Viena iš sudedamųjų visapusiškos asmenybės formavimo dalių yra fizinis ugdymas. Jis yra susijęs ne tik su fizine veika, bet ir su visu vaiko gyvenimu, mityba, supančia aplinka ir su daugeliu kitų veiksnių. Fizinis ugdymas suprantamas kaip kryptinga ugdytojo ir ugdytinio sąveika, bendradarbiavimas, vaiko sveikatos stiprinimas, fizinio išsivystymo ir fizinio pajėgumo gerinimas, noro pačiam siekti fizinio tobulumo skiepijimas, sveikos gyvensenos ugdymas, vaiko įtraukimas į judėjimo veiklą ir fizinių gebėjimų plėtojimas.
Viena iš sudedamųjų visapusiškos asmenybės formavimo dalių yra fizinis ugdymas. Jis yra susijęs ne tik su fizine veika, bet ir su visu vaiko gyvenimu, mityba, supančia aplinka ir su daugeliu kitų veiksnių. Fizinis ugdymas suprantamas kaip kryptinga ugdytojo ir ugdytinio sąveika, bendradarbiavimas, vaiko sveikatos stiprinimas, fizinio išsivystymo ir fizinio pajėgumo gerinimas, noro pačiam siekti fizinio tobulumo skiepijimas, sveikos gyvensenos ugdymas, vaiko įtraukimas į judėjimo veiklą ir fizinių gebėjimų plėtojimas (Ivaškienė, 2002).
Visapusiškas fizinių ypatybių lavinimas padeda atskleisti vaiko gebėjimus, ugdyti dorines vaiko savybes, stiprinti sveikatą, formuoti asmeninės kūno kultūros tikslus ir motyvus. Kiekvienas žmogus yra savita ir sudėtinga asmenybė, o fizinės ypatybės yra artimai tarpusavyje susijusios, taigi pedagogui labai svarbu numatyti kiekvieno vaiko fizinio ugdymo perspektyvas, tikslą bei priemones tam tikslui įgyvendinti, pamokoje individualizuoti fizinio krūvio apimtį ir intensyvumą, tinkamai parinkti fizinius pratimus ir juos metodiškai suderinti tarpusavyje.
Pastaruoju metu labai prastėja šalies bendrojo lavinimo mokyklų mokinių sveikata, kurios viena iš priežasčių yra įvardijama fizinio aktyvumo sumažėjimas. Yra tokių nuomonių, kad fizinės ypatybės lavėja mokantis pratimų technikos, kiti išvis neįžvelgia fizinių ypatybių lavinimo svarbos. Tuo tarpu tyrimų duomenimis yra įrodyta, jog sveikatinimo ir bendrojo fizinio rengimo struktūroje bene svarbiausias vaidmuo tenka fizinių ypatybių lavinimui. Taigi mokinių fizinis rengimas yra aktuali problema, kurią reikia tirti moksliniais metodais.
Darbo tikslas: išanalizuoti fizinių ypatybių ugdymo aspektus.
3. Suklasifikuoti ir apibūdinti ištvermės lavinimo treniruočių metodus.
Objektas: fizinės žmogaus ypatybės.
Metodai: mokslinės literatūros apžvalga.
1. IŠTVERMĖS CHARAKTERISTIKA
Ištvermė - tai organizmo gebėjimas priešintis nuovargiui dėl ilgai trunkančio krūvio. Organizmo ištvermė priklauso nuo aerobinio darbingumo, pasireiškiančio įvairių sistemų gebėjimu efektyviai įsisavinti deguonį ir pateikti jį dirbančių raumenų mitochondrijoms. Ištvermė klasifikuojama į bendrąją ir specialiąją. Bendroji ištvermė - visuma žmogaus organizmo funkcinių ypatumų, kurių sudaro nespecifinį ištvermės įvairiose veiklos srityse pagrindą. Specialioji ištvermė - žmogaus sugebėjimas nugalėti nuovargį atliekant specifinius krūvius, ypač esant maksimaliai organizmo funkcinių galių mobilizacijai.
Pagrindinis ištvermės uždavinys - kryptingai veikti visumą faktorių...
Šį darbą sudaro 2429 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!