Iš senovės žinoma, kad apgalvotai paveikus žmones, galima pasiekti savo tikslus. Norėdami įgyvendinti savo sprendimus, taip turi daryti vadovai, tam panaudodami motyvavimo principus. Motyvavimas yra savęs ir kitų raginimas veikti asmens ar organizacijos naudai bei sudarymas tokių sąlygų, kada žmogus nori veikti ir aktyviai veikia asmens organizacijos naudai. Siekiant gerų rezultatų vadyboje, būtina suprasti žmonių elgseną ir pasinaudoti jų elgesiu. Viena seniausių motyvavimo teorijų yra “meduolio ir bizūno” politika. Tuo buvo siekiam paklusnumo, nuolankumo vadovams, o vykdytojai taip darė, neturėdami kitos išeities ir siekdami išgyventi. Šį motyvavimo būdą derinant su darbo specializacija ir kooperavimu, žymiai padidėjo darbo našumas, pagerėjo žmonių gyvenimas, o vadovai ilgainiui pradėjo suprasti, kad paprastas meduolis ne visada skatina žmogų uoliau dirbti. Todėl buvo ieškoma naujų motyvavimo problemos sprendimų.
Šio darbo tikslas susipažinti su literatūroje pateikta informacija motyvavimo tema, taipogi ją išanalizuoti ir perteikti. Pabandysiu sulyginti teorija su realybe esančia pasirinktoje įmonėje. Teorinėje dalyje labiausiai remsiuosi B.Neverauskas „Vadybos pagrindai “ 2001m bei A. Šeibokienė, „Vadybos Pagrindai“ 2002 m. knygomis. Taip pat ir internetu, ten radau trūkstamos informacijos apie savo firma.
Mano pasirinkta įmonė UAB Elektroskandia. Ši firma yra Suomijos Elektroskandia Oy dukterinė įmonė Lietuvoje, pradėjusi savo veiklą 1999 metų rugsėjo mėnesį. Elektroskandia priklauso pasaulinei elektrotechnikos prekių didmeninės prekybos grupei. Įmonė prekiauja daugiau nei 10.000 skirtingų pavadinimų prekėmis. Per šešis savo veiklos metus Elektroskandia Lietuvoje atidarė filialus Klaipėdoje ir Kaune. Šios įmonės veikloje svarbiausia yra dėmesys vartotojui, jo poreikių įgyvendinimas, bendradarbiavimas su užsakovais. Dėmesys ir pagalba, sprendžiant kasdienines problemas, įgyvendinant verslo planus. Praktinėje dalyje pabandysiu susieti teorija su realybe darbuotojų motyvavimo tema.
1. Pasitenkinimo darbu motyvavimo teorija.
2. Žmogaus elgesio reguliavimo teorija.
Pasitenkinimo darbu motyvavimo teorijos remiasi vidinių poreikių, kurie verčia žmogų veikti taip, o ne kitaip, identifikavimu.
Elgesio reguliavimo teorijų pagrindas yra žmogaus elgesio keitimas, organizacijai naudinga kryptimi.
Daugelis klausimų šiose teorijose yra prieštaringi, tačiau teorijos viena kitos nepaneigia. Norint gerai suprasti motyvavimo teorijas,...
Šį darbą sudaro 2457 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!