Šiauliai, 2008
Darbas originalus....................................M. Žilevičiūtė
(studento parašas)
ĮVADAS
Temos aktualumas. Bendrosiose programose ir išsilavinimo standartuose (2003) moksleivių dvasinės kultūros ugdymas laikomas vienu iš uždavinių. Na, o muzikinio ugdymo tikslas yra „plėtoti asmens muzikinę kultūrą – ir jo pagrindinę paskirtį – veikti dvasinių vertybių sistemą, dvasinę kultūra“ (J. Kievišas, Z. Jakštonienė, p. 56). Neabejojama, kad muzikos pamoka, ypač pradinių klasių mokiniams yra geriausias kelias puoselėti dvasinę kultūrą. Tačiau muzikos bendrosiose programose pradinėms klasėms nevartojamos tokios svarbios sąvokos kaip muzikinis auklėjimas, auklėjimas, dvasingumas ar dvasinis ugdymas, kurios šiuo amžiaus tarpsniu yra labai svarbios. Tad ko reikia, kad muzikos pamoka būtų kryptingai įgyvendintas muzikinio ugdymo tikslas?
Geriausias kelias puoselėti III – IV klasių mokinių dvasinį ugdymą yra tam tinkantys kūriniai, kurių turinys bei muzikinė pusė plėstų mokinių dvasinį pasaulį. Nuo seno išpažįstant bet kurį tikėjimą giesmės turi labai didelę reikšmę, nes jose yra koduojami įvairūs dvasiniai lobiai, tad giesmė yra geriausias būdas puoselėti III – IV klasių mokinių dvasinį ugdymą. Giesmėje, skirtingai nei dainoje, yra užkoduoti krikščioniškieji ir dvasiniai lobiai, kuria atitinkamus mokinių išgyvenimus bei formuoja jų pasaulėžiūrą. Giesmės geriausiai išreiškia liturginių laikotarpių prasmę. Krikščionybei advento laikotarpis yra labai svarbus, nes tai Jėzaus gimimo laukimo metas, tad neabejojama, kad advento laikotarpio giesmėmis yra ugdoma dvasinga vaiko asmenybė. Taip pat žvelgiant į advento laikotarpį liturginių aspektu, tik advento giesmės išryškina advento laikotarpio, kaip kūdikėlio Jėzaus gimimo laukimo prasmę. Taip pat advento laikotarpio giesmės, savo turiniu ir vertybine orientacija padeda ugdyti mokinių dvasinį pasaulį, dorinius įsitikinimus ir meninį skonį. Tad galima teigti, kad advento laikotarpio giesmių muzika gali būti kaip pagalbinė priemonė padedanti mokiniams įeiti į grožio pasaulį, ugdyti jų jautrumą, intelektą bei dvasingumą, kurio ugdymas muzikos pamokoje per advento giesmes suteikia galimybę formuoti III – IV klasių mokinių dvasinę pasaulėžiūrą
Pradinukas – nepaprastai veiklus žmogus, o vaikystė, kaip teigia E. Šiuipytė ir V. Laurutienė (2001) palankus laikas ugdyti žmogui duotą...
Šį darbą sudaro 10658 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!