Remiantis pagrindiniais vadybos principais, galima teigti, kad vienas svarbiausių įmonės ilgalaikio konkurencingumo bruožų yra darbuotojų iniciatyva, žinios, įgūdžiai ir kūrybiškumas. Kad šiuolaikiniame versle konkurencinius įmonių pranašumus lemia žmonės, patvirtina ir JAV konsultacijų bendrovės „DBM“ atlikti tyrimai. Duomenys rodo, kad pasivyti konkurentus žmogiškųjų išteklių srityje trunka vidutiniškai septynerius metus. O kainodaros politikai parengti vidutiniškai užtenka šešiasdešimties dienų, rinkodaros strategijai suformuoti – iki devyniasdešimties dienų, tokiam pačiam, kaip konkurentų, informacinių technologijų lygiui pasiekti prireikia iki vienerių metų.
Jei mažiau sunkumų kiltų žmonių tarpusavio santykių srityje, būtų daroma ne tiek daug klaidų ir organizuojant darbą įmonėse, ir bendraujant su klientais ar verslo partneriais. Rinkodaros sprendimai gimsta žmonėms kasdien bendraujant. Jei atliekant rinkodaros veiksmus – bendraujant su klientais – susiformuoja ne bendradarbiavimo, o konkurencinis santykis, didelė tikimybė, kad rezultatai bus blogi. Galima sakyti, kad būtent tarpasmeniniai santykiai daugiausia lemia rinkodaros sėkmę.
Tai dažnai užduodamas klausimas “kaip elgtis vadovui” į kurį atsakymo tikisi visi. Tačiau specialistai pabrėžia, kad tokio atsakymo negali būti, nes žmogaus elgesys priklauso nuo konkrečios situacijos, vadovo ar dirbančiojo asmeninių savybių. Santykių tarp darbuotojo ir darbdavio negalima įvardyti kaip problemos. Organizacijose vertinamos struktūros, racionaliai priimami sprendimai, rinkodaros mechanizmai ir t. t. Žmonių tarpusavio santykiai įmonėse paprastai nėra įvertinami kaip įnašas į kolektyvinį organizacijos darbą.
Nors konkrečių receptų, kaip elgtis vadovui, rasti sunku, tačiau pasaulyje apstu teorijų, kurios vienaip ar kitaip bando analizuoti vadovų elgsenos principus. Viena populiariausių ir dėstoma Lietuvos universitetuose yra lyderiavimo teorija, daug kur analizuojama ir Vakaruose. Jei remtumėmės lyderiavimo teorijos perspektyva, reikėtų svarstyti, koks vadovo – lyderio – elgesys būtų tinkamas tam tikroje situacijoje. Dažnai vadovo elgesį lemia pavaldinių elgesys. Tad vadovas turi būti pakankamai kompetentingas ir sugebėti numatyti, kaip pavaldinys elgsis vienoje ar kitoje situacijoje, kad galėtų pats elgtis adekvačiai. Tai labai sunki, o kartais net neįveikiama užduotis vadovui.
Daug sunkumų taip pat kyla, jei supainiojami vadovavimo stiliai. Labiausiai Lietuvoje paplitęs direktyvinis...
Šį darbą sudaro 4485 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!