IV KURSAS, 2 gr.
ĮVADAS
Pedagoginę praktiką atlikau Panevėžio Vytauto Žemkalnio gimanzijoje. Iš pasirenkamų edukologijos katedros užduočių išsirinkau „Mokyklos dabarties ir jos vizijos apibūdinimas“, nes norėjau plačiau pasidomėti Vytauto Žemkalnio gimnazijos dabartimi: jos veikla, darbuotojų kvalifikacijomis, ugdymo planais, mokyklos santykiais su kitomis institucijomis, konkrečia veikla. Tokiu būdu norėjau susipažinti su mokyklos siekiais, edukaciniais privalumais ir trūkumais. Palyginti, kokia mokykla yra dabar ir kokia planuoja būti ateityje? Išnagrinėjau daug informacijos, gautos iš mokyklos vadovybės ir patalpintos internetinėje svetainėje apie konkrečius svarstomus klausimus, praėjusių metų veiklos ataskaitas ir planus.
Šiame darbe stengiausi pateikti Vytauto Žemkalnio gimnazijos veiklą, darbuotojų kvalifikacijas, klasių komplektus, mokyklos tarybos veiklą – visą sistemą. Darbo pabaigoje pateikiau keletą pastebėjimų ir pasiūlymų susijusių su mokyklos ateities vizija.
Bendra informacija apie mokyklą
Mokyklos tipas: bendrojo lavinimo mokykla/gimnazija
Mokomoji kalba: lietuvių kalba
Mokyklos direktorė: Artūras Totilas
Panevėžio Vytauto Žemkalnio gimnazija teikia pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą. Mokykla savo veiklą grindžia LR įstatymais ir kitais jos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais. Šiuo metu gimnazijoje yra 27 klasės, jose mokosi 783 gimnazistai.
Mokyklos vizija
Vizija
Vytauto Žemkalnio gimnazija – keturmetė gimnazija, moderni, nuolat besimokanti, atvira pozityviai kaitai, ieškanti ir diegianti naujoves, demokratiškai organizuota humanizmo principais ir bendražmogiškomis vertybėmis grindžianti, puoselėjanti kultūrinį paveldą ugdymo įstaiga.
Misija
• Teikti Valstybinius standartus ir programas atitinkantį vidurinį išsilavinimą;
• Kurti ugdytinio galias ir gebėjimus atitinkančią ugdymo(si) aplinką;
• Siekti aukštos ugdymo kokybės;
• Grįsti ugdymą naujomis didaktikomis, integruoti inovacijas ir komunikacijos technologijas į įvairių dalykų ugdymą, ugdyti mokinių informacinius gebėjimus;
• Atliepti bendruomenės poreikius, tarpusavio santykius demokratiškais principais grįsti;
• Ugdyti vertybines nuostatas, leidžiančias tapti žmogumi, siekiančiu žinių, savarankiu, atsakingu, patriotišku;
• Išryškinti mokinių individualumą, puoselėti jų saviugdą, ruošiant integracijai į visuomenę.
Prioritetai
1. Gerinti ugdymo turinio ir formų pasirinkimo galimybes: rengti dalykų ugdymo programas skirtingoms ugdymo formoms, mokinių mokymosi poreikių tenkinimo tyrimas;
2. Mokymo(si) metodų taikymas pagal mokymo(si) stilius ugdymo procese: gimnazistų mokymosi stilių tyrimas, mokytojų kvalifikacijos kėlimas plėtojant kompetencijas taikant aktyvius, interaktyvius bei mokymosi bendradarbiaujant metodus, gerosios patirties sklaida;
3. Tobulinti...
Šį darbą sudaro 3404 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!