III KURSAS, II gr.
Po nepriklausomybės atgavimo praėjo beveik 16 metų. Tai pakankamai trumpas laikas sukurti būtiniausias valstybines institucijas, reformuoti įvairias visuomenės gyvenimo sritis, užtikrinti pakankamai efektyvų švietimo vystymąsi. Tokiai valstybei kaip Lietuva tai didžiulis likimo iššūkis - sukurti švietimui palankią dirvą. Svarbiausias LR Vyriausybės, LR Seimo darbas tęsti pradėtą kelią ir toliau siekti užsibrėžtų tikslų. Švietimo reformos vyksmas Lietuvoje vis labiau įsibėgėja. Reformos daro įtaką visoms grandims nuo mokyklos iki studento. Įstojus į Europos Sąjungą atsirado dar daugiau naujų reikalavimų, tokių kaip švietimo institucijų kaita, modernizavimas ir kt.
Įvairios Europos šalys turi skirtingas kokybės užtikrinimo sistemas – vienos iš jų yra labai biurokratinės, brangios, kitos labiau demokratinės, remiasi savivalda, institucijos atsakomybe. Kiekviena šalis stengiasi sukurti tokią sistemą, kuri labiausiai atitiktų jos poreikius. Šios sitemos kartu yra kokybės užtikrinimo standartai.
Lietuvoje vyksta didžiuliai socialiniai ir ekonominiai pokyčiai, kurie įtakoja ir švietimo institucijų raidą. Visuomenės nariai kaip švietimo paslaugų vartotojai, tikisi aukštos kvalifikacijos specialistų, kurie skatintų šalies ekonominį augimą. Didėjant konkurencijai reikalinga aukšta mokymo kokybė, o tai verčia institucijas analizuoti savo veiklą. Mokymo institucijų darbo kokybę nulemia pačios institucijos veikla, mokytojų darbas ir kvalifikacija, ryšiai su socialiniais partneriais.
Šiame darbe pabandysiu paanalizuoti vieną iš svarbiausių žmogaus gyvenimo etapų, t.y. bendrojo lavinimo mokyklą. Bandysiu giliau pažvelgti į mokyklos nuostatus, tikslus ir keltų tikslų įgyvendinimus praktikoje, mokyklos veiklos planus, problemas ir kt. Taip pat stengsiuosi patvirtinti arba paneigti tokius žodžius, pasakytus viename straipsnyje: ” Ne viskas taip jau gerai toje Lietuvos švietimo ir mokslo padangėje.”1
1. Mokyklos samprata
1.1. Bendrojo lavinimo mokyklos paskirtis
Lietuvos bendrojo lavinimo mokykla – savarankiška, demokratiškai organizuota, humanizmo principais ir bendrosiomis žmogaus vertybėmis savo gyvenimą grindžianti, apibrėžtų ugdymo tikslų siekianti mokinių, jų tėvų ir mokytojų bendruomenė.2 Pagrindinius mokyklos veiklos principus, uždavinius, tikslus ir vertybinius orientyrus nusako Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas3, Bendrojo lavinimo mokyklos nuostatai4, Lietuvos švietimo koncepcija5 ir Bendrosios programos. Šiais dokumentais remdamosi, mokyklų bendruomenės kuriasi...
Šį darbą sudaro 2506 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!