Rinkodara – vartotojų poreikių identifikavimas ir tenkinimas priimant verslo organizacijai reikiamus sprendimus, kurie užtikrina jos tikslus.
Rinkodaros tikslas – nustatyti vartotojų grupes, į kurias konkreti verslo organizacija norėtų orientuoti savo veiklą nustačius jų poreikius, ir pateikti produktus, kurie būtų konkurencingi.
Rinkodaros sistema – rinkų visumos valdymo mechanizmas, užtikrinantis komercinių sandorių efektyvumo sąlygą, t.y. kai pirkėjas įsigyja tai, ką pateikia pardavėjas abiem pusėms priimtinomis sąlygomis.
3.RINKODAROS F-JOS: 1. Tirti: 4P, rinkos parametrų kaitą, ekonominę raidą. 2.Rengti strategijas: 4P, bendrąją įmonės rinkos strategiją. 3.Organizuoti: prekių srautų aktyvizaciją ir rėmimą.
4.RINKODAROS TIKSLAI (SIEJANT SU ĮV.D PASIREIŠKIMO FORMOM) – nustatyti vartotojų grupes, į kurias konkreti verslo organizacija norėtų orientuoti savo veiklą nustačius jų poreikius, ir pateikti produktus, kurie būtų konkurencingi rinkoje. Paklausos reguliavimo tikslas- identifikuoti tikslinių pirkėjų savybes ir tenkinti jų poreikius kintančioje konkurencinėje aplinkoje. Paklausos reguliavimo priemonės: *antirinkodara; *viešųjų ryšių sistemų formavimas; *paklausos ir pasiūlos derinimo mechanizmas; *pasirinkta rinkod. koncepcija; *rinkod.komplekso elementai.
5.RINKODAROS KONCEPCIJOS Produkto konc. – Vartotojų reakcija visada stipresnė į aukštos kokybės ar pažangių technologijų produktus. Vartotojai įgyja didesnę galią tada, kai jų pirkimo motyvai aiškūs: tinkama produkto kaina, patogi pakuotė, atitinkama kokybė, maksimalus naudingumas. G-BA-PRODUKTAS-RINKA-VARTOT-PELNAS. Pardavimo konc. – pardavimo proceso skatinimo priemonių taikymas – tai strateginė daugelio įm, kurių produktai yra naujovės naujose rinkose ir pirkėjai nėra aktyvūs. Pardavimo proceso aktyvizavimas naudingas tuo atveju, kai produktas primirštas ir reklamuojant jo pardavimas didėja; arba kai senas produktas dėka reklamos pateikiamas naujame rinkos segmente. G-BA-PRODUKTAS-PARDAVIMAS-PELNAS. Rinkodaros konc. – Vartot. poreikių ir visų vartojimo kategorijų charakteristikų nustatymas leidžia verslo organizacijoms formuoti konkurencingos veiklos modelį. RINKA-VARTOT-RINKODAROS KOMPLEKSAS-PELNAS. Soc.(etinė) rinkodaros konc. – Verslo organizacijų reakcija į vartotojų poreikių pokyčius ir teikiamų produktų adaptavimas tiksliniuose rinkos segmentuose. VARTOT.POREIKIAI-VISUOMENĖS GEROVĖ-PELNAS.
Moderniosios rinkodaros koncepcijos: *tiesioginė rinkodara; *masinė r.; *integruota r.; *globalizuota r.
6. SOCIALINĖS-ETINĖS RINKODAROS ESMĖ. (koncepcija). Organizacija privalo išsiaiškinti tikslinių rinkų poreikius, norus bei pomėgius ir suteikti vartotojui pageidaujamą pasitenkinimą efektyviau nei tai daro...
Šį darbą sudaro 10337 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!