Šis darbas yra originalus ir nebuvo teikiamas kuriam nors laipsniui ir kvalifikacijai įgyti .....................................
SANTRAUKA
Kasčiukiškių pagrindinės mokyklos veiklos galimybių studija
Magistro darbas
Magistro darbe pateikiama pagrindinių sąvokų analizė, strategijos samprata, strateginio valdymo proceso stadijos bei strateginio planavimo žingsniai, atlikta strateginių alternatyvų analizė. Aptariama Lietuvos švietimo sistemos pokyčiai ir reformos.
Darbe išanalizuoti išoriniai bei vidiniai Kasčiukiškių pagrindinės mokyklos ugdymo sistemos veiksniai. Vienas iš veiksnių: švietimo būklės analizė rodo demografinę krizę, mažas gimstamumas sąlygoja mažą mokinių skaičių mokykloje. Nors mažėja nedarbo lygis, tačiau didėja išvykstančių jaunų žmonių skaičius. Atlikus vidinių ir išorinių veiksnių analizę, išskiriami teigiami rodikliai: atnaujinamas ugdymo turinys (gerėja ugdymo kokybė), didėja finansavimas švietimo įstaigoms, mokytojai turi galimybę kelti kvalifikaciją.
Atlikta SSGG analizė bei išskirtos stiprybės ir grėsmės. Stiprybėse akcentuojama, jog papildomas ugdymas ir popamokinė veikla tenkina daugelio mokinių poreikius. Mokytojai didžiausia grėsme įvardina mažėjantį mokinių skaičių. Mokytojams kyla pavojus netekti darbo.
Pasinaudojus atlikto darbo rezultatais, tyrimo išvadomis bus nesunku pakoreguoti strateginį mokyklos planą.
SUMMARY
A Studio of action possibilities in Kasčiukiškės basic school
Master`s work
It is given analysis of the principal notions, conception of strategics, stages of strategical control process and the footfalls of strategic planning in this Master`s work. There is disputed alterations and reforms ofeducation system in Lithuania.
Analysis of the strategical alternatives is doing very responsibly. It is traversed superficial forces of Kasčiukiškės basic school education system. One in all factors shows, crisis of vital statistics stipulate by lick of pupils at school. In spite of the fact that level of unemployment is declining now, but number of the outgoing young people is growing up. Analysis forces gives us these affirmative rates: education`s purport is resuming, sponsorship is mounting up to the all education institutions. Teachers have a possibility to enhance their qualification.
SSGG analysis proclaim no kicks and impendences. In these kicks is emphasized that accessory education and practice after school supplay the demands of many...
Šį darbą sudaro 18952 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!