Referatai

Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas

9.4   (3 atsiliepimai)
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 1 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 2 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 3 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 4 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 5 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 6 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 7 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 8 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 9 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 10 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 11 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 12 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 13 puslapis
Ugdymo proceso samprata ir apibūdinimas 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Ugdymas – svarbiausias žmogaus tapsmo veiksnys, o jo šerdis – mokymas, suteikiąs asmenybei mokslo žinių sistemą. Ugdymo fenomenas priklauso prie tos žmogiškojo veikimo srities, kurioje įvyksta gyvenimo atnaujinimas nenurūkstamoje kartų eilėje.
Ugdymas – plati sąvoka, apimanti ugdytojo ir ugdytinio veiklą. Sudėtinės jos dalys: ugdytinio veiklos plotmėje – saviugda; ugdytojo veiklos plotmėje - auginimas, švietimas, mokymas ir mokslinimas, lavinimas, auklėjimas, taip pat ir formavimas.
Svarbiausias ugdymo tikslas – žmogaus pastangų tobulėti skatinimas, pasitelkiant aplinką ir šalinant jos neigiamų reiškinių įtaką.
Institucinio ugdymo paskirtis – sudaryti sąlygas individui mokytis visą gyvenimą, kad pritaptų prie nuolat kintančio visuomeninio gyvenimo, įsisavintų naujas žinias ir technologijas.
Ugdoma pedagogiškai veikiant, o pedagoginės veiklos uždavinys – skatinti ugdytinio pastangas tobulėti. Ugdyti – tai daryti, kad kas augtų, ūgėtų, eitų aukštyn. Ugdytojų pareiga – tinkamai ir sumaniai organizuoti šį procesą.
Ugdymas yra augančiosios kartos ugdymo institucijų veiklos šerdis, kur viskas – veikėjai pedagogai, jų veikla ir aplinka – turi tarnauti ugdymo tikslams. Ugdymas čia yra sistemingas, organizuotas, nuoseklus. Nesistemingai, nenuosekliai ugdoma per žiniasklaidos priemones, kultūros įstaigų, bažnyčios ir panašių institucijų, kurioms ugdymas nėra jų veiklos pagrindas, veiklą. Čia reikšmingiausi yra pažintiniai, rekreaciniai, emociniai akcentai.
Ugdymas tęstinio ugdymo institucijose yra specifinis, pagrįstas suvogta būtinybe tobulėti arba pažintiniais, rekreaciniais, emociniais interesais.
Ugdymo procesas augančios kartos ugdymo institucijose vadinamas pedagoginiu procesu.
Ugdymą vertinant kaip permanentinį reiškinį, ugdymo procesą būtų galima įvertinti kaip edukacinio proceso terminu, o jo sudėtinėmis dalimis būtų pedagoginis ir andragoginis procesai; savo ruožtu jų dalimis – mokymo ir auklėjimo procesai, atspindintys skirtingų ugdymo institucijų ugdymo proceso bendrumą ir specifiką.
Referate nagrinėjami ugdymo tikslai, sudėtinės ugdymo dalys, ugdymo savybės, ugdytojų atliekamos funkcijos.
1. UGDYMO PROCESO SAMPRATA
Ugdymo procesas vadintinas edukaciniu procesu, o jo sudėtinės dalys – pedagoginiu ir andragoginiu procesais; pastarieji bendrai ir specifiškai reiškiasi mokymo ir auklėjimo procesų metu.
Ugdymas yra tikslinga ugdytojo ir ugdytinio sąveika, gėrybėmis brandinanti žmogaus biofizinę sandarą, psichiką, santykius, kultūrą ir dvasią.
Žmogaus ugdymas struktūruojamas taip:
1. Ugdymas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3138 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.2
  • 1. UGDYMO PROCESO SAMPRATA.3
  • 1.1. UGDYMO KILMĖ3
  • 1.2. UGDYMO TIKSLO SAMPRATA..4
  • 1.2.1. ABSTRAKTAUS UGDYMO MODELIS6
  • 2. SUDĖTINĖS UGDYMO DALYS.6
  • 2.1. SUDĖTINIŲ UGDYMO DALIŲ SĄVEIKA.7
  • 2.2. SUDEDAMIEJI UGDYMO VEIKSMO PRADAI7
  • 3. UGDYMO SAVYBĖS..8
  • 3.1. BENDRIAUSIOS FUNKCINĖS UGDYMO PRIEMONĖS8
  • 3.2. UGDYMO SUSKIRSTYMAS9
  • 4. UGDYTOJAI..10
  • 4.1. ŠEIMOS UGDOMASIS POVEIKIS10
  • 4.2. MOKYKLOS UGDOMASIS POVEIKIS10
  • 4.3. GRUPĖS UGDOMASIS POVEIKIS..11
  • 4.4. BAŽNYČIOS UGDOMASIS POVEIKIS.11
  • 4.5. KULTŪROS INSTITUCIJŲ UGDOMASIS POVEIKIS..12
  • IŠVADOS13
  • LITERATŪRA14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3138 ž.)
Darbo duomenys
  • Mokslo ir švietimo referatas
  • 14 psl., (3138 ž.)
  • Word failas 91 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt