Įvertinimas.....................
Motyvacija yra tam tikro elgesio, veiksmų, tikslingos veiklos skatinimas, kurį sukelia įvairūs motyvai. Motyvas yra skatinamoji priežastis, veiksnys, tam tikros veiklos argumentas.
Kiekvienai organizacijai svarbu suprasti, kas skatina darbuotojus dirbti efektyviai. Šiandien nebeužteka darbuotojų pastangas dirbant didinti vien tik piniginiais atlygiais, ne mažiau svarbus yra nefinansinis skatinimas, vidinių motyvuojančių jėgų išsiaiškinimas.
Motyvacinė vadyba reiškia valdymo procesą, kuris pagrįstas darbinio elgesio motyvacijos prioritetais, orientuotais į rezultatą ir pastangas. Darbuotojo darbo rezultatai priklauso nuo jo įdėtų į darbo procesą pastangų. Bet, kad rezultatai būtų verti pastangų darbuotojui reikia motyvacijos atlikti užduotį.
Vadovas ruošia motyvacijos modelius atskiriems kolektyvams, grupėms, tačiau, naudojant motyvaciją valdymo procese, būtina atsižvelgti į kiekvieną darbuotoją atskirai. Tai padaryti nėra taip paprasta, nes kiekvienas žmogus yra individuali asmenybė turinti savus poreikius. Todėl aukščiausiame valdymo lygyje egzistuoja individuali motyvacija. Remiantis ja, vadovas, norėdamas paveikti darbuotojo elgesį darbe, turi parinkti atitinkamas motyvavimo priemones.
Nuo to ar bus parinktos tinkamos motyvavimo priemonės priklauso darbo našumas.
Darbo tikslas – aptarti organizacijos darbuotojų motyvaciją.
Uždaviniai:
1. Apžvelgti darbuotojų motyvaciją teoriniu aspektu.
2. Išnagrinėti motyvacijos modelius.
3. Išsiaiškinti kokios yra darbuotojų motyvavimo priemonės.
1. Skatinimo vaidmuo darbuotojų vadyboje
Pačioje vadybos mokslo pradžioje buvo pastebėta, kad valdymo efektyvumą itin lemia tai, kaip gebama darbuotojus sudominti darbu ir paskatinti juos rezultatyviai veikti. Tuo atveju, jeigu vadovo nurodymo vykdytojui negarantuojamos jokios paskatos, neverta net tikėtis, kad jis bus tinkamai įvykdytas. Noras būti paskatintam būdingas visam gyvajam pasauliui. „visa, kas reaguoja į skatinimą, yra gyva. Visa, kas gyva, nori būti skatinama“, - konstatavo H. Emersonas, suformulavęs dvylika darbo našumo didinimo principų.
Vokiečių sociologas J. Ebneris pastebi: „Bet koks dresūros triukas pavyksta tik dėl to, kad už kiekvieną atliktą numerį dresuotojas atsilygina. Jūrų vėplys gauna žuvies, arklys – cukraus, o žmogus – pagyrimą. Nešykštėkime jų, tuo kitiems padarydami malonumą, o sau praskindami kelią į tikslą“sakė J. Ebneris (1979 m.)
Ilgus metus trunkantys psichologiniai tyrimai leidžia daryti išvadas, kad teigiamos emocijos, puiki nuotaika, kurias individas...
Šį darbą sudaro 4549 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!