4. Žaidimų taikymo gimtosios kalbos pamokose tyrimas 19
4.1 Tyrimo metodika 19
4.2 Tyrimų rezultatai ir jų analizė 20
4.2.1 Mokytojų požiūris į žaidimų taikymą gimtosios kalbos pamokose 20
4.2.2 Mokinių požiūris į žaidimus gimtosios kalbos pamokose 25
Išvados 33
Literatūra 35
Priedai
Įvadas
“ Mokslas yra smalsumas, atradimai ir klausimai, kodėl… Ir jauni, ir suaugę žmonės negali išmokti, jeigu informacija jiems kemšama į smegenis. Jūs galite išmokyti tik sukėlę susidomėjimą, pažadinę žinių troškimą… “
Viktoras F. Weiss
Vaikui augant jo pažintinis aktyvumas reiškiasi įvairiomis formomis, ir tik pamažu subręsta vidinės sąlygos jį patenkinti mokantis, jei vaikas pats tikrai nori mokytis. Tačiau, ypač šiais laikais, ryškėja nerimą keliantis dalykas: vaikų mokymosi motyvacija mažėja, vaikai ima bodėtis mokyklinėmis užduotimis bei pareigomis, imi jų vengti, nors to dar negalėtume pasakyti apie vaikus, pradėjusius lankyti mokyklą (Matulienė, Tervidytė, 1990, p. 400) .
Nuo mokymosi motyvacijos priklauso kiekvieno besimokančiojo mokymosi sėkmė ir rezultatai. Požiūris į tai, kas mokomasi, yra svarbesnis už bet kokius gerus norus. Svarbu domėtis tuo, ko mokomasi, nes tuo atveju išmokti bei atsiminti yra daug lengviau. “Kai dirbama noriai, dažniausiai pasiseka pasiekti tikslą“(Tepperwein, 2000, p. 49 ).
Kas skatina vaiką mokytis, kaip jį sudominti mokomuoju dalyku, galima įžvelgti nagrinėjant mokymosi bei nesimokymo motyvus. Tuo būdu galima numatyti pedagoginio poveikio priemones, kurios padeda efektyvinti mokymo procesą. Pedagogų uždavinys – pažinti vaiką ir padėti jam susiformuoti tokius motyvus, kurie skatintų mokytis, siekti geresnių rezultatų.
Labai svarbu skatinti pažintinę vaikų veiklą, nes pažintinės motyvacijos lygis lemia norą mokytis: Vaikai trokšta patirti kuo daugiau naujų įspūdžių, o tai vėliau išsivysto į teorinį poreikį bei intelektinius interesus. Žinios ypač lengvai perimamos, jei į mokymosi turinį sugebame žvelgti džiaugsmingai, su entuziazmu, smalsiai, t.y. emociškai pozityviai. Dėl to naujas žinias vaikams lengviau perimti žaidžiant, praktinėje, kūrybinėje veikloje. Žaidžiant vaikas ne tik patiria begalę gerų emocijų, bet ir mokosi, daug sužino. Taip pamažu atsiranda vaiko poreikis gauti vis daugiau žinių, suprasti aplinkos pasaulį.
Žaidimams...
Šį darbą sudaro 8537 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!