XXI amžiau visuomenei būtina pozityvi nuostata nenustoti mokytis nuolatinių pokyčių akivaizdoje. Tokia visuomenė turi žvelgti į ateitį ir galvoti apie ją, kurti geresnį pasaulį, nuolat apmastyti tai, kas įvyko, kurti planus tolesnei veiklai.
Lietuvoje sparčiai daugėja besimokančių suaugusiųjų. Tarp Europos Sąjungos šalių pagal besimokančių suaugusiųjų skaičių esame ketvirti.
Jauniems žmonėms vis dažniau atsiranda poreikis mokytis visą gyvenimą. Atsiranda poreikis naujų specialybės žinių naujų darbo metodų įsisavinimui. Vadinasi, mokymas tampa jau nebe epizodine patirtimi, o nuolatine gyvenimo dalimi. Pirmiausia tai bus būdinga ekonominio gyvenimo sričiai, nors tos pačios jėgos taip pat veiks socialinio, kultūrinio ir asmeninio gyvenimo sritis.
Vykstant nuolatiniams pokyčiams svarbu nenustoti mokytis, reikia žvelgti į ateitį, kurti planus. Mokymasis turėtų vykti nuolat, visą žmogaus gyvenimą, tam, kad susidūrę su tam tikromis problemomis žmonės nepritrūktų žinių ir mokėtų jas išspręsti.
Kasdienis mokymas vyksta ne tik formalaus ugdymo įstaigose, bet ir darbovietėje, namuose, grupėmis, individualiai.
Analizuojant įvairią literatūrą šia tema galima teigti, kad suaugusiųjų švietimo pradžia laikomas laikotarpis, kai pradėjo kurtis bibliotekos, muziejai, vakarinės mokyklos, specialūs universitetų skyriai.
Šiuo metu Lietuvoje ir visame pasaulyje suaugusiųjų ugdymui skiriama labai daug dėmesio, išleista nemažai literatūros šia tema, atliekama daugybė tyrimų, daug dėmesio skiria Švietimo ir mokslo ministerija.
Išanalizuoti suaugusiųjų ugdymo ypatumus ir atlikti Lietuvos bei Didžiosios Britanijos suaugusiųjų ugdymo lyginamąją analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti suaugusiųjų ugdymo raidą;
2. Išanalizuoti suaugusiųjų ugdymo teoriją;
3. Įvertinti mokymosi visą gyvenimą svarbą;
4. Įvertinti Lietuvos padėtį pagal besimokančiųjų suaugusiųjų skaičių tarp ES šalių;
5. Išanalizuoti suaugusiųjų ugdymo organizavimo Didžiojoje Britanijoje ypatumus..
Darbe naudojami metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė;
2. Informacijos paieška internetinėse svetainėse.
DARBE NAUDOJAMOS SĄVOKOS
Mokymasis - tai procesas, kurio metu žmonės plėtoja ir vysto savo žinias, supratimą, gebėjimus, vertybes, požiūrius ir patirtį (N. Longworth)(3);
Mokymasis per visą gyvenimą – tai nuolatinis mokymosi per gyvenimo patirtį procesas (OECD); tai žmogiškojo potencialo plėtotė per nuolatinės paramos individui procesą, kuris stimuliuoja ir įgalina šį individą per jo gyvenimą įgyti visas reikalingas žinias, gebėjimus, vertybes ir supratimą...
Šį darbą sudaro 2746 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!