Referatai

Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys

9.0   (2 atsiliepimai)
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 1 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 2 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 3 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 4 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 5 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 6 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 7 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 8 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 9 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 10 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 11 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 12 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 13 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 14 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 15 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 16 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 17 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 18 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 19 puslapis
Advento laikotarpio giesmės kaip mokinių dvasinio ugdymo veiksnys 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiauliai, 2008
Darbas originalus....................................M. Žilevičiūtė
(studento parašas)
ĮVADAS
Temos aktualumas. Bendrosiose programose ir išsilavinimo standartuose (2003) moksleivių dvasinės kultūros ugdymas laikomas vienu iš uždavinių. Na, o muzikinio ugdymo tikslas yra „plėtoti asmens muzikinę kultūrą – ir jo pagrindinę paskirtį – veikti dvasinių vertybių sistemą, dvasinę kultūra“ (J. Kievišas, Z. Jakštonienė, p. 56). Neabejojama, kad muzikos pamoka, ypač pradinių klasių mokiniams yra geriausias kelias puoselėti dvasinę kultūrą. Tačiau muzikos bendrosiose programose pradinėms klasėms nevartojamos tokios svarbios sąvokos kaip muzikinis auklėjimas, auklėjimas, dvasingumas ar dvasinis ugdymas, kurios šiuo amžiaus tarpsniu yra labai svarbios. Tad ko reikia, kad muzikos pamoka būtų kryptingai įgyvendintas muzikinio ugdymo tikslas?
Geriausias kelias puoselėti III – IV klasių mokinių dvasinį ugdymą yra tam tinkantys kūriniai, kurių turinys bei muzikinė pusė plėstų mokinių dvasinį pasaulį. Nuo seno išpažįstant bet kurį tikėjimą giesmės turi labai didelę reikšmę, nes jose yra koduojami įvairūs dvasiniai lobiai, tad giesmė yra geriausias būdas puoselėti III – IV klasių mokinių dvasinį ugdymą. Giesmėje, skirtingai nei dainoje, yra užkoduoti krikščioniškieji ir dvasiniai lobiai, kuria atitinkamus mokinių išgyvenimus bei formuoja jų pasaulėžiūrą. Giesmės geriausiai išreiškia liturginių laikotarpių prasmę. Krikščionybei advento laikotarpis yra labai svarbus, nes tai Jėzaus gimimo laukimo metas, tad neabejojama, kad advento laikotarpio giesmėmis yra ugdoma dvasinga vaiko asmenybė. Taip pat žvelgiant į advento laikotarpį liturginių aspektu, tik advento giesmės išryškina advento laikotarpio, kaip kūdikėlio Jėzaus gimimo laukimo prasmę. Taip pat advento laikotarpio giesmės, savo turiniu ir vertybine orientacija padeda ugdyti mokinių dvasinį pasaulį, dorinius įsitikinimus ir meninį skonį. Tad galima teigti, kad advento laikotarpio giesmių muzika gali būti kaip pagalbinė priemonė padedanti mokiniams įeiti į grožio pasaulį, ugdyti jų jautrumą, intelektą bei dvasingumą, kurio ugdymas muzikos pamokoje per advento giesmes suteikia galimybę formuoti III – IV klasių mokinių dvasinę pasaulėžiūrą
Pradinukas – nepaprastai veiklus žmogus, o vaikystė, kaip teigia E. Šiuipytė ir V. Laurutienė (2001) palankus laikas ugdyti žmogui duotą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10658 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS3
  • 1. ADVENTO LAIKOTARPIO GIESMIŲ REIKŠMĖ III – IV KLASIŲ MOKINIAMS..6
  • 1.1. Advento laikotarpio ypatybės Krikščionybėje ir lietuvių tautosakoje.6
  • 1.2. Advento laikotarpio giesmių reikšmė III – IV klasių mokinių pasaulėžiūrai..7
  • 1. 3. III – IV klasių advento laikotarpio muzikinio turinio vykdymo ypatumai dvasingumo aspektu9
  • 2. DVASINIO UGDYMO YPATUMAI PASITELKIANT ADVENTO GIESMES12
  • 2.1. III – IV klasių mokinių dvasinio ugdymo galimybės muzikos pamokoje per advento giesmes..12
  • 2.2. Dvasingumo apibrėžtys ir tyrimų kryptys13
  • 2.3. Dvasinių vertybių perimamumas advento laikotarpio giesmėmis ugdant III – IV klasių mokinių
  • asmenybę15
  • 2.4.Vertybių internalizacijos reikšmė mokinių dvasiniam ugdymui16
  • 2. 5. Muzikos mokytojo vaidmuo puoselėjant mokinių dvasinį pasaulį.17
  • III. TYRIMO METODIKA IR REZULTATAI.20
  • 3. 1. Mokinių apklausos rezultatų aptarimas ir analizė..22
  • 3. 2. Katalikiškų mokyklų mokinių tėvų anketinės apklausos rezultatų aptarimas ir analizė.32
  • 3. 3. Muzikos pedagogų anketinės apklausos rezultatų aptarimas ir analizė..37
  • IŠVADOS..45
  • REKOMENDACIJOS.46
  • LITERATŪRA47
  • PRIEDAI.50
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
49 psl., (10658 ž.)
Darbo duomenys
  • Mokslo ir švietimo referatas
  • 49 psl., (10658 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Internetas — žmogaus ugdymo veiksnys

Internetas — žmogaus ugdymo veiksnys Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą

Švietimo sistema kaip ugdymo sudedamoji dalis

Švietimo sistema kaip ugdymo sudedamoji dalis Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą

Mokykolos blioteka kaip ugdymo aplinka

Mokykolos blioteka kaip ugdymo aplinka Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą

Ankstyvojo ugdymo ir pagalbos šeimai sistema Lietuvoje ir Europoje

Ankstyvojo ugdymo ir pagalbos šeimai sistema Lietuvoje ir Europoje Mokslas ir švietimas
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą