neakiv. sk. 1k.
Doc. dr. L. Žukauskienė
KLAIPĖDA, 2008
1. Įvadas
Internetas geras daiktas. Tai informacijos šaltinis, darbo įrankis ar pramoga. Deja nevisi žino, kad tai naudingas daiktas. Šiandiena dar galime sutikti tokių, kurie nežino kaip internetas gali praversti besimokant, o jį naudoja tik žaidimams, elektroninio pašto tikrinimuisi. Dažniausiai tokie žmonės patys nesugeba įsitikinti interneto svarba, kol jiems kas nors to neįrodo ar neparodo, jog is tiesų šiais laikais tai nepakeičiamas daiktas, kad jį galime panaudoti įvairiuose gyvenimo situacijose, susirasti reikiamą informaciją tik reike mokėti tos informacijos ieškoti. Drysčiau sakyti, jog įsitvirtinti gyvenime daugiau galimybių turės technologijas išmanantys žmonės, todėl ir pati stiangiuosi kuo daugiau su jomis susipažinti.
2. UGDYMAS
„Ugdymas – asmenybės savikūrą skatinantis žmonių bendravimas, sąveikaujant su aplinka bei kultūros vertybėmis.“ Jakavičius V., Juška A. (1996). Mokyklos pedagogika. Kaunas„Šviesa“. Ugdomės bendraudami,bet kryptingesnis ugdymo budas yra Pedagoginis ugdymas. Jie skiriasi tuo, kad ugdytojas sąveikaudamas su ugdytiniu, siekia paveikti pastarąjį, kad jis išaugtų, žinotų, mokėtų, įgustų, galvotų, vertintų, elgtųsi taip, kaip pageidauja ugdytojas. Ugdymas įsišakoja į : saviugdą, saviauklą, savišvietą. Visi šie būdai labai tinka savarankiškam ugdymuisi, siekiant žinių, mokėjimų, įgudžių, savęs tobulinimosi ir panašiai.
Pagrindiniai ugdymo proceso dalyviai – mokytojas ir mokinys. Jų santikį vis labiau linkstama vertinti kaip veiksmo subjektą. Vykstant ugdymo procesui subjektyvumas banguoja, tačiau santykio pagrindas yra dviejų veikėjų sąveika, bendravimas ir abiejų kaita. Ankstesniu požiūriu buvo manoma, kad jei mokytojas perteikia žinias, patirtį, net emocijas ar valią, kurios glūdi jo paties susiformavusiose nuostatose, o ugdytinis jas tik perima, tai jis turi būti „neprirasyta lenta“ – tobula rasa. „Šių dienų požiūriu turbūt tikslinga pabrėžti, kad žmogaus ugdymas, virstantis palaipsniui saviugda ir besitęsiantis visą gyvenimą yra esminė jo paties tapsmo, jo kelio į brandą dalis. Tai pilnutinis žmogaus fizinių ir dvasinių galių, kurių raiška yra kultūra, prasiskleidimas ir veiklumas.“ . „Dumčienė, A., Bajoriūnas, Z. (2006). Ugdymo pagrindai. Kaunas
2.1. UGDYMO TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
Aktualiausi dabartinių moksleivių...
Šį darbą sudaro 2143 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!