrė vieningą atitikimo gamtai principu paremtą mokymo teoriją, suformulavo pagrindinius reikalavimus mokymui.
Mokymo proceso samprata ir charakteristika. Išorinės ir vidinės mokymo proceso pusės. Mokymo proceso funkcijos.
Mokymo procesas tai dvipusis procesas: mokymo proceso dalyviai mokytojas ir mokiniai, mokytojas ir mokiniai veikia atlikdami atitinkamas funkcijas, šios funkcijos tarpusavyje glaudžiai susijusios, priklauso viena nuo kitos;mokytojo ir mokinių ryšys mokymo procese pasireiškia pedagogine sąveika, abipusiu bendravimo poveikiu.
Išoriniai mokymo proceso elementai-mokymo bazė, mokymo priemonių naudojimas, mokytojo veikla, pedagoginė technika ir technologija, sugebėjimas individualizuoti ir diferencijuoti mokymą(si) ir pan.
Vidiniai elementai- mokymosi motyvai, mokinių suinteresuotumas, nuostatos, vertybių įsisavinimas, vertinimo poveikis, apsisprendimas veikti, saviugda.
Mokymo proceso funkcijos:
Mokomoji( pažintinė) funkcija. Paskirtis- mokinių asmenybei būtinų žinių, bei būdų, kaip kaupti žinias, išmokimas.
Lavinamoji funkcija. Paskirtis – mokėjimų, įgūdžių ir gebėjimų įvaldimas.
Auklėjamoji funkcija. Paskirtis – ugdyti asmenybę.
Mokymąsi lemiantys veiksniai ir sunkumai.
Produktyviai mokymosi aplinkai būdinga: 1) toks bendrasis klimatas, kai mokiniai pasitiki savimi, bendraamžiais ir klase kaip grupe; 2) struktūros ir procesai, kai patenkinami mokinių poreikiai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4524 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (4524 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos konspektas
  • 12 psl., (4524 ž.)
  • Word failas 142 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt